No tak, w start.txt zdefiniowany nie jest
A ten plik tekstowy start, należy wyciągnąć z data1.owp za pomocą PakView?
Noob robi moda :)
No i pytanie moje, czy jest dobrze zdefiniowany? Wole nie wstawiać bez pewności bo jeszcze coś schrzanie
Kowalski 1
DEFINE
NAME Kowalski
HUMAN 1 1 1
ATTR 11 11
SKILLS 2 26970 0 5550 1 20430 0 7200
LAST_MISSION 1
CHAR @ 110 0
RANDSEED 0
VOICE 110 GALLERY ja 1
END_OF_DEFINE
----------------------------
Sprawdzałem, działa Kowalski pojawia się na drugiej mapce. Tylko nie wiem czemu nie uruchamia sie po jego pojawieniu dialog.
---------------------------
Jeszcze jeden edit: Już chyba wiem! Dla drugiej części misji utworzyłem oddzielny plik tekst (Txt01_cont.txt), a to trzeba w tym samym co pierwszej misji wpisać
Ok, wszystko już działa
---------------
Sorry za post pod postem, ale chce by bło widoczne
Mam nowy problem, wzorując się na skrypcie z tematu "Mój 1 mod" zrobiłęm coś takiego:
every 0$1 trigger GetDist(Kowalski,Jablonski)<8 do
Begin
InGameOn;
DialogueOn;
CenterNowOnUnits(Jablonski);
Say(Kowalski,'a2');
Say(Jablonski,'b1');
Say(Kowalski, 'a3');
Say(Jablonski,'b2');
Say(Kowalski,'a4');
Say(Jablonski,'b3');
SetSide(Jablonski,GetSide(Kowalski));
InGameOn;
DialogueOn;
end;
Dzięki temu tekstowi Jabłoński powieninen dołączyć do Kowalskiego kiedy się spotkają, po skończonje rozmowie, jest jednak error przy Compile:
Linking error at New1 line 34: undefined identifier 'GetDist'!
W czym rzecz?
Kowalski 1
DEFINE
NAME Kowalski
HUMAN 1 1 1
ATTR 11 11
SKILLS 2 26970 0 5550 1 20430 0 7200
LAST_MISSION 1
CHAR @ 110 0
RANDSEED 0
VOICE 110 GALLERY ja 1
END_OF_DEFINE
----------------------------
Sprawdzałem, działa Kowalski pojawia się na drugiej mapce. Tylko nie wiem czemu nie uruchamia sie po jego pojawieniu dialog.
---------------------------
Jeszcze jeden edit: Już chyba wiem! Dla drugiej części misji utworzyłem oddzielny plik tekst (Txt01_cont.txt), a to trzeba w tym samym co pierwszej misji wpisać
Ok, wszystko już działa
---------------
Sorry za post pod postem, ale chce by bło widoczne
Mam nowy problem, wzorując się na skrypcie z tematu "Mój 1 mod" zrobiłęm coś takiego:
every 0$1 trigger GetDist(Kowalski,Jablonski)<8 do
Begin
InGameOn;
DialogueOn;
CenterNowOnUnits(Jablonski);
Say(Kowalski,'a2');
Say(Jablonski,'b1');
Say(Kowalski, 'a3');
Say(Jablonski,'b2');
Say(Kowalski,'a4');
Say(Jablonski,'b3');
SetSide(Jablonski,GetSide(Kowalski));
InGameOn;
DialogueOn;
end;
Dzięki temu tekstowi Jabłoński powieninen dołączyć do Kowalskiego kiedy się spotkają, po skończonje rozmowie, jest jednak error przy Compile:
Linking error at New1 line 34: undefined identifier 'GetDist'!
W czym rzecz?
temat
Hmm wszystko o co pytasz znajduje się w temacie moim oraz scyzora ''moj pierwszy mod'' bodajże, i powiem tak - jeżeli masz problemy z jedna literka błędną w kodzie i nie wiesz co z tym zrobić, to chyba modding nie jest dla ciebie>.> chyba że zrozumiesz coś, ale skoro będziesz pytal o malutki fragemnt każdej misji no to cóż...chyba forum nie wyrobi...
No dobra NaDol widzę że macie tu i tak dosyć zapchanego forum podobnymi błachymi jak moje pytaniami. Akle zrozum ze modami zajmuję się 3 dni i mam narazie problemy z Sailem, więc nie zauważam tych literówek Przypomnij sobie swoje początki, zrozumiesz wtedy Więc będę tu pisał tylko rzeczy które faktycznie będą mi problem duży sprawiały, a nie będzie o tym nigdzie napisanego, ok?
temat
Moje początki masz w dziale niżej w 3 stronach mam zrobione 13 misji a ty w 3 stronach na forum masz zrobioną jedna ;o wiec mi nie mów o początkach:/ a Sail to jest edytor jak każdy inny tylko bazuje na innych komendach ale struktura i ogólne pojęcie ma podobne do Delphi czy TP
temat
Ja mam fabułę rozpisaną na 22 kartkach (44str) to są same dialogi,cele i mniaturki map. ja zawsze zanim zaczne coś robić to pierw pisze na kartce w sql jak sie nudzę całość a później tylko wrzucam na kompa^^ (dlatego właśnie pytam w tym moim temacie czasem o jakieś fragmenty bo mi brakuje)
No to ja już was zbędnym pytaniami zarzucać nie będę. Narazie idzie mi całkiem dobrze, dziś powinienem tę pierwszą misję skończyć. Musiałem ją robić od nowa, bo wczoraj coś w Seilu popsułem i nie chciała się kontynuacja misji włącząć. Teraz nowa mapa, jest jak dla mnie znacznie lepsza
-------
No dobra, mam prolbem z którym nie dam sobie rady poradzić. Wydaje mi sie że dobrze zapisałem wszystko w Sailu, nie znajduje on również błędów. Chodzi oto że po zakończeniu 1 misji pojawiaja się medale, ale nie ma opcji przydzielania doświadczenia postaciom. Próbowałem zrobić przydzielanie na 2 sposoby, ale żaden nie wypalił:
I sposób:
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,ucieczka) do
Begin
Say(Kowalski,'a14');
DWait(0$1);
AddMedal('med1',1);
AddMedal('med2',1);
AddMedal('med3',1);
GiveMedals('Main');
RewardPeople(Kowalski);
RewardPeople(Jablonski);
SaveCharacters(Kowalski,'Kowalski');
YouWin;
end;
II sposób:
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,ucieczka) do
Begin
Say(Kowalski,'a14');
DWait(0$1);
AddMedal('med1',1);
AddMedal('med2',1);
AddMedal('med3',1);
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_ok],[f_side,1]]));
SaveCharacters(Kowalski,'Kowalski');
If GetSide(Jablonski)=GetSide(Kowalski) then
Begin
SaveCharacters(Jablonski,'Jablonski');
end;
YouWin;
end;
Pomoże ktoś ^^
-------
No dobra, mam prolbem z którym nie dam sobie rady poradzić. Wydaje mi sie że dobrze zapisałem wszystko w Sailu, nie znajduje on również błędów. Chodzi oto że po zakończeniu 1 misji pojawiaja się medale, ale nie ma opcji przydzielania doświadczenia postaciom. Próbowałem zrobić przydzielanie na 2 sposoby, ale żaden nie wypalił:
I sposób:
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,ucieczka) do
Begin
Say(Kowalski,'a14');
DWait(0$1);
AddMedal('med1',1);
AddMedal('med2',1);
AddMedal('med3',1);
GiveMedals('Main');
RewardPeople(Kowalski);
RewardPeople(Jablonski);
SaveCharacters(Kowalski,'Kowalski');
YouWin;
end;
II sposób:
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,ucieczka) do
Begin
Say(Kowalski,'a14');
DWait(0$1);
AddMedal('med1',1);
AddMedal('med2',1);
AddMedal('med3',1);
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_ok],[f_side,1]]));
SaveCharacters(Kowalski,'Kowalski');
If GetSide(Jablonski)=GetSide(Kowalski) then
Begin
SaveCharacters(Jablonski,'Jablonski');
end;
YouWin;
end;
Pomoże ktoś ^^
temat
WpiszI sposób:
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,ucieczka) do
Begin
Say(Kowalski,'a14');
DWait(0$1);
AddMedal('med1',1);
AddMedal('med2',1);
AddMedal('med3',1);
GiveMedals('Main');
RewardPeople(Kowalski);
RewardPeople(Jablonski);
SaveCharacters(Kowalski,'Kowalski');
YouWin;
end;
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,ucieczka) do
Begin
Say(Kowalski,'a14');
DWait(0$1);
AddMedal('med1',1);
AddMedal('med2',1);
AddMedal('med3',1);
GiveMedals('Main');
SaveCharacters(Kowalski,'Kowalski');
SaveCharacters(Jablonski,'Jablonski');
RewardPeople([Kowalski,Jablonski]);
YouWin;
end;