Walcz z Botem! - Mod

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Odpovědět

Jaką mapa chcecie pod tryb "Dla 4 graczy" ? Dogrywka

Anketa končí za úte črc 16, 2013 11:43 am

Flagi
9
82%
Babilon
2
18%
 
Celkem hlasů: 11

Uživatelský avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Příspěvky: 271
Registrován: pát zář 25, 2009 7:54 am
Bydliště: Poland | Bytom
Kontaktovat uživatele:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od $ushiWIR »

ciekawy skrypt ^^ co do wyboru myślałem że to kilka linijek wystarczy usunąć czy coś hehe :D także czekam na kolejne wersje :)
Obrázek | Obrázek
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Příspěvky: 54
Registrován: sob čer 01, 2013 4:47 pm
Bydliště: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od NexGaming27 »

Ano skrypt przydatny.


P.S
Serpent, sprawdziłeś moda? Chcę jak najszybciej zacząć pracę :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
Uživatelský avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 305
Registrován: pát úno 16, 2007 1:34 pm
Bydliště: Grudziądz

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od Jeanks »

Moje zastrzeżenia i plusy:
ZASTRZEŻENIA:

Kód: Vybrat vše

- Zły wybór mapy (mało dynamiczna),
- Skrzynki spadają co chwile w tych samych miejscach a da się zrobić inaczej (nie mam na myśli losowych na całej mapie)
- Po pewnym czasie AI nie atakuje (chyba, że grałem za krótko (40min)),
- AI buduje budynki za każdym razem w tym samym miejscu choć to też da się zmienić (patrz na skrypty z kampanii na wczytywanie budynków znajdziesz tam coś pożytecznego w tej kwestii),
- Skrypt obrony znajduję się w oryginalnej kampanii nie pamiętam jakiej misji początek jest bodaj w poradniku Zone'a przy okazji omawiania innego skryptu,
- Ludzie powinni mieć poziom "0" lub do wyboru doświadczenie jak podczas ustawień ale limit 
poziomu powinien być odblokowany aż do 10 bo to SKIRMISH nie kampania,
PLUSY:

Kód: Vybrat vše

- Ustawienia choć nie mają interfejsu jak w przypadku multiplayer to są. Zawsze coś ;p
- Ogólnie duży plus za chęci bo scena ow praktycznie wyginęła więc tworzysz to tak naprawdę dla garstki ludzi. Ciekawe czy dokończysz he.
Ogólnie czekam na możliwość wyboru ilości rywali ich lokacji oraz elementów dyplomacji. Choć to długa droga ale wtedy będzie można to nazwać prawdziwym Skrimishem. Powinny być też (opcjonalnie) cele misji dopasowane do mapy np. wojna o artefakt czy kto pierwszy zbierze 500 skrzyń ktore spadają w większości na środku.

Wiadomo z góry, że skrypty do misji pojedyńczych są zdecydowanie bardziej czasochłonne z tego względu wiele twórców gier z nich rezygnuję lub tworzy garstkę.

Żeby było jasne. To są tylko moje uwagi a nie jakieś ataki na tego moda.
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4170
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od Serpent »

Jeanks píše: Żeby było jasne. To są tylko moje uwagi a nie jakieś ataki na tego moda.
Ktoś coś mówi? xd


Co do limitu expa, fakt zapomniałem że jest limit z kampanii. Limit został już wyłączony.

Mapa, jak mapa. Powierzchnia pod budowę jest niewielka to też nie bardzo jest jak mieszać z budowaniem.

Skryptów z kampanii brać nie będę bo ciężko to nazwać skryptem xd

Dokończę robić tą mapkę dla Amerykanów i wtedy dodam inna ze skryptem dla wszystkich nacji.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4170
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od Serpent »

Dodałem wersję trzecią. Link w 1 poście.

Zmiany:
- Skrypt do respawnu
- Skrypt odbudowy komory komputera
- Lepszy skrypt ataku i budowy pojazdów
- Zmiany w rozplanowaniu bazy
- Usunięcie limitu expa
- Obcięcie wystającej trawy
- Zmiana opcji: liczba ludzi komputera usunięto 12, dodano 24.
- Kilka mniejszych usprawnień
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Zidek
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Příspěvky: 112
Registrován: stř srp 04, 2010 9:25 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od Zidek »

Ściongłem se najnowszom wersje i nie mam mgły wojny.
Właściwie to nie mam żadnej mgły, od początku wszystko widać :P
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4170
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od Serpent »

Zidek píše:Ściongłem se najnowszom wersje i nie mam mgły wojny.
Właściwie to nie mam żadnej mgły, od początku wszystko widać :P

Ups, zapomniałem to wyłączyć :mrgreen:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Uživatelský avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Příspěvky: 54
Registrován: sob čer 01, 2013 4:47 pm
Bydliště: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od NexGaming27 »

Jak ktoś umie to sam sobie wyłączy :)

Baza bota:
Spoiler:
Obrázek
Wrażenia opisywane podczas gry:
Niestety skrzynie(na początku) zawsze spadają w te same miejsca, znam je już na pamięć :)
Na Arcytrudnym bot buduje bez zdobywania skrzynek(interesujące) :)
Wreszcie bot buduje drugie labolatorium i wieżyczki komputerowe. Zaczyna się robić ciekawie:) Jest minus, buduje wieżyczkę na złożu syberytu(trzeba to naprawić :))
Cieszę się, że wreszcie więcej badań opracowywuje :) Choć po pewnym czasie nic nie robi, a widać że wszystkich badań nie zrobił. Ataki są większe i cięższe do obrony :)
:O :O HG. Po zniszczeniu transportera buduje nowy zdalnie sterowany :) Lepiej, o wiele lepiej niż poprzednio


P.S Nadal czekam, jednak na wszystko kontrolowane komputerowo :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4170
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od Serpent »

Nie wiem o co wam chodzi z tymi skrzynkami, spadają blisko bazy do 5 minuty żeby nie trzeba było daleko latać.

Wieża na sybie, hmm póki co komp i tak nie buduje kopalni więc na razie jest ok.

Komputerowo będzie ciężko, nie ma tu miejsca na drugą fabrykę.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Uživatelský avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Příspěvky: 54
Registrován: sob čer 01, 2013 4:47 pm
Bydliště: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od NexGaming27 »

Ale i tak do fabryki nie jest wszystko dobudowane :)

Jest jeszcze miejsce na 1 rozbudowę :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
Zidek
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Příspěvky: 112
Registrován: stř srp 04, 2010 9:25 pm

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od Zidek »

Jeden screen a tyle do poprawki ;p
Spoiler:
Obrázek
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4170
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od Serpent »

Nowa wersja w 1 poście ;)

Zmiany:
- Dodałem skrypt do obrony (ale nie wiem czy działa)
- Zmiany w zrzutach skrzyń
- Dalsza rozbudowa bazy komputera
- Trudniejsze ataki
- Kilka mniejszych usprawnień
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Uživatelský avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Příspěvky: 2526
Registrován: čtv led 04, 2007 9:45 pm
Bydliště: Gorzów Wlkp.
Kontaktovat uživatele:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od Antitheus »

Bardzo dobry mod, sama rozgrywka vs bot jest bardzo ciekawa.
Jako, że grałem na najprostszym poziomie nie wiem czy moje uwagi będą uzasadnione, lecz:
- komputer atakuje wyjeżdżając z bazy tylko od strony północnej (wystarczą koszary na wzgórzu aby zatrzymać ataki) - fajnie by było, gdyby część pojazdów kierowała się wschodnim wyjazdem, a komora wycofywała się będąc pod ostrzałem.
- Inżynierowie naprawiający fortyfikacje nie wycofują się po odniesieniu ciężkich obrażeń
- Pojazdy znajdujące się w bazie nie reagują na ostrzał z daleka (tj zza zasięgu widzenia wieżyczek - bazę można zniszczyć wyrzutnią rakiet).

Mam nadzieję, że projekt będzie się rozwijał (nagłośnimy gotowy już mod na fejsie).
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4170
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od Serpent »

Projekt będzie rozwijany ale nie na tej mapie.

Antitheus píše: - komputer atakuje wyjeżdżając z bazy tylko od strony północnej (wystarczą koszary na wzgórzu aby zatrzymać ataki)
- fajnie by było, gdyby część pojazdów kierowała się wschodnim wyjazdem, a komora wycofywała się będąc pod ostrzałem.
Zrobi się ;)
Antitheus píše: - Inżynierowie naprawiający fortyfikacje nie wycofują się po odniesieniu ciężkich obrażeń
- Pojazdy znajdujące się w bazie nie reagują na ostrzał z daleka (tj zza zasięgu widzenia wieżyczek - bazę można zniszczyć wyrzutnią rakiet).
Skrypt na obronę jak pisałem wcześniej nie był prze zemnie testowany, będę chyba musiał podpatrzeć jak to jest zrobione w TMF bo tam naprawdę jest kawał dobrej si.
Antitheus píše: Mam nadzieję, że projekt będzie się rozwijał (nagłośnimy gotowy już mod na fejsie).
Nie wiem po co ale ok :P
// Bo IMHO promocja czegokolwiek dobrego związanego z OW jest trafna i niezbędna do rozwoju sceny :)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Uživatelský avatar
NexGaming27
Soldier level 3
Soldier level 3
Příspěvky: 54
Registrován: sob čer 01, 2013 4:47 pm
Bydliště: Tam gdzie teraz jestem

Re: Walcz z Botem! - Mod

Příspěvek od NexGaming27 »

W celach praktycznych wyłączyłem mgłę wojny :)
Screenów nie będzie.
Testowane na Arcytrudnym(Weteran)
Zaawansowane podwozie i wyrzutnie rakiet, ledwo można się obronić :) Nasze jednostki respią się w różnych miejscach a nie w bazie, ale ważne że się respią. Po zrespieniu się jednostki bota stoją w miejscu i nie wchodzą do budynków. Mówiłeś że limit respawnu będzie wynosił 5, a u mnie tylko 3 się respi(1 zabiłem, więc powinno być 4 jeśli już).
Przejmuję skład bota, a tu 46765 skrzynek :) HARDCOR :P
P.S
Łatwo można zbugować system, wystarczy zabić snajperami mechanika w transporterze i bot nie zbuduje drugiego :) Gdyż nadal będzie wykrywał, że ma transporter :)
P.S2
Antitheus, na łatwym to chyba rakietami bot nie atakuje, więc koszary na wzgórzu mogą załatwić sprawę :)
https://www.g2a.com/r/originalwar - Original War - najtaniej w internecie. :)
Odpovědět