

Code: Select all
- Zły wybór mapy (mało dynamiczna),
- Skrzynki spadają co chwile w tych samych miejscach a da się zrobić inaczej (nie mam na myśli losowych na całej mapie)
- Po pewnym czasie AI nie atakuje (chyba, że grałem za krótko (40min)),
- AI buduje budynki za każdym razem w tym samym miejscu choć to też da się zmienić (patrz na skrypty z kampanii na wczytywanie budynków znajdziesz tam coś pożytecznego w tej kwestii),
- Skrypt obrony znajduję się w oryginalnej kampanii nie pamiętam jakiej misji początek jest bodaj w poradniku Zone'a przy okazji omawiania innego skryptu,
- Ludzie powinni mieć poziom "0" lub do wyboru doświadczenie jak podczas ustawień ale limit
poziomu powinien być odblokowany aż do 10 bo to SKIRMISH nie kampania,
Code: Select all
- Ustawienia choć nie mają interfejsu jak w przypadku multiplayer to są. Zawsze coś ;p
- Ogólnie duży plus za chęci bo scena ow praktycznie wyginęła więc tworzysz to tak naprawdę dla garstki ludzi. Ciekawe czy dokończysz he.
Ktoś coś mówi? xdJeanks wrote: Żeby było jasne. To są tylko moje uwagi a nie jakieś ataki na tego moda.
Zidek wrote:Ściongłem se najnowszom wersje i nie mam mgły wojny.
Właściwie to nie mam żadnej mgły, od początku wszystko widać
Zrobi sięAntitheus wrote: - komputer atakuje wyjeżdżając z bazy tylko od strony północnej (wystarczą koszary na wzgórzu aby zatrzymać ataki)
- fajnie by było, gdyby część pojazdów kierowała się wschodnim wyjazdem, a komora wycofywała się będąc pod ostrzałem.
Skrypt na obronę jak pisałem wcześniej nie był prze zemnie testowany, będę chyba musiał podpatrzeć jak to jest zrobione w TMF bo tam naprawdę jest kawał dobrej si.Antitheus wrote: - Inżynierowie naprawiający fortyfikacje nie wycofują się po odniesieniu ciężkich obrażeń
- Pojazdy znajdujące się w bazie nie reagują na ostrzał z daleka (tj zza zasięgu widzenia wieżyczek - bazę można zniszczyć wyrzutnią rakiet).
Nie wiem po co ale okAntitheus wrote: Mam nadzieję, że projekt będzie się rozwijał (nagłośnimy gotowy już mod na fejsie).