Page 3 of 6

Posted: Tue Mar 20, 2007 4:12 pm
by 5ITH
I'm used actually version Firefox: 2.0.2 , but link doesn» working. Please send me in my mail. THANKS

Posted: Tue Mar 20, 2007 5:41 pm
by Radzio
Jeanks wrote:Heh więc regulamin przestrzegam to sie odemnie nadol odwal zanim zadalem pytanie uzylem opcji szukaj ale jakos jajco żem znalazł :d dlatego sie pytam co robic zeby te dialogi dzialaly ja robilem tak ze najpeirw edytowalem go to test mode potem dopiero wpsialem funkcje saila musialem edytowac tym peirwszym zeby ludzie weslzi do wierz czy robilem wszystko dobrze ^^
Moglbys troche jasniej wyjasnic swoj algorytm edytowania mapki? Bo z tego to rozumiem tylko tyle, ze po napisaniu SAILa uzyles Go To Game Mode, by wprowadzic zolnierzy do wiez, a pozniej zapisales mape? (surowo wzbronione :P )

Posted: Tue Mar 20, 2007 5:56 pm
by Jeanks
No jednak źle mnei zrozumiałeś widać odrazu xD.Najpeirw weszlem w go to test mode jak juz mialem budynki i jednostki itp zrobilem zeby ludzie weszli do wierz i do budynkow potem zaczelem pisac saila do tej misji zapisalem mapke i to wszystko nie wchodzilem potem w go to test mode gdy juz saila dalem

Posted: Tue Mar 20, 2007 6:38 pm
by Radzio
To teraz sprawdz dokladnie, czy zastosowales sie do wszystkich moich instrukcji. (zawarte sa na 2 stronie tego tematu)

Posted: Tue Mar 20, 2007 6:49 pm
by 5ITH
Please any fixed this problem or upload modification on any uploader for exemple http://www.edisk.cz or http://www.nahraj.cz I am not firts whom that writing.

Posted: Tue Mar 20, 2007 6:50 pm
by Jeanks
3) wszystkie pliki .wri musza byc w formacie Unicode (sprawdzic sie to da np. dzieki programowi MetaPad)

Niewiem jak to sprawdzić^^

reszta jest dobrze

Posted: Tue Mar 20, 2007 6:56 pm
by Radzio
to 5ITH: You even don't need to download this mod because currently it's useless...

to Jeanks: Po kolei:
1) pobierasz http://www.liquidninja.com/metapad/metapad351.zip
2) rozpakowujesz, uruchamiasz program
3) otwierasz za jego pomoca kazdy plik .wri w twoim modzie ( jesli nie widac go na liscie, to wybierz Show All czy jakos tak )
4) przy kazdym pliku otwartym klikasz na File--> File Format, jesli kropka oznaczone jest Unicode to jest OK, jesli nie to kliknij na Unicode (bez tego dopisku w nawiasie) i tak zapisujesz plik

Jesli to ci nie pomoze to wrzuc moda na serwer to sam na niego lookne.

Posted: Tue Mar 20, 2007 7:41 pm
by Polka12
Pytanie jak zrobić aby po jakimś czasie robić aree i po wejściu tam kończy się misja, a jeśli to było to dajcie link...

Co jest źle w tym SAIL'u:

Code: Select all

export
soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,mechanik1,mechanik2,mechanik3,mechanik4,mechanik5,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5,

starting
begin
ComEnterUnit(W1,WI1);
ComEnterUnit(W2,WI2);
ComEnterUnit(W3,WI3);
ComEnterUnit(W4,WI4);
ComEnterUnit(W5,WI5);
Say(Kaczor,'DK1');
Say(Karton,'DK2');
SayRadio(Bob,'DK3');
SayRadio(Kaczor,'DK4');
SayRadio(Bob,'DK5');
SayRadio(Karton,'DK6');
SayRadio(Bob,'DK7');
SayRadio(Kaczor,'DK8');
SayRadio(Bob,'DK9');
SayRadio(Karton,'DK10');
SayRadio(Bob,'DK11');
SayRadio(Kaczor,'DK12');

ChangeMissionObjectives('C1');
ChangeMissionObjectives('C2');
ChangeMissionObjectives('C3');
end;

every 4$0 do
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_russian;
hc_skills=[4,0,1,0];
soldat1=CreateHuman;
soldat2=CreateHuman;
soldat3=CreateHuman;
soldat4=CreateHuman;
soldat5=CreateHuman;
hc_class=9;
soldat6=CreateHuman;
soldat7=CreateHuman;
hc_skills=[1,0,4,0];
hc_class=3;
mechanik1=CreateHuman;
mechanik2=CreateHuman;
mechanik3=CreateHuman;
mechanik4=CreateHuman;
mechanik5=CreateHuman;
vc_chassis=ru_tracked;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=ru_gun;
hg1=CreateVehicle;
hg2=CreateVehicle;
hg3=CreateVehicle;
hg4=CreateVehicle;
hg5=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(mechanik1,hg1);
PlaceHumanInUnit(mechanik2,hg2);
PlaceHumanInUnit(mechanik3,hg3);
PlaceHumanInUnit(mechanik4,hg4);
PlaceHumanInUnit(mechanik5,hg5);
PlaceUnitArea(soldat1,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat2,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat3,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat4,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat5,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat6,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat7,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg1,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg2,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg3,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg4,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg5,atak2,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],atak);
end;


every 0$5 do
Begin
enable;
CreateCratesAnywhere(5,true);
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU1)<8 do
Begin
SetSide(BU1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU2)<8 do
Begin
SetSide(BU2,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,L1)<8 do
Begin
SetSide(L1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,S1)<8 do
Begin
SetSide(S1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N1)<8 do
Begin
SetSide(N1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N2)<8 do
Begin
SetSide(N2,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_alive,],[f_side,1],[f_type,unit_human]]));
AddMedal('M2',1);
end;

every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
YouLost;
end;

every 0$1 trigger IsDead(Kaczor) do
begin
YouLost;
end;

every 0$1 trigger IsDead(Karton) do
begin
YouLost;
end;

Chce żeby były ataki co 2min. i żeby zmieniali strony.
Według mnie to jest dobrze ale ja sobie sam nie wierze
i jak biore Compile to jest błąd w starting że coś i SetSide z Bobem i Kaczorem
Jak w ogóle zrobić żeby ataki odbywały się ciągle w odstępach czasowych???

Posted: Tue Mar 20, 2007 8:37 pm
by Odyseusz
Co do arei to było o tym wiele razy mowa, między innymi w moim temacie. O powtarzających się atakach było w temacie Nadola. Wystarczy poszukać -_-

Posted: Tue Mar 20, 2007 9:08 pm
by Polka12
Jest tam jak zrobić aree żeby się skończyła misja ale nie ma żeby po jakimś czasie była ta area.

Posted: Tue Mar 20, 2007 10:14 pm
by Jeanks
Radzio jesteś geniuszem działa xD

Posted: Wed Mar 21, 2007 8:15 am
by Radzio
Poprawiony kod:

Code: Select all

export
soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,mechanik1,mechanik2,mechanik3,mechanik4,mechanik5,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5;

starting
begin
ComEnterUnit(W1,WI1);
ComEnterUnit(W2,WI2);
ComEnterUnit(W3,WI3);
ComEnterUnit(W4,WI4);
ComEnterUnit(W5,WI5);
Say(Kaczor,'DK1');
Say(Karton,'DK2');
SayRadio(Bob,'DK3');
SayRadio(Kaczor,'DK4');
SayRadio(Bob,'DK5');
SayRadio(Karton,'DK6');
SayRadio(Bob,'DK7');
SayRadio(Kaczor,'DK8');
SayRadio(Bob,'DK9');
SayRadio(Karton,'DK10');
SayRadio(Bob,'DK11');
SayRadio(Kaczor,'DK12');

ChangeMissionObjectives('C1');
ChangeMissionObjectives('C2');
ChangeMissionObjectives('C3');
end;

every 4$0 do
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_russian;
hc_skills=[4,0,1,0];
soldat1=CreateHuman;
soldat2=CreateHuman;
soldat3=CreateHuman;
soldat4=CreateHuman;
soldat5=CreateHuman;
hc_class=9;
soldat6=CreateHuman;
soldat7=CreateHuman;
hc_skills=[1,0,4,0];
hc_class=3;
mechanik1=CreateHuman;
mechanik2=CreateHuman;
mechanik3=CreateHuman;
mechanik4=CreateHuman;
mechanik5=CreateHuman;
vc_chassis=ru_medium_tracked;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=ru_gun;
hg1=CreateVehicle;
hg2=CreateVehicle;
hg3=CreateVehicle;
hg4=CreateVehicle;
hg5=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(mechanik1,hg1);
PlaceHumanInUnit(mechanik2,hg2);
PlaceHumanInUnit(mechanik3,hg3);
PlaceHumanInUnit(mechanik4,hg4);
PlaceHumanInUnit(mechanik5,hg5);
PlaceUnitArea(soldat1,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat2,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat3,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat4,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat5,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat6,atak2,false);
PlaceUnitArea(soldat7,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg1,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg2,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg3,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg4,atak2,false);
PlaceUnitArea(hg5,atak2,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],atak);
end;


every 0$5 do
Begin
enable;
CreateCratesAnywhere(5,true);
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU1)<8 do
Begin
SetSide(BU1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,BU2)<8 do
Begin
SetSide(BU2,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,L1)<8 do
Begin
SetSide(L1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,S1)<8 do
Begin
SetSide(S1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N1)<8 do
Begin
SetSide(N1,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger GetDistUnits(Bob,N2)<8 do
Begin
SetSide(N2,GetSide(Bob));
end;

every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_alive,],[f_side,1],[f_type,unit_human]]));
AddMedal('M2',1);
end;

every 0$1 trigger IsDead(S1) do
begin
YouLost('lol');
end;

every 0$1 trigger IsDead(Kaczor) do
begin
YouLost('lol');
end;

every 0$1 trigger IsDead(Karton) do
begin
YouLost('lol');
end
Podsumowanie:
- 3 bledy dotyczace YouLost, ta komenda wymaga parametrow (w nawiasie)
- 1 blad dotyczyl podwozia, gasienicowe dzielimy na srednie i ciezkie, nie ma "zwyklego" gasienicowego
- 1 blad dot. polecenia export, chyba przez nieuwage walnales przecinek na koncu zamiast srednika

Posted: Wed Mar 21, 2007 8:23 am
by Jeanks
Radzio nie dzialaja mi zapisy znaczy robie save to niemoge go juz wczytac;/;/ a jak wychdze do menu za pomoca "opusc misje" to powinny sie pojawic w okienku drzewko z misji(nowa kampania>>witamy w [przyszlosci>>itp) i nieojawiaja sie robi sie czarny ekran i jakis blad wyskakuje mmi tak jak przy savach wiesz co zrobic?


^^oczywiscie chodzi o mojego moda

Posted: Wed Mar 21, 2007 2:14 pm
by 5ITH
OK THANKS A LOT EVERYBODY.

Posted: Wed Mar 21, 2007 4:34 pm
by Radzio
Problem albo z map preferences albo z missions.dat. Sprawdz oba, czy sa poprawnie ustawione/napisane.