Page 3 of 4
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Sat May 31, 2014 3:03 pm
by Ayman
Patrze i są już osiągnięcia na steamie - 22 dokładnie. One już działają ?
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Sat May 31, 2014 4:00 pm
by pomek
Trocki wrote:APELUJĘ DO WSZYSTKICH, ABY WRÓCILI DO POPRZEDNIEGO PATCHA I POCZEKALI NA NAPRAWE TEGO G*WNA!!!
Uwierz mi, że gdybym wiedział, że moje celowe wywalenie gry na 10b wywoła migracje na 1.11, to nigdy bym tego nie zrobił...
PS: Super numeracja patchy. Za niedługo na lobby będą pytać:
- jakiego masz patcha
- 1.12.10.12.1.12.13.5b
- a to nie pogramy, ja mam 1.12.10.12.2.15.51.2a
- noob
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Sat May 31, 2014 5:07 pm
by Serpent
Już tak pytają

Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Sun Jun 01, 2014 11:18 pm
by Antonio
Dodam tylko od siebie, że każdy kolejny patch zwiększa konieczne zasoby komputera do płynnego działania. Widać to już po singleplayerze z wersji 1.02, 1.10b i obecnej, gdzie przyspieszona gra do maksimum w bardzo "aktywnym" punkcie gry ze strony przeciwnika na 1.02 chodzi płynnie, na 1.10b daje się we znaki odczuć utratę płynności, gdy na 1.12+ praktycznie gra się klatkuje...
Potem ludzie instalują grę na pecetach starszych niż większość ludzi, twierdząc, że przecież oni mają 512MB ramu i nie lagują, bo mają 1,6 GHz procesor na jednym rdzeniu! Jakoś nie zdziwiło mnie to, że gra nie chodzi płynnie nawet na i7 przy 12GB ramu oraz grafice 2GB.
Ciekawe czy ktoś w ogóle zauważył, że przy przejściu z 1.10b na 1.11 myszka zaczęła chodzić inaczej. Co lepsze, z każdą kolejną wersją myszka ma większe skoki podczas "lagów".
Patch jest niegrywalny na chwilę obecną. Zamiast usuwać powody błędów, tworzy się nowe, chyba po to, żeby zapomnieć, że wcześniej komuś padlo synchro po godzinie gry.
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Mon Jun 02, 2014 12:53 am
by Antitheus
Antonio, ktoś kiedyś pisał o tym, że OW jest tak napisane, iż nawet na najlepszym sprzęcie proces będzie mocno obciążał nasz system. Założę się, że gdybyś odpalił OW na sprzęcie z 2003 roku, OW obciążało by go tak samo jak obecnie Twój "super piec". I to nie wina patchy - prędzej postępu technicznego i zmian w software.
I szczerze mówiąc - od kiedy zainstalowałem sobie do OW biblioteki wine - gra zaczęła chodzić bardzo płynnie i nie odczuwam już żadnych "lagów" jak w przypadku trybu okienkowego na win8.
Tak samo nie rozumiem "bólu dupy" odnośnie numeracji patchy. Została ona wprowadzona dla waszego dobra - aby skuteczniej namierzać pojawiające się błędy i śledzić zmiany. Patch 1.12, wersja wewnętrzna X. Dziwię się tylko, iż obecne wydanie nie zostało oznaczone sygnaturą 13 (1.12.10.12 jest niekompatybilne w przypadku mp z pozostałymi wersjami).
Kolejnym zaskakującym "bólem dupy" jest narzekanie na 'sync losty w najnowszym patchu. Przecież w changelogu nie ma żadnej, ale to żadnej adnotacji o zmianach w silniku gry lub w mechanice mp. najnowszy patch dodał osiągnięcia Steam, naprawił błędy kampanii oraz JEDEN exploit związany z nickami w lobby MP. Sync losty wzrosły wraz z kolejnymi łatkami, lecz w obecnym wydaniu nie ma NICZEGO, co mogło wpłynąć na ich zwiększenie. Postarajcie się najpierw naprawić jakość swojego łącza (porty, firewall, procesy w tle).
Zawsze możecie cofnąć się do 1.06 (skoro nowe patche tak psują grę - a i tak nie "przeżyliście" tamtych czasów i tamtych rozgrywek) i łączyć się przez GSA czy któryś z programów VPN. Jakość gwarantowana.
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Mon Jun 02, 2014 12:39 pm
by Trocki
W ogóle zaczęlibyście grać coś w to OW, bo pustki, a nie siedzicie tylko na tym forum

tyle ode mnie i myślę, że tym miłym akcentem można zamknąć tę dyskusję

Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Mon Jun 02, 2014 1:21 pm
by YuriStriatov
Tak apropos GSA, juz se na nim nie pograta bo wylaczyli
http://uk.ign.com/articles/2014/04/03/g ... es-at-risk
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Mon Jun 02, 2014 3:47 pm
by Antitheus
Miałem dać newsa na FB o R.I.P GSA, lecz swojego czasu wyczytałem na ich stronie, że wyłączają tylko support dla gier, których twórcy nie chcą uiścić należności za usługi (zagrożone gry cieszące się dużą popularnością typu butterfild itp).
Pożyjemy, zobaczymy
edit: i znów nie doczytałem uważnie artykułów. GSA umarło jeszcze w tamtym roku

Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Thu Jun 05, 2014 10:53 am
by N30N
hell nice
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Sat Jun 14, 2014 10:06 pm
by stucuk
Could the people who have had problems with multiplayer games using 1.12.10.12 or 1.12.10.13 try
1.12.10.14.
Issue 52 - Non-Existant Steam Achievements causing Lag causes Lag in all areas of OW, lowering the FPS.
P.S With 1.12.10.14 you can also safely delete OWSteam.dll and steam_api.dll .
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Mon Jun 16, 2014 1:07 am
by stucuk
Its been reported to me that 1.12.10.14 does not solve the issue that people seem to have. As a result i need people to test the versions listed
in this post so that the exact changes that cause the problem can be narrowed down.
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Wed Jun 18, 2014 4:24 am
by stucuk
People are happy to bitch about bugs and always say "Version X is buggy i will use the previous version instead" expecting bugs to magically be fixed without any testing.
If no one tests it won't get fixed.
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Sun Jun 22, 2014 12:36 pm
by stucuk
1.10.12.15 should fix the problem
-
OwarFull_1.12.10.15-2014-06-22.rar
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Fri Aug 01, 2014 7:19 pm
by Ziutas
Siemka.Mam problem.Zakupiłem nie dawno gre OW ,wszystko działa poprawnie tylko przy zaktualizowaniu najnowszego patch-a 1.12.10. wyskakuje mi taki błąd:
Cannot load VidUtil,dll or 4xm_sdk.dll
NWM co mam robić dalej POMOCY
Re: Patch 1.12.10.12 został wydany!
Posted: Tue Aug 12, 2014 3:48 pm
by Zielarz
Dzisiaj i wczoraj miałem okazję grać na 1.12.10.12 i 1.12.10.15 różnica jest - na Lanie po 52 minutach padła synchra, (zdarza się przy 2vs1 ;p) ale dzisiaj grając zarówno przez hamachi (grałem jakieś 80-90 minut) jak i na Lanie nie było ani żadnego "Laga" ani synchra nie wywaliła po dwóch godzinach gry, za co Stuckowi i wszystkim innym pracującym przy łatkach należą się słowa uznania. Tyle ode mnie. A i w zeszłym tygodniu na Lanie(1.12.10.12) nie mogłem nawet pograć - po kilku minutach sync lost
