Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 22, 2014 6:57 pm
by Siwson
Jestem pod dużym wrażeniem i czekam na następną wersję.
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Sun Jun 22, 2014 7:53 pm
by Mart
Zagrałem i powiem, że naprawdę kawał dobrej roboty. Świetnie mapy, dobre dialogi i fabuła. Jestem ciekawy jak dalej potoczy się ta historia. Jedyne co mi się nie podobało to wieżyczki i pojazdy sterowane komputerowo w naszej wersji czasowej, bo tak to chyba było przedstawione. Po prostu kuło mnie to w oczy, gdyż zawsze mi się wydawało, że to domena przeszłości gdyż braki kadr zmusiły naukowców do stworzenia tej technologii.
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Mon Jun 23, 2014 9:21 pm
by MasterKiller
Dobra, ej, jednak udało mi sie zrobic hot-spota wifi przez usb czy jak to sie tam zwie, i wersja 0.4 z 2 kolejnymi misjami+bugfixy ukaze sie juz jutro wieczorkiem
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Tue Jun 24, 2014 4:55 am
by Adam_1993
Swietny mod
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Tue Jun 24, 2014 11:47 am
by Nefarem
Może nie wydawaj kolejnych wersji +1, +2 misje tylko wydaj jak zrobisz +5 np.
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Tue Jun 24, 2014 6:42 pm
by MasterKiller
Wersja 0.4 gotowa i wydana! Download, changelog i dodatkowo map_visual w glownym poscie.
@up
to jak z reklamami na polsacie: trzeba przerwac w odpowiednio dramatycznym momencie, zeby widz czekal i sie glowil
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Wed Jun 25, 2014 4:55 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Co do poprawionych misji 4 i 5:
W misji 4:
- w bazie amerykańskiej stoi tylko jeden koleś na samym środku, bunkry są puste - to aby na pewno tak miało być?
W misji 5:
- Pawieł mówi coś o złożu na zachodzie, a ono przecież jest na wschodzie.
- cel misji "opracuj złoże ropy" pojawił mi się dłuuugo po tym, jak już uruchomiłem wydobycie i transport.
- Amerykanie stojący poza wieżyczkami w bazie nazywają się tak samo, poza tym dwóch z ludzi Pawła identycznie wygląda.
- ciężarówki z "bardzo ważnymi zasobami" jadą puste, i mi mendy zwinęły 40 skrzynek z drogi.
- trochę brakuje skrzynek do budowy działa, które to działo jest swoją drogą wcale niepotrzebne do rozwalenia bazy, wystarczy HG + czołg z poprzedniej misji + karabin maszynowy, który przejeżdża przez sektor. Zamieniłbym HG na coś lżejszego, np. zwykłe działo.
- jeśli zajmiemy amerykański magazyn zamiast go zniszczyć, nie zostanie nam to policzone i skrypt się dalej nie wykona.
- na mapie nie ma chyba ani jednego zwierzaka?
Tak czy inaczej, powtarzam - świetna robota, bardzo fajne mapy, niedoróbki są drobne, TAK TRZYMAJ! A szóstą misję przejdę albo po mundialu, albo jutro.
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Wed Jun 25, 2014 5:57 pm
by MasterKiller
@up
w 4 misji, zeby mi latwiej bylo testowac, usuwam kolesi z bunkrow. po prostu nie grajcie na latwym. te ciezarowki przewoza dokumenty jakies zrobilem tak, zeby nie mozna bylo sobie ukrasc skrzynek kosztem medalu .
cel misji "znajdz zloze ropy" dodaje sie dopiero po opracowaniu wszystkich technologii podstawowych - masz taki cel na samym poczatku. te dublujace sie postacie - chyba trzeba dodac hc_name=''. z tymi ciezarowkami w nastepnej wersji poprawie tak, zeby byly skrzynki, ale po zjechaniu czolgu do czerwonej kreski od razu wybuchal.
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Wed Jun 25, 2014 7:01 pm
by Lengorio
Zagrałem misje 5 i 6 i mi sie spodobały.
Co do 5 misji, mechanik i inżynier mają te samą twarz. Ja do tej misji dodałbym komore transportową bo przenosić inżynierem ropę z jednej bazy do drugiej to się robi troche nudne.
Co do 6 misji nic nie mam.
Czekam na dalsze misje, dobra robota!
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Wed Jun 25, 2014 9:00 pm
by nadwrazliwosc_zebow
OK, 6. misja za mną. Genialne intro, jak zobaczyłem początek to się przeraziłem (WTF, co ja mam zrobić w tej misji), dobrze, że ostatecznie cele były nieco... bardziej przyziemne.
Jeśli chodzi o rzeczy, które mnie drażniły:
- strasznie dużo tych kryształów. Tak około 250 wydobytych miałem już wszystkie inne cele spełnione i tylko siedziałem i się nudziłem. Poza tym dowódca mówi na początku o 300 dowiezionych, a w celach jest 400 wydobytych, warto to sprecyzować.
- na końcu misji mowa jest o północnym-zachodzie, a area jest na północ-północny wschód od bazy. Ponadto nie pojawia się cel misji i przez chwilę zwątpiłem, czy mam jeszcze na coś czekać, czy już iść.
I jeszcze 2 rzeczy, które błędami nijak nie są i na pewno tego nie poprawisz, ale muszę to wytknąć
Spoiler:
- masz jakąś dziwną tendencję do stawiania złóż ropy w przeciwnym rogu mapy niż główna baza
- JAK MOŻNA ZABIĆ GŁÓWNEGO BOHATERA W 6. MISJI!!!
Tak czy inaczej, przerwałeś w takim momencie, że czekam z niecierpliwością na więcej!
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Tue Jul 01, 2014 10:23 am
by MasterKiller
7 misja praktycznie skonczona, tak jak wczesniej pozostaly wewnetrzne testy
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Thu Oct 30, 2014 11:17 pm
by MasterKiller
Witam serdecznie ponownie, przezywalem ostatnio mocny kryzys leniwo-brakowenowy, czego efektem bylo prawie calkiem odpuszczenie, wczesniej bardzo dynamicznych prac nad modem. Jakkolwiek powoli odzywam, aktualnie rozszerzona w stosunku do wersji z 1 lipca 7. misja jest gotowa, a 8. powoli zmierza ku koncowi(tak z 60%). Odwolujac sie do postu nefarema, moze jednak chcielibyscie troche dluzej poczekac i dostac np. 4 nowe misje. Zamiescilem ankiete, glosujcie!
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Fri Jan 09, 2015 5:20 pm
by MasterKiller
Nonono, dluugo bylo cicho-sza, a tu 8 misja prawie na ukonczeniu. Poczatkowo moj mod mial miec kladziony nacisk glownie na fabule oraz rozbudowane opcje/dialogi, lecz jako ze konkurencja nie spi(:D), postanowilem wziac sie co nie co za jakies nowe bronie, podwozia, funkcjonalnosci itp. Tak powstal projekt nowego ruskiego podwozia - z pancerzem syberytowym. Zasada dzialania jest taka, iz umieszczone sa na zwyklym ciezkim gasienicowym podwoziu specjalnie spreparowane spowalniacze czasu(aby wytwarzac silniejsze pole, lecz na mniejszym obszarze)
jak na razie, jest to tylko przekolorowanie, ale mysle ze wyglada calkiem niezle. Podwozie kosztuje o 25 syberytu oraz 10 wiecej skrzynek, i ma obrone bazowa 120 w stosunku do 65 ciezkiego gasienicowego - duzo, ale koszt jest takze dosyc wysoki, mysle. oprocz tego zabawie sie w reklame i walne jakiegos ss'a(z 8. misji konkretnie):
a coz to za dziwaczne plejsy? zdradze, ze ta misja jest najbardziej rozbudowana ze wszystkich, podobna do 1(szpiegowska), i pelna takich silnie fabularyzujacych opisow
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Fri Jan 09, 2015 6:35 pm
by BezNicku
Mod zapowiada się bardzo dobrze, życzę powodzenia w dalszej pracy
Re: Nie mam pomyslu na nazwe moda - pierwsza wersja Beta.
Posted: Fri Jan 09, 2015 11:57 pm
by Backero
Choć średnio podoba mi się motyw tego nowego ruskiego podwozia, to jaram się fabularyzacją misji. OW ma pod tym względem ogromny potencjał, żeby go porządnie zRPGować, i faktycznie mało kto go wykorzystuje, więc taki mod może się w szczególności wyróżnić.
Wracając jeszcze do podwozia. Sam pomysł może być, ale wierzę, że popracujesz jeszcze nad wykonaniem, no i nazwą. Niby nic takiego złego, ale "syberytowy pancerz" jakoś do mnie nie przemawia