Page 3 of 111

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Aug 18, 2014 12:31 am
by Serpent
Szukam kogoś chętnego do przetłumaczenia na angielski pierwszego posta, komunikacja poprzez pw ;)

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Aug 18, 2014 7:40 pm
by Serpent
Gameplay:


Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Aug 18, 2014 8:10 pm
by Nefarem
Fajna mini potyczka.

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Aug 18, 2014 10:04 pm
by Serpent
Mam już 3, a ile będzie to zobaczymy.

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Aug 18, 2014 10:19 pm
by Serpent
W produkcji są 2 mapy do potyczki i kampania arabska. Więc łącznie na pewno będzie więcej niż 20 misji (nie licząc kampanii przymierza).


PS: Jakbyś miał jakiś pomysł na mape to pisz na pw.

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Sep 11, 2014 10:28 pm
by Serpent
Jedną z nowych map do potyczki będzie Baza Obcych. Ta sama, stara dobrze znana mapa na której będzie można pograć maksymalnie z 5 przeciwnikami na raz.

// Image

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Sep 12, 2014 8:34 pm
by Serpent
@up
Dzięki za doklejanie krzywego ryja do mojego posta ;)

//sorry, ale tak reaguje na widok AB ^^

Re: Sand of Siberia

Posted: Sat Sep 13, 2014 7:10 am
by Szulce
Mod zapowiada się ciekawie, jednak bardziej interesująca jest wizja potyczki (z tego, co zauważyłem, nawet w patchu uzupełniającym pojawił się taki button w menu). Planujesz to zrobić tak, by przeciwnik również rozbudowywał się od nowa, czy już będzie rozbudowany? (może to idiotyczne pytanie, ale nigdy nic nie wiadomo) :amrazz:

Swoją drogą, nazwisko głównego bohatera w Arabskiej Kampanii wydaje się jakieś takie znajome.. :amexc:

Re: Sand of Siberia

Posted: Sat Sep 13, 2014 9:43 am
by Nefarem
Rozbudowuje się od nowa.

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Sep 15, 2014 2:02 pm
by Serpent
Image

Nowa jednostka, specjalnie robiona pod nowy tryb gry :D

@Szulce
Tak bot z reguły ma na starcie tyle samo jednostek i surowców. Oczywiście z reguły, bo są mapy-potyczki które pełnią funkcje misji pojedynczych które mają swoją mała fabułę, cele i tam bot ma jakąś bazę początkową. Oczywiście są też zwykłe mapy potyczkowe gdzie bot buduje bazę od zera.

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Sep 17, 2014 6:57 am
by Szulce
Tak bot z reguły ma na starcie tyle samo jednostek i surowców. Oczywiście z reguły, bo są mapy-potyczki które pełnią funkcje misji pojedynczych które mają swoją mała fabułę, cele i tam bot ma jakąś bazę początkową. Oczywiście są też zwykłe mapy potyczkowe gdzie bot buduje bazę od zera.
Czyli to będą dość zróżnicowane tryby potyczki, ciekawe. Planujesz jakiś respawn jednostek, albo coś w tym stylu?

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Sep 18, 2014 9:45 am
by Serpent
Tak jak na mapach multi.

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Sep 19, 2014 6:14 am
by Szulce
Czyli to będzie coś w stylu multi (tj. ustawienia dotyczące rozgrywki itp.) a reszta będzie wyglądała jak klasyczna potyczka z innych strategii (z wyjątkiem tworzenia nowych ludzi w koszarach). Twarz dowódcy również będzie z menu multi, czy dałeś jakąś inną?

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Sep 19, 2014 10:01 am
by Serpent
Nie no bez przesady, nie mam możliwości dodawania swoich elementów GUI do gry ;/ Twarze są losowe.

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Sep 19, 2014 12:39 pm
by Szulce
Nie to miałem na myśli. :amsmile: Chodzi mi o to, czy ryjek, który eksportujemy z XichtEd, będzie, podobnie jak w multi, u głównej postaci w potyczce.