Page 3 of 4
Posted: Fri Jul 13, 2007 9:35 am
by Technix
Wampir wrote:Pozwolcie ze sie wypowiem:
w DSW wlasnie chodzi o taktyke, umiejetnosc podchodow i zrecznosc, a nie bunkrowanie sie
i kilka faktow o ktorych zapomnieliscie
Specjalisci oczywiscie sa dozwoleni
kamikaze na tych zasadach sensu wlasciwie nie ma bo za szybko padaja
snajperzy maja tez usypiacz ktory tez jest duzym atutem
arabowie maja detekcje ale musza uwazac by nie stracic laba, wiec musza dzielic sily by go bronic- wiec nie maja takiej znowu przewagi
rosjanie maja bazooki i rozproszenie ktore daje im spora przewage nad innymi nacjami jesli chodzi o wycofywanie sie z pola walki
znowu do usa- zaskakuja niewidzialnoscia przez co moga nagle zaatakowac mala grupke zolnierzy wroga- bedaca na zwiadzie
a malpy u usa maja sluzyc jako mieso armatnie zaslaniajace snajperow
moglbym tak wymieniac w nieskonczonosc przewagi roznych nacji i zastosowania roznych technik bo na tych zasadach takich zaleznosci jest od ku**y nedzy
Arabowie (Piszę jeszcze inaczej, bo poprzednio to jakoś nie było rozumiane, szczególnie przez Nadola) z jednej stroni lepsi, a z drugiej gorsi- biodetekcja sprawia, że amerykańska niewidzialność to jest nic, stymulanty sprawiają, że walczą jeszcze dłużej(czyli piechota najlepsza). Ale jeśli nie ma umocnień, to operatorzy moździerzy dużo nie zdziałają, bo wystarczy, że wróg będzie w ruchu, to celność jest praktycznie zerowa.Teraz Amerykanie w DSW. Radzio pisał o wytrzymałości bazookerów. Nie wiem, czy napewno, ale na nich chyba też działa amunicja usypiająca, więc sprawa jest prosta. Snajper jak tylko zobaczy bazookera strzeli amunicją usypiającą, ucieknie poza zasięg wzroku i włączy niewidzialność.Można wtedy sciągnąć resztę snajperów ustawić w różnych miejscach(żeby teleportacja nie zadziałała) tak, żeby mogli strzelić mniej więcej jednocześnie, wtedy bazooker nie ma szans. Temat Rosjan w DSW wyczerpał Wampir(Dobrze, że nareszcie ktoś coś napisał o nacjach, bo co ja napisałem, to z tekstem, że nie mam o niczym pojęcie itd. itp.)
temat
Posted: Fri Jul 13, 2007 9:52 am
by NaDoL
Bo nie masz. Jak jest ktoś niewidzialny to go nie widać na biodetekcji^^
I nie musisz znów nam opisywać oczywistych rzeczy jak to było w temacie z balance modem bo jak sam uznałeś temat jest wyczerpany, wiec nie rozumiem po co nadal w nim piszesz.
Posted: Fri Jul 13, 2007 10:27 am
by Radzio
Nadol, teraz to tobie sie chyba pomieszalo, biodetekcja widzi sie niewidzialne jednostki

Aby uniemozliwic wrogowi biodetekcje - zniszcz jego lab biologiczy
Aby uniemozliwic wrogowi ukrywanie ludzi - zniszcz jego lab optyczny
Przeprowadzilem jeszcze test, kto wygra: snajper czy bazookarz, gdy obaj beda mieli te same statsy, opracowane technologie etc.
Wyszlo, ze bazookarz, jego pole spowalniajace, teleportacja (wroga) i silne strzaly z bazooki uniemozliwily zbyt skuteczne uzycie amunicji nasennej. Jedynym wyjsciem jest uzycie niewidzialnosci, ale wtedy mozna wykorzystac atakowanie celu ladowego...
A operator mozdzierza vs bazookarz, tu juz kompletna porazka. Bazookarz wygrywa z 100% prawdopodobienstwem. Snajper tez latwo zdejmuje kilkoma strzalami operatora mozdzierza...
temat
Posted: Fri Jul 13, 2007 12:05 pm
by NaDoL
Racja pomylily mi sie gry, nie widać wtedy jak wejdzie do bunkru lol
Posted: Fri Jul 13, 2007 12:06 pm
by Radzio
Znowu ci sie pomylilo, wtedy tez widac, jak masz 3 poz. bio xD
temat
Posted: Fri Jul 13, 2007 12:11 pm
by NaDoL
Ale jak masz 1 i 2 to nie widać >.>
Posted: Fri Jul 13, 2007 12:52 pm
by Nazim
Tymbardziej, ze w DSW nie ma bunkrow xD
temat
Posted: Fri Jul 13, 2007 12:55 pm
by NaDoL
No wiem lol ale bunkier to przykład budynku, więc można sobie gdzieś lab wybudować, schować tam 3 sniperów i nie będą wykrywalni do tej 3 tech ^^
Posted: Fri Jul 13, 2007 1:04 pm
by Radzio
To wrog sie toze ukryje w labie i poczeka az sie opracuje tech

Posted: Fri Jul 13, 2007 1:23 pm
by Wampir
zakoncze ta dyskusje jednym trafnym stwierdzeniem:
jak ktos umie grac to wykorzysta atuty kazdej nacji i wygra, a jak ktos nie umie to tak czy owak przegra- nie ma co dyskutowac, ktora nacja lepsza bo i tak ten co umie grac dobrze zagra kazda- no i wsio na ten temat
Posted: Sat Jul 14, 2007 10:01 am
by Technix
Radzio wrote:
A operator mozdzierza vs bazookarz, tu juz kompletna porazka. Bazookarz wygrywa z 100% prawdopodobienstwem. Snajper tez latwo zdejmuje kilkoma strzalami operatora mozdzierza...
Lol, ale jak się mozdierz do koszar schowa, to już tak różowo nie jest(wiem, bo wczoraj grałem).
P.S: Jaka jest różnica między zasięgiem mozdzierza a bazooki? Ja jakoś jej nie odczuwam.
Radzio wrote:
A operator mozdzierza vs bazookarz, tu juz kompletna porazka. Bazookarz wygrywa z 100% prawdopodobienstwem. Snajper tez latwo zdejmuje kilkoma strzalami operatora mozdzierza...
Lol, ale jak się mozdierz do koszar schowa, to już tak różowo nie jest(wiem, bo wczoraj grałem).
P.S: Jaka jest różnica między zasięgiem mozdzierza a bazooki? Ja jakoś jej nie odczuwam.
NaDoL wrote:Racja pomylily mi sie gry, nie widać wtedy jak wejdzie do bunkru lol
Bunkrów też nie. Z koszarami (może być każdy inny budzynek, najlepiej skład/magazyn, bo wytrzymały) to chodzi mi o to, że strzela, chowa się, strzela chowa się. Rakieta spowalniająca nic nie zrobi, bo moździerz będzie w składzie, .Jak bazooka będzie strzelała w skład to moździerz(kiedy skończy się spowalnianie) wyjdzie i będzie strzelał w bazookę, w międzyczasie inżynier stoi(jeśli może) za składem(żeby bazooker go nie widział) i naprawia skład. Bazooka w porównaniu do czegokolwiek, ma małe obrażenia na piechotę, więc moździerz wygra(można dodać naukowca, żeby leczył operatora moździerza).
temat
Posted: Sat Jul 14, 2007 11:25 am
by NaDoL
ku**a ile ci można tłumaczyć? w DSW nie można się chować do koszar to raz a dwa to to że to nei jest temat o zasięgu bazooki i moździerza tylko o DSW.
Jeszcze raz napiszesz nie na temat i zrobisz kolejny krok do pożegnania się z forum.
Posted: Sat Jul 21, 2007 11:57 am
by Maydex
Jestem na nie
bo ile chcecie tych trybow wymyslec nw,cw,sw,ch*j w? nie przesadzacie troche? spory kto jest lepszy mnie nie interesuja, ale cho**ra pomyslby moze bylby dobry gdyby go przemyslec i to nie raz ale kilkanascie razy. I tak doskonale wiem ze ludzie korzystaja i beda korzystac z 2-3 trybow gry i zasad.
I tak zeby nie robic nowego tematu
Zmiencie cho**ra te nazwy :/ bo te skroty autentycznie nic mi nie mowia nie macie inwencji ?
clan Wars
soldier wars
a nie mozna zrobic jakis normalniejszych nazw?
temat
Posted: Sun Jul 22, 2007 5:11 pm
by NaDoL
Może pierw przeczytaj kilka innych tematów w Multiplayer Gaming a potem coś opisuj.
Bo po co spis wszystkich zasad skoro według ciebie maja być tylko 2? SW CW?
Zasady trzeba podzielić na 2 grupy:
Główne:
- SW (Soldier War)
- CB (Clan Base)
- OR (Old Rules)
Dodatkowe:
- DSW (Dynamiczne SW)
- NW (Nuclear War)
(narazie wystarczy, a co do CW to nie zapomniałem, te zasady trzeba uznać za ''wygasłe'' bo jak wiadomo to jest tylko wyścig na HG)
Posted: Sun Jul 22, 2007 8:16 pm
by Maydex
Nadi nadi.. stwierdzam ze ludzie korzystaja 2-3 trybow i mam racje i wedle mnie wiecej nie potrzeba ale Zone Ty i kilka osob kochaja radosna tworczosc i tworza nowe pseudo tryby gry.. Zwaz zanim zaczniesz bluzgac jaki to ja evil nie jestem bo wam psuje zabawe, ze kilka lat temu nie byly potrzebne zadne zasady i kazdy czerpal radosc z gry.
Edit bo zapomnialem przecinka ^^