Stránka 23 z 26

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: úte pro 08, 2015 1:53 pm
od Xander
Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
ja po prostu nie mam pytań. po-prostu-kur*a-nie-mam-pytań.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: úte pro 08, 2015 2:42 pm
od Creative
Bartek Sz. píše:BLACKMEN: "A zrobię se strone. Ch*j że z błędami, ale będzie. To nic, że żadna z przeglądarek nie będzie umiała jej dobrze wyświetlić, przecież mam same gotowce od wszystkich, to musi działać...". A potem się dziwić, że starzy wyjadacze na forach webmasterskich dostają kur*icy, bo taki, bez obrazy, id**ta przyjdzie i płacze, że czegoś nie może znaleźć. Manuali pełno. Abstrahując nawet od tworzenia stron, to do samego SAIL-a tego dużo jest. Ba, nawet sam edytor posiada manual w sobie, ale po co to komu przecież :v Xander, łączę się z Tobą w "bulu" :(
Nie będę czytać twoich wypocin ale mod i strona www to co innego.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: úte pro 08, 2015 4:13 pm
od Nefarem
Bartek Sz. píše:Jeśli chcesz powiedzieć, że zrobienie strony to coś łatwiejszego niż moda do OW, to zdziwisz się ile standardów trzeba spełnić, nim wypuścisz stronę dla swoich użytkowników. Nie musisz czytać moich "wypocin", aczkolwiek one tylko ukazują prawdę. Nie wiem, czy Ty zbierasz satysfakcję w robieniu innym pod górkę, nie obchodzi mnie to zbytnio. Jednak jeśli zrobisz stronę, a ja będę o tym wiedział na pewno, z automatu dodam je na czarne listy za niespełnienie standardów + jeśli będziesz się bawił w PHP, to znajdę luki w kodzie ukazując Ci, ile to kosztuje ciężkiej pracy i nauki. Coś o tym wiem, siedzę w tym od 7-8 lat, a moja wiedza i tak jest nadal uboga o pewne sprawy. Dlaczego? Ponieważ jest to dość rozległy temat.
Wg. Blackmena stworzenie strony to wgranie gotowych plików forum ...xD

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: úte pro 08, 2015 4:24 pm
od Beholder
Creative píše: Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
Dzięki za pomoc.
Zrobiles mody poniewaz uzytkownicy tego forum ci na to pozwolili, pytasz pewnie jak?
Odpowiedz jest prosta, ty pisales jaki masz problem a ktos ci odpisal i tak wydales pierwszy, drugi a teraz trzeci mod. Wiec jesli na chec to polega na pisaniu "Mam problem bo mi cele misji sie nie wyswietlaja" to przepraszam bardzo ale w taki sposob chcialbym napisac wlasny system lepszy od tego cholernego windowsa.
Jesli w ten sposob ma wygladac tworzenie "twojej" strony , nie bez powodu dalem w cudzyslow, to zycze ci powodzenia.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: úte pro 08, 2015 6:02 pm
od MasterKiller
Bartek Sz. píše:Ja to się zastanawiam, czemu mu nadal pomagacie trollować to forum. Cały czas jakieś pomoce tu lecą, a on nawet nie wie co z czym się je. To ja, laik SAIL-a, czytając te wszystkie Wasze gotowce i inne pomoce, już chyba umiem podstawy tego xD Mam nadzieję, że gdy Serpent skończy swoją stronę WWW, to Blakuś nie zechce napisać strony w HTML z wykorzystaniem CSS, JS, JQ i PHP z MySQL, bo jak go zobaczę w tej działce, to dopilnuję, by szybciej mu się odechciało niż zachciało :D Już widzę w mojej głowie jego internetową wizytówkę...

+∞

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: čtv pro 10, 2015 1:22 pm
od Creative
Jak zrobić by AI atakowało wyznaczoną aree?

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: čtv pro 10, 2015 3:28 pm
od Serpent
Poprosić.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: čtv pro 10, 2015 3:47 pm
od 15DarkMaster1987
masz tutaj np:

ComAttackUnit (ident twojej jednostki,b_warehouse ); //atak na poszczególny cel
AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
ComAttackPlace(ident twojej jednostki, x,y); // gdzie ''x'' i ''y'' to współrzędne,miejsce, które mają atakować

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: čtv pro 10, 2015 4:07 pm
od Nefarem
15DarkMaster1987 píše:masz tutaj np:

AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
Trochę bez sensu.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: čtv pro 10, 2015 4:21 pm
od 15DarkMaster1987
Nefarem píše:
15DarkMaster1987 píše:masz tutaj np:

AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
Trochę bez sensu.

chwila, niech pomyśli 8)

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: čtv pro 10, 2015 6:04 pm
od Xander
jak zrobić, by Creative zaczął myśleć?

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pon pro 14, 2015 12:21 pm
od Creative
Mam nowy błąd:

Obrázek

kod:

http://pastebin.ca/3286523

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pon pro 14, 2015 12:29 pm
od Serpent
Nie ma czegoś takiego jak:
[f_side, 1,2,3]

Filtr [f_side] przyjmuje jeden argument, a nie 3.

Musisz użyć złączeń filtrów [f_or].

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pon pro 14, 2015 6:18 pm
od Creative
Dzięki.

Potrzebuje dwóch kodów:
- laboratorium opracowuje wszystkie technologie
- fabryka robi dany pojazd.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Napsal: pon pro 14, 2015 8:30 pm
od Szulce
https://forum.original-war.net/viewtopi ... =18&t=1483
https://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=591

5 minut w archiwum moddingu i proszę - jest (Cud! Dziwo!). Tech i pojazdy, niekoniecznie w tej kolejności (tak, wiem, że to dotyczy tylko jednego techa). Reszta jest w Twoich rękach i Twoja w tym sprawa, aby to odpowiednio napisać.