Page 24 of 32

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Posted: Mon Dec 21, 2015 4:46 pm
by Xander
Beholder wrote:Z calym szacunkiem ale...
Spoiler:
Jest to najbardziej poj**any mod jaki przyszlo mi testowac a autor tego mod powinien wsadzic go sobie w dupe. ... tyle w temacie. Zaluje ze zapisalem sie na te beta testy
szczere, wypisz się jak Gelwe :v

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Posted: Mon Dec 21, 2015 5:07 pm
by Gelwe
Wypisuje się z beta testów gdyż mod jest dla mnie nieprzystępny.

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Posted: Mon Dec 21, 2015 7:36 pm
by Terminat
Masz zamiar zrobić swoje własne mapy do moda?

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Posted: Mon Dec 21, 2015 8:30 pm
by Xander
Terminat wrote:Masz zamiar zrobić swoje własne mapy do moda?
Jak to? przecież są tam jego własne mapy, przczytaj stron 23 tego wątku.
Creative wrote:Moje są kody i przerabiane mapki

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Posted: Mon Dec 21, 2015 10:40 pm
by Creative
Gelwe wrote:Wypisuje się z beta testów gdyż mod jest dla mnie nieprzystępny.
To znaczy?

@terminat

Nowe mapki bd.

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Posted: Thu Dec 24, 2015 10:23 am
by Xander
Creative wrote:
Gelwe wrote:Wypisuje się z beta testów gdyż mod jest dla mnie nieprzystępny.
To znaczy?

@terminat

Nowe mapki bd.

To znaczy że mod jest CH****ą. jak twoje pozostałe.

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Posted: Thu Dec 24, 2015 1:16 pm
by 15DarkMaster1987
może uda mu się poprawić go

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Posted: Thu Dec 24, 2015 1:38 pm
by Xander
15DarkMaster1987 wrote:może uda mu się poprawić go
Może uda mu się wyżebrać gotowe kody które to naprawią, które wklei do saila i powie, że to jego kody i sam wszystko naprawiał bez niczyjej pomocy.

Jedynie to współczuje Tobie, że brałeś w tym udział w ogóle :v
jego 10 misja ma 450 linijek, z czego 50 to ComEnterUnit. a +60 (chyba) to skopiowany kod AI nefka i wsadzony do gry (z czego creative pewnie usunął większość bo wyskakiwał mu error w kompilacji że nie ma czegoś, to po prostu usuwał i "jego ai" jest niedopracowane w większości)

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Posted: Thu Dec 24, 2015 1:51 pm
by kolega48
Xander wrote:
15DarkMaster1987 wrote:może uda mu się poprawić go
Może uda mu się wyżebrać gotowe kody które to naprawią, które wklei do saila i powie, że to jego kody i sam wszystko naprawiał bez niczyjej pomocy.

Jedynie to współczuje Tobie, że brałeś w tym udział w ogóle :v
jego 10 misja ma 450 linijek, z czego 50 to ComEnterUnit. a +60 (chyba) to skopiowany kod AI nefka i wsadzony do gry (z czego creative pewnie usunął większość bo wyskakiwał mu error w kompilacji że nie ma czegoś, to po prostu usuwał i "jego ai" jest niedopracowane w większości)
a ja współczuję ci takiej logiki myślenia nie grałeś a chamsko krytykujesz , ja mam przyjemność testować i nie uważam jak ty to napisałeś za " gówno " owszem są znikome błędy zdarzają się każdemu , ale mimo wszystko szacun dla creativa za chęci i poświęcony czas :disco:

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Posted: Thu Dec 24, 2015 2:55 pm
by Xander
kolega48 wrote:
a ja współczuję ci takiej logiki myślenia nie grałeś a chamsko krytykujesz , ja mam przyjemność testować i nie uważam jak ty to napisałeś za " gówno " owszem są znikome błędy zdarzają się każdemu , ale mimo wszystko szacun dla creativa za chęci i poświęcony czas :disco:
Gelwe grał, Beheldor grał i obydwoje się wypisali.
Gelwe tak się zdołował tym, że w pewnej misji wyexpisz postać na 2 lvl a w next misji ma z powrotem 1lvl (BO WSZYSTKIE POSTACIE BYŁY ROBIONE PRZEZ EDYTOR, już pomijając comenterunit). + czuje żywcem ściągnięte pomysłu na misje z innych modów.

AI jest w każdej misji takie same, i podje*ane (że tak ŁADNIE SIĘ WYRAŻĘ) z moda Nefarema. Na dodatek, Creative pewnie nie wiedział o co chodzi w dalszej części, więc skopiował tą, którą zrozumiał, przez co te AI jest jakby to powiedzieć "jednorazowego użycia".

na dodatek pisałem dla niego jak może zrespić postacie w budynkach, ale widocznie creative na SIŁE wpycha ComEnterUnit aby jego misja miała "więcej kodu" bo dla niego widocznie liczy się ilość, a nie jakość.

Nie wiem jak trzeba mieć niski gust, aby nazwać jego mod "przyjemnością z grania"

PS. znikome błędy... można znaleźć mnóstwo błędów nawet w cutscenkach pewnie... XD

Re: Cox and Moszna Adventures - Closed Beta

Posted: Tue Dec 29, 2015 4:20 pm
by Creative
Prace nad modem są na ukończeniu(ostatnie szlify,poprawki), planowana data premiery to -/+15 stycznia.(premiera może się przedłużyć lub mod może wyjść wcześniej).

Re: Cox and Moszna Adventures - Closed Beta

Posted: Tue Dec 29, 2015 4:23 pm
by Xander
data premiery 15 stycznia? a przypadkiem twój mod już nie wyszedł? popatrzcie na gówno w muszli, ja tam róznice między gównem a jego modem nie widzę.

Re: Cox and Moszna Adventures - Closed Beta

Posted: Tue Dec 29, 2015 4:56 pm
by Creative
Xander wrote:data premiery 15 stycznia? a przypadkiem twój mod już nie wyszedł
nie wyszedł ;)

Re: Cox and Moszna Adventures

Posted: Sat Jan 02, 2016 11:32 am
by Creative
Chciałbym się zapytać beta testerów czy wszyscy mi przysłali wszystkie błędy? Bo chciałbym zakończyć beta testy.

Re: Cox and Moszna Adventures

Posted: Sat Jan 02, 2016 11:50 am
by Xander
Creative wrote:Chciałbym się zapytać beta testerów czy wszyscy mi przysłali wszystkie błędy? Bo chciałbym zakończyć beta testy.

z racji że to zamknięte beta testy, powinieneś pytać się ich na privie.