Page 26 of 26

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Sun Feb 07, 2016 7:06 pm
by Xander
Creative wrote:
MarkedOne wrote:Też było bo sam to komuś pisałem, poszukaj.
Przeszukałem cały modding archiwe i nic nie znalazłem.

To w końcu jesteś profesjonalnym modderem, czy nie? bo sam pisałeś że wypusciłeś 2 mody i 3-ci w drodze, a słowo "profesjonalny" albo "doświadczony" do czegoś zobowiązuje chyba... nie wiem.

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Mon Apr 04, 2016 10:48 am
by Creative
Witam ponownie. Mam problem bo po wyświetleniu celów misji w wersji eng, w 8/9 misji_cont.
Występuje błąd i nie wiem czemu. Pomoże ktoś? W polskiej wersji jest OK.

log z 8 misji.
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl
Version : 2.0.3.6_OGL (Steam)

ModName : Cox And Moszna Adventures
ModDir : CAMA
ModVer : 1.4.2 (1.52465)

ErrorType : Unknown
ErrorText : Access violation at address 005CD32B in module 'OwarOGL.exe'. Read of address 00000000 EAddress: 005CD32B

Exception : None

Params : MOD CAMA
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 8
mission_campaign : 2
camp_names[mission_campaign] : Ar
mission_names[mission_number] : 08
game_difficulty : 1
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 478
last_title_radio : False
last_title : Trail! Hmm ... let's go forest and attack them from the side.

lastSail : 2130
tick : 2616

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 3

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Mon Apr 04, 2016 6:47 pm
by Szulce
Może masz coś poryte w pliku .wri dotyczącym języka angielskiego? Wszystko jest dobrze wpisane?

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Sat Apr 09, 2016 2:02 pm
by Creative
Jak zrobić avatary? I dodać go do moda?

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Sat Apr 09, 2016 5:30 pm
by 0dd1
Przez XichtEd w folderze ow.

https://forum.original-war.net/viewtopi ... =42&t=4375

Robisz sobie galerie nowych twarzy, zapisujesz w pojedynczym pliku .xgl i wrzucasz do folderu Gallery w folderze twojego moda. Wtedy można tą galerie otworzyć w edytorze gry.

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Tue Apr 12, 2016 10:26 am
by Creative
Dzięki. Czy da się zmienić kodem SAIL np. z mechanika na naukowca? Albo pójście jednostki do koszar i zmianę z inżyniera na żołnierza?

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Tue Apr 12, 2016 10:54 am
by Szulce
Jeżeli chodzi o zmianę na naukowca, wystarczy komenda ComChangeProfession(ident,profesja). Co do wejścia, to wystarczy przed tym kodem dodać ComEnterUnit(ident_postaci,budynek).

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Tue Apr 12, 2016 11:06 am
by Serpent
Szulce wrote:Jeżeli chodzi o zmianę na naukowca, wystarczy komenda ComChangeProfession(ident,profesja). Co do wejścia, to wystarczy przed tym kodem dodać ComEnterUnit(ident_postaci,budynek).
Ta instrukcja nie jest do końca poprawna gdyż natychmiast po wydaniu komendy na wejście, gra wywoła komendę na zmianę profesji (która nie będzie w stanie się wykonać).

Trzeba użyć komendy z Add lub wstawić pętle repeat Wait(0$01); until IsInUnit(jednostka);

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Tue Apr 12, 2016 11:09 am
by Creative
Szulce wrote:Jeżeli chodzi o zmianę na naukowca, wystarczy komenda ComChangeProfession(ident,profesja). Co do wejścia, to wystarczy przed tym kodem dodać ComEnterUnit(ident_postaci,budynek).
Dzięki ale nie działa.

ComChangeProfession(m,soldier);
ComEnterUnit(m, b2);

m - postac
b2 - koszary
soldier - żołnierz
Serpent wrote:
Szulce wrote:Jeżeli chodzi o zmianę na naukowca, wystarczy komenda ComChangeProfession(ident,profesja). Co do wejścia, to wystarczy przed tym kodem dodać ComEnterUnit(ident_postaci,budynek).
Ta instrukcja nie jest do końca poprawna gdyż natychmiast po wydaniu komendy na wejście, gra wywoła komendę na zmianę profesji (która nie będzie w stanie się wykonać).

Trzeba użyć komendy z Add lub wstawić pętle repeat Wait(0$01); until IsInUnit(jednostka);

Mógłbyś napisać taki kod?

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Tue Apr 12, 2016 11:27 am
by Serpent
Przecież ci napisałem co trzeba zrobić.
Moszna wrote:ComChangeProfession(m,soldier);
ComEnterUnit(m, b2);
Jak to ma działać skoro najpierw rozkazujesz zmianę profesji a potem wejście do budynku. Pominę idiotyczne nazewnictwo identów.

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Tue Apr 12, 2016 1:07 pm
by Szulce
Serpent wrote:Ta instrukcja nie jest do końca poprawna gdyż natychmiast po wydaniu komendy na wejście, gra wywoła komendę na zmianę profesji (która nie będzie w stanie się wykonać).

Trzeba użyć komendy z Add lub wstawić pętle repeat Wait(0$01); until IsInUnit(jednostka);
Wiem o tym, ale chciałem, żeby sam trochę pomyślał. :D

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Sat Apr 30, 2016 3:09 pm
by Creative
Możecie podać kod na osadzenie wszystkich ludzi do np. żołnierzy do koszar itd? Nawet z kampanii?

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Sat Apr 30, 2016 5:20 pm
by Antitheus
A możesz użyć w końcu magicznej opcji szukaj bo jak już od dłuższego czasu obiecuję będę takie pytania warnował?

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Thu Feb 27, 2020 10:51 am
by Creative
Jak zmienić tło w modzie OW w SGUI?

Re: Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Fri Feb 28, 2020 10:52 pm
by Serpent

Code: Select all

menu = getElementEX(nil,anchorLTRB,XYWH(0,0,LayoutWidth,LayoutHeight),true,{texture='mainbackground2.png'});
Wypakuj sobie folder z SGUI (patch2.owp lub patch3.owp) i podmień mainbackground2.png.