Page 4 of 5

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 9:43 pm
by pomek
Komora na skale + bazooka. Return ten sam

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 9:46 pm
by Radzio
Hmm, my się chyba nie rozumiemy.
Muszę to zaimplementować chyba, żeby Ci właściwie wytłumaczyć.

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 9:48 pm
by pomek
Yyy.. Rozrysuj, bo chyba masz racje... ;p

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 9:51 pm
by Radzio
Nie chce mi się odpalać Painta. Koncepcja prosta. Mamy sobie gracza, który siedzi na pozycji X. Drugi na pozycji Y.
I ten z X nie może wcale dostać się na areę bazy Y, bo go wyrzuca z każdego miejsca tej bazy na środek mapy. I vice versa też.

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 9:58 pm
by pomek
Tak. To samo napisalem na gg Ci. To kminie, hehe.
No to, czemu tak nie robimy?

Do tego pomyslu jednoczesnie latwiej dorzucic dostep sojusznikom do swoich baz..

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 9:59 pm
by Radzio
Bo nikt nie wyraził zgody xD

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 10:02 pm
by pomek
Nikt? Nikt to sie tu nie udziela... Rzucilismy dobra propozycje, ale jej nie wprowadzimy.

Mimo to, jestem pewien, ze jakis id***ta za 3 dni rzuci dokladnie to samo i wtedy wiara powie 'tak, to jest zaje**te' ... Patrz sytuacje Ghosta..

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 10:18 pm
by Witcher
To zróbmy ankietę i będzie fest.

Re: Rozwiązanie

Posted: Wed Feb 16, 2011 10:48 pm
by pomek
Po co ankiete? Znowu beda glosowac osoby, ktorych w grze nie widac.
Decyzje musi podjac kilka osob, ktore jest w ciaglej grze, bo inaczej bedziemy siedziec na jajach i czekac na rozwiniecie sytuacji, jak np. Twoj turniej. Tutaj nie pisze tego w negatywnym swietle, tylko porownuje.

Re: Rozwiązanie

Posted: Thu Feb 17, 2011 7:16 am
by Incantatoris
pomek wrote:Po co ankiete? Znowu beda glosowac osoby, ktorych w grze nie widac.
Ja nie zagłosuje. Już ci lepiej?

Re: Rozwiązanie

Posted: Thu Feb 17, 2011 8:00 am
by pomek
Incantatoris wrote:
pomek wrote:Po co ankiete? Znowu beda glosowac osoby, ktorych w grze nie widac.
Ja nie zagłosuje. Już ci lepiej?
Zdecydowanie, chociaz nie o Tobie pomyslalem

Re: Rozwiązanie

Posted: Thu Feb 17, 2011 12:22 pm
by torba12345
ja znam szybsze rozwiazanie tego problemu , po strefie bt powinna być area która wspólistneije z area bt , Area uśmiercania jednostek - to by zdecydowanie szybko oduczyło bugerów od tego procederu i powinien wyskakiwać komunikat np gracz asdfg stracil jednostke bo jest glupi i wyslal ja na sredek przed koncem bt ... <- system kar za chęć bugowania , nei sadze zeby ktoś przypadkiem wysłał cokolwiek na srodek , a taki fabualrny pretekst to moze byc np ze do 10 minuty na srodku jest potezne promieniowanie które znika po bt <lol>

Re: Rozwiązanie

Posted: Thu Feb 17, 2011 2:00 pm
by Przeman_17
Prziecież już to pisałem.

Re: Rozwiązanie

Posted: Thu Feb 17, 2011 3:52 pm
by pomek
a taki fabualrny pretekst to moze byc np ze do 10 minuty na srodku jest potezne promieniowanie które znika po bt <lol>
Tobie chyba glowe napromieniowalo xDDD

Wybaczcie, musialem :D

Re: Rozwiązanie

Posted: Fri Feb 18, 2011 2:34 pm
by Anarchy
pomek wrote: Apolodzajs, udowodnic Ci, ze Twoj pomysl jest do bani? Podesty. Podesty nie sa przynaleznoscia zadnego gracza, a z kazdego respa da sie teleportnac na podest.
Zakładam, że to do mnie? No więc, jak już pomyślisz, to może zrozumiesz, że bezsensu jest TWÓJ post.