Page 4 of 4

Re: Naukowiec Tomek 1.1

Posted: Thu Aug 25, 2011 3:15 pm
by ramhell
Dokładnie, pamiętam że był ktoś do uratowania, nie zrobiłem tego a in on pojawił się w kolejnej misji. :)

Przeszedłem nie raz nie dwa kampanie każdej nacji, łącznie z przymierzem, mody nie są tak skomplikowane ale warto powracać do tej gry dla każdej zmiany czy modyfikacji fabuły. :)

PS:
Te nowe logo jest grubo obciete, tak jakby niedopasowane :)

Możliwość wyboru profesji jest możliwa dopiero po rozwaleniu ludzików. xD

Re: Naukowiec Tomek 1.1

Posted: Thu Aug 25, 2011 3:42 pm
by Nefarem
Ajć nie wiem czemu ucięło.

Re: Naukowiec Tomek 1.1

Posted: Thu Aug 25, 2011 4:45 pm
by ramhell
Misja 11 - warto robić savy bo snajperzy czają się na każdym kroku.. ^^

W tej misji również brakuje jakiegokolwiek celu.
Kolejnym bugiem jest to że pare rosyjskich wieżyczek niema "zasilania" oraz z 2 czy tam 3 działały bez zasilania :D

No i po 12 misji. Dobre był te zielone ludki :D

Re: Naukowiec Tomek 1.1

Posted: Thu Aug 25, 2011 7:48 pm
by Nefarem
Ufoludki xD
W planach mam zrobienie wersji 1.2, taka sama liczba misji ale dojdzie sporo nowości.

Re: Naukowiec Tomek 1.1

Posted: Thu Aug 25, 2011 7:51 pm
by ramhell
Przydało by się rozwinąć trochę akcje. W pewnym momencie dorzuciłeś walkę ze złem ale trochę to nie pasuje, porównując to że gościu chciał zwiać przez teleport, i zwiał :d Mamy na dzieje że wróci jak obiecywał. :d

No i popracuj nad medalami ;)

Re: Naukowiec Tomek 1.1

Posted: Fri Aug 26, 2011 9:19 am
by Nefarem
Już sobie przypomniałem jak się dodaje medale :amwink:

Re: Naukowiec Tomek 1.1

Posted: Fri Aug 26, 2011 9:25 am
by ramhell
Masz coś w planach rozwój dalszej akcji z ziomkiem który zwiał ?