Słowo "Przegrałeś" doda się do tego tekstu automatycznie. Jeśli sojuszników jest kilku, to dodajesz warunek alternatywy lub dublujesz ten sam.
Wydaje mi się, że ten kod jest na tyle podstawowy, że powinieneś znaleźć go w Modding Archive na forum. I na tyle prosty, że mógłbyś go tam nie znaleźć, tylko samemu na Niego wpaść. Używaj tools->Identify, tam masz wszystkie przykłady zastosowania prostych funkcji, wystarczy znać angielski na poziomie podstawowym oraz podstawy logiki i algorytmiki. Bo póki co to widzę, że cała społeczność robi tego moda za Ciebie, a Ty tylko kleisz to wszystko w jedną całość i się pod tym podpisujesz.
Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy
Posted: Wed Dec 31, 2014 1:16 pm
by Creative
Ok jest jeszcze jeden problem bo po przejściu do wybranej arei, oddział zamiast atakować cały czas przychodzi do arei i wraca skąd przybywa.
atak1- teren bazy
Area31- tam gdzie sie pojawiaja
Spoiler:
export soldat1,soldat2,soldat3,mechanik1,mechanik2,hg1,hg2;
export function atak;
Nie no leżę xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Widać że nawet podstaw angielskiego nie znasz skoro nie umiesz zedytować poprawnie .
Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy
Posted: Wed Dec 31, 2014 2:08 pm
by Szymiew
Może weź się za coś innego Creative. Na przykład: postrimowałbyś Multiplayera OW na Twitchu. W twojego moda i tak nikt nie będzie grał, a na taką transmisję pewnie byłby popyt.