Page 4 of 26

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 12:21 pm
by Creative
Dzięki, jaki jest kod że jak po zaatakowaniu sojusznika jest you lost-> zaatakowałeś sojusznika.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:00 pm
by Backero
W SAILu (w dużym skrócie):

Code: Select all

on contact(twoja_strona,strona_sojusznika) do youlost('zaatakowales_sojusznika');
I w texts.txt:

Code: Select all

| zaatakowales_sojusznika
Zaatakowałeś sojusznika.
Słowo "Przegrałeś" doda się do tego tekstu automatycznie. Jeśli sojuszników jest kilku, to dodajesz warunek alternatywy lub dublujesz ten sam.

Wydaje mi się, że ten kod jest na tyle podstawowy, że powinieneś znaleźć go w Modding Archive na forum. I na tyle prosty, że mógłbyś go tam nie znaleźć, tylko samemu na Niego wpaść. Używaj tools->Identify, tam masz wszystkie przykłady zastosowania prostych funkcji, wystarczy znać angielski na poziomie podstawowym oraz podstawy logiki i algorytmiki. Bo póki co to widzę, że cała społeczność robi tego moda za Ciebie, a Ty tylko kleisz to wszystko w jedną całość i się pod tym podpisujesz.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:16 pm
by Creative
Ok jest jeszcze jeden problem bo po przejściu do wybranej arei, oddział zamiast atakować cały czas przychodzi do arei i wraca skąd przybywa.

atak1- teren bazy
Area31- tam gdzie sie pojawiaja
Spoiler:
export soldat1,soldat2,soldat3,mechanik1,mechanik2,hg1,hg2;
export function atak;

Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_russian;
hc_class= CLASS_SOLDIER; PrepareSoldierSkills (2);
soldat1=CreateHuman;
soldat2=CreateHuman;
soldat3=CreateHuman;
hc_class= CLASS_MECHANIC; PrepareMechanicSkills (2);
mechanik1=CreateHuman;
mechanik2=CreateHuman;
vc_chassis=ru_medium_wheeled;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=ru_heavy_machine_gun;
hg1=CreateVehicle;
hg2=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(mechanik1,hg1);
PlaceHumanInUnit(mechanik2,hg2);
PlaceUnitArea(soldat1,Area31,false);
PlaceUnitArea(soldat2,Area31,false);
PlaceUnitArea(soldat3,Area31,false);
PlaceUnitArea(hg1,Area31,false);
PlaceUnitArea(hg2,Area31,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],atak1);
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],FilterAllUnits([f_side,1]));
end;

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:21 pm
by Szymiew
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],FilterAllUnits([f_side,1]));
To tak w ogóle można? o.O

edit:

Był jakiś kod na tzw. atak w ziemię, dlaczego tego nie użyjesz?

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:21 pm
by Nefarem

Code: Select all

AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],atak1);
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],FilterAllUnits([f_side,1]));
Popraw to ;p

Szymiew szybszy :<

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:23 pm
by Creative
Szymiew wrote:
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],FilterAllUnits([f_side,1]));
To tak w ogóle można? o.O

edit:

Był jakiś kod na tzw. atak w ziemię, dlaczego tego nie użyjesz?
Tego kodu użyłem z tego tematu i go trochę przerobiłem.

http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=530

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:24 pm
by Nefarem
No to pozdro, użyj AgressiveMove ;p

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:25 pm
by Szymiew
Mam wrotki hehe ; )

anyway, toto: ComAgressiveMove(units:plist, x:integer, y:integer)

---

osz ty, ukradłeś mi wrotki :x

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:26 pm
by Nefarem
No wybacz :<

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:28 pm
by Szymiew
spoko, i tak za dużo paliły, nie wypłacałem się

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:31 pm
by Creative
Nie wiem jak to teraz edytować: Tak?
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],ComAgressiveMove(units:plist, x:57, y:28));

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 1:42 pm
by Nefarem
Nie no leżę xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Widać że nawet podstaw angielskiego nie znasz skoro nie umiesz zedytować poprawnie .

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 2:08 pm
by Szymiew
Może weź się za coś innego Creative. Na przykład: postrimowałbyś Multiplayera OW na Twitchu. W twojego moda i tak nikt nie będzie grał, a na taką transmisję pewnie byłby popyt.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 2:11 pm
by Nefarem
A kto wie, może jakieś dotacje dostaniesz.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 3:53 pm
by Creative
Może ktoś pomóc ? ( mam jeszcze siły na moda)

AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],ComAgressiveMove(units:plist, x:57, y:28));