Mnie zastanawia jak w RU15 przymierze "skaziło" żyłę matkę.
Kolejną ciekawostką jest to, że w RU15 nie ma budynku obcych (lewy dolny róg), mimo tego, że mapa idealnie pokrywa się z tą częścią.
Ciekawostką jest również, że w tej samej misji, ataki z lewego-górnego rogu można zablokować - albo skład + kilka pustych pojazdów (teleport nie działa wtedy), albo zablokować przejazd psutymi pojazdami. Przymierze nie wpadnie na pomysł zniszczenia ich.
Kolejną ciekawostką jest fakt dołączenia ludzi legionu w RU14 do Gorkiego. Uciekają od nas po rozwaleniu arabów, ale i na to jest metoda. Rozwal ich zanim rozwalisz arabów. Drugą opcją jest rozwalenie legionu przed arabami. Wtedy oni nie mają gdzie iść i są z nami do końca
W RU12, po zdobyciu pierwszej bazy, możemy śmiało rzucić się na Platonova. Jeśli nam się uda, on ucieknie do zielonej bazy. Mamy artefakt, więc biała baza (prawy dolny) się przyłączy. Pozostaje nam odwiedzić pomarańczowego (na górze-środku). Jest cykorem i też się przyłączy. Zostaje nam zniszczyć zielony skład i zabić Platonova. Jest to łatwiejsze, niż mordowanie się z uzbrojonym Platonovem w lewym górnym rogu, gdzie do bazy jest tylko jeden wjazd.
W RU11 dosyć rzadko po ataku rosyjskiej elity gra się zawieszała - tzn video mode trwał, a przedstawienie skończone. Ciekawostką być może jest fakt - aby dostać medal za sprawne działanie, wystarczy zbudować skład, ropę, elektrownie, fabrykę i rozbudowę cywilną. Mówiąc zbudować, mam na myśli rozpoczęcie budowy. To wystarczy
Kolejną niejasnością dla mnie jest AM11. Mniej więcej - prawy środek - mapy - raz na jakiś czas można zauważyć tam arabski konwój, którego dowódcą jest babka, która zabiła żołnierza w intro. Na początku ich nie ma, po jakimś czasie jest. Znikają jak przejmę bazę na lewej-górze. Pojawiają się (jeśli ich nie zabito wcześniej) jak arabski najemnik chce od nas ciężąrówkę.
Pewnym wyzwaniem jest AM09, gdzie na łatwym poziomie możemy wybronić zmasowany - końcowy - atak rusków. W tym celu należy wykorzystać lokalizację drugiego złoża. Trzeba tam pobudować kilka zbrojowni, bo ruskie rakiety z bazy do nas sięgną. Ciekawostką może być to, że jesli nie rozwalimy rosyjskiego składu, to ruscy go sobie wezmą. Amerykański zniszczą i nic tam nie postawią:D
Odnośnie teleportacji w AM15 - jeśli 'dotkniemy' komputerowym pojazdem człowieka przymierza, on automatycznie teleportuje się do bazy przymierza. Fajny bajer. Działa to tak długo, dopóki ludzi przymierza jest dwóch. Jeśli uda nam się jednego zabić, to drugi już nie będzie wychodził z bazy.
Ataki Sewiego w AM15 są upierdliwe. Raz na jakiś czas (przynajmniej kiedyś tak miałem) ataki różowego gracza były bardziej zmasowane, niż na początku. Domyślam się, że to właśnie rola Sewiego.
Ali Hadarah w AM15 chce się dołączyć do nas. Tego gościa nie ma nigdzie indziej, ani u ruskach, ani u przymierza. Ktoś umie to wyjaśnić?
Zastanawia mnie również fakt w AM07, gdzie Ron Harrison sobie popierdala lekkim kołowym pojazdem z bazy Alfa, do Gammy. Niby to rejony amerykańskie, ale wszędzie są ruscy. To samo działa w drugą stronę - baza Omikron w RU03. Mamy kilka baz amerykańskich na zachodzie i nagle jedną w centrum ruskich...
Więcej na chwilę obecną nie pamiętam, a nie chcę powielać tego, co wyżej zostało napisane
