Page 4 of 18
Re: Władza Absolutna
Posted: Wed Dec 02, 2015 3:15 pm
by Creative
W 5 misji mam dziwny błąd i pojawia się za każdym razem:
( wersja gry 1.1 pobrana z dropboxa, cała 1.1 nie 1.0+patch )
Re: Władza Absolutna
Posted: Wed Dec 02, 2015 4:13 pm
by Gelwe
Creative wrote:W 5 misji mam dziwny błąd i pojawia się za każdym razem:
( wersja gry 1.1 pobrana z dropboxa, cała 1.1 nie 1.0+patch )
Zgłoś na Bugtrackera.
Re: Władza Absolutna
Posted: Wed Dec 02, 2015 4:18 pm
by Zidek
Fajowy ten mod

Dobra robota Nefarem! Byłem tak zajęty przechodzeniem kolejnych misji, że ignorowałem wszystkie napotkanie błędy. W misji, w której Burłak ma budować alaskitówkę nie mogę wygrać :/ Rozwaliłem wszystkich dookoła, ale nic się nie dzieje. Pewnie dlatego, że pomimo ukończonego badania Burłak nie zrobił tej atomówki. A to dlatego, że w fabryce nikogo nie ma. A to dlatego, że Burłaka tam w ogóle nie ma

Już we wcześniejszej misji miałem wrażenie, że moi ludzie rozmawiają sami ze sobą. Gorki mógł gdzieś wcześniej zginąć?
EDIT: grałem na 1.0
EDIT2: czemu w tej misji Gniewko jeździ komorą na ropę, w której nie kończy się paliwo? Skoro nie ma w bazie ropy to powinien mieć autko na syb

Re: Władza Absolutna
Posted: Wed Dec 02, 2015 5:00 pm
by stucuk
Creative wrote:W 5 misji mam dziwny błąd i pojawia się za każdym razem:
( wersja gry 1.1 pobrana z dropboxa, cała 1.1 nie 1.0+patch )
Its likely a bug in the mod as it will only happen if a unit is created with a speed value (as in its attribute: speed, strength, etc) of -1. -1 is not a valid speed value.
Re: Władza Absolutna
Posted: Wed Dec 02, 2015 7:28 pm
by 0dd1
Jednak jest w tym modzie trochę do dopracowania. Początkowo prezentuje się nieźle, głownie dzięki nowym mapom i "równoległej" fabule, ale im dalej tym więcej niedociągnięć i uroszczeń. Poniżej są te które wyłapałem:
04:
Arabowie atakujący konwój powinni raczej odpuścić, albo po prostu zaatakować gracza, gdy komory już wjadą do bazy Lenina. Zamiast tego próbują wjechać za nimi, i ponieważ górny wjazd jest za stromy, przejechali przez moją bazę, wjechali do Lenina i zdążyli zabić inżyniera lądującego skrzynki.
05:
Komora jankesów bezskutecznie próbuje podnieść skrzynie które spadły między drzewa, po lewej stronie mapy. Praktycznie się przez to zablokowała.
07:
W intrze wieżyczki nie miały broni.
Spawn legionu może zostać zablokowany. Akurat postawiłem lab w tym miejscu i jeden pojazd się przez to nie pojawił. Ten obszar powinien być trochę większy.
Technologia spowalniacza czasu jest włączona.
Sojusznikowi zaczyna brakować ropy o jakimś czasie i brakuje mu energii.
Dlaczego w celach drugorzędnych jest chronienie sojusznika gdy medal jest za zatrzymywanie konwojów (o którym zresztą nie ma ani słowa w trakcie misji)?
08:
Ryby mają nazwę "NIENAZWANE" i są wrogo nastawione.
Tak się akurat złożyło że to mój mechanik prowadził komorę i odjechał razem z fioletowymi. Nie zniknął jednak na krawędzi mapy, tylko się tam zatrzymał. Mogłem mu wtedy kazać wysiąść i przejąć komorę.
Wydawanie polecenia comagressivemove po drugiej stronie mapy to zazwyczaj nie jest dobry pomysł. Podczas ataku Burłaka, jeden z nich pojechał górą, a reszta dołem.
12:
Znowu wrogie ryby.
Przy rozdawaniu medali, małpy liczą się jako ludzie. W zasadzie to można stracić medal za brak strat samym ich werbowaniem.
Komora jankesów się zawiesiła. Miotała się pomiędzy bazą i lewym górnym rogiem.
14:
Ta misja sprawia wrażenie niedokończonej. Amerykańska baza w ogóle nie bierze udziału w misji, opcja z jej atakowaniem jest bez sensu, również dlatego że atak od tyłu jest równie trudny jeśli nie trudniejszy, niż atak od przodu. Bardzo niski poziom pojazdów i ludzi sprawia że odpieranie ich jest dziecinnie proste, co w ogóle nie pasuje do poziomu trudności pozostałych misji.
I gdzie są medale?
15:
Andriej Korotajev się sklonował.
Burlak zbierał skrzynie swoją komorą, a gdy ich zabrakło dalej jeździł tam i z powrotem bez sensu. Zatrzymał się dopiero gdy jankesi mu ją rozwalili podczas ataku.
Burłak nie opracował spowalniacza.
Skrzynie po jakimś czasie w ogóle przestały spadać.
Ataki Amerykanów też ustały.
Arabowie pojawiający się na końcu początkowo byli do mnie neutralni.
Medal za pokonanie Legionu jest odwrotnie: tracisz jeśli sam ich pokonasz, zyskujesz jeśli dasz ich pokonać Amerykanom.
Zbudowałem behemota i nie dostałem za to medalu.
Zauważyłem też że Ruskie rakiety mają dziwny tik. Kiedy jedzie pod górę albo rzez rzekę rakieta nagle zwraca się w stronę lewego górnego rogu.
Re: Władza Absolutna
Posted: Wed Dec 02, 2015 9:18 pm
by Nefarem
Dziękuje za wypisanie błędów postaram się je naprawić i dopracować niektóre elementy.
Re: Władza Absolutna
Posted: Thu Dec 03, 2015 9:33 am
by filazaf
Jak bedziecie tak gnębić o poprawki, to jeszcze serpent się wystraszy i nigdy nie zagramy w sosa.
Nef, dzięki za moda.
Re: Władza Absolutna
Posted: Thu Dec 03, 2015 9:47 am
by Serpent
filazaf wrote:Jak bedziecie tak gnębić o poprawki, to jeszcze serpent się wystraszy i nigdy nie zagramy w sosa.
Rotfl. Mojego moda testuje sztab ludzi - więc raczej marne są szanse na buga ;p
Re: Władza Absolutna
Posted: Thu Dec 03, 2015 12:11 pm
by 0dd1
filazaf wrote:Jak bedziecie tak gnębić o poprawki, to jeszcze serpent się wystraszy i nigdy nie zagramy w sosa.
Nef, dzięki za moda.
Jest różnica między "gnębieniem" a zwykłym wskazywaniem błędów. Po to właśnie warto poświęcić czas na poprawki, żeby z dobrego moda zrobić jeszcze lepszy. Takie ignorowanie błędów "żeby nie wystraszyć" to nie jest odpowiednie podejście do stworzenia czegoś porządnego.
Swoją drogą też bym chciał żeby ludzie tak "gnębili" o misje Arabskiej kampanii, bo ja do tej pory nie wiem czy w ogóle grało w to choćby 10 osób. Nie mówiąc już o wykrywaniu błędów które mogłem przeoczyć, albo czy ludziom się ogólnie podoba to co robię czy kończ waść wstydu se oszczędź.
Re: Władza Absolutna
Posted: Thu Dec 03, 2015 4:12 pm
by Antitheus
0dd1 wrote:
Swoją drogą też bym chciał żeby ludzie tak "gnębili" o misje Arabskiej kampanii, bo ja do tej pory nie wiem czy w ogóle grało w to choćby 10 osób. Nie mówiąc już o wykrywaniu błędów które mogłem przeoczyć, albo czy ludziom się ogólnie podoba to co robię czy kończ waść wstydu se oszczędź.
Feedback zawsze był niedostateczny, gdyż wiadomo - "po angielsku trzeba". Teraz (i też wcześniej na nieco mniejszą skalę) można to robić po Polszu i feedback wciąż ten sam. Wiadomo, większość ludzi woli dostać gotowy produkt, aniżeli uczestniczyć w jego tworzeniu albo podejść do korzystania z niego w sposób kreatywny. Znak czasów. Mod Nefarema to świeżynka więc ma zainteresowanie. Wnioskując po liczbie pobrań pliku .ini oraz fanach na FB - ArCamp cieszy się niezwykle dużym zainteresowaniem
Edit: 35 subów na Steam Workshopie w kilka godzin to chyba niezły wynik, nie?

Re: Władza Absolutna
Posted: Thu Dec 03, 2015 4:13 pm
by Nicollo
Mój Burłak również zginął podczas walki z Płatonowem (czego nie zauważyłem do czasu następnej misji). Mógłby mieć nieco większą ochronę w tej misji albo mniejsze ataki, bo fabryka i północno-zachodnia obrona zostały zniszczone, a laboratorium, skład, zbrojownia i reszta miały się dobrze. Wstawiłem go sobie w następnej misji w edytorze, bo nie chciało mi się 2 razy przechodzić
Zdarzają się literówki ("dowódctwo"(3 misja), czy częstsze "labolatorium"). Nie jestem pewny, czy to błąd, ale Gossudarow chce, byśmy zbudowali laboratorium SYBERYTOWE, a przecież dla nich to alaskit. W późniejszych dialogach już określa ten minerał, bardziej narodowo, więc może jest na tyle światły, by używać tych nazw zamiennie.
Do tej pory gra się świetnie, a jedyne błędy to właśnie takie szczegóły, które nie wpływają znacząco na przyjemność rozgrywki

Re: Władza Absolutna
Posted: Thu Dec 03, 2015 5:38 pm
by Creative
Nefarem wrote:Dziękuje za wypisanie błędów postaram się je naprawić i dopracować niektóre elementy.
Ok, czekam na patch 2

Re: Władza Absolutna
Posted: Thu Dec 03, 2015 7:42 pm
by Nefarem
Patch 1.2 gotowy do pobrania, zmiany w pierwszym poście. Patch zawiera w sobie już zmiany z wersji 1.1.
Dzięki uprzejmości Bohemii, moda można już pobierać z warsztatu steam.
Download Patch 1.2
Steam Workshop
Re: Władza Absolutna
Posted: Thu Dec 03, 2015 9:23 pm
by Xander
Nefarem wrote:Patch 1.2 gotowy do pobrania.
Chyba Creative musi Cb nauczyć co to jest "PATCH"... gdzie poprawa literki w dialogu?
Re: Władza Absolutna
Posted: Thu Dec 03, 2015 9:29 pm
by Nefarem
Xander wrote:Nefarem wrote:Patch 1.2 gotowy do pobrania.
Chyba Creative musi Cb nauczyć co to jest "PATCH"... gdzie poprawa literki w dialogu?
A no tak ! I jeszcze zapomniałem dopisać o poprawkach w kodzie gry.