Page 4 of 7
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Mon Apr 04, 2016 7:22 am
by archanix
Szulce wrote:Nefarem wrote:"Leje na maszynę" Nie wiem czemu ale mam z tym tekstem złe skojarzenia i niektóre osoby mogą wiedzieć o co chodzi

.
Akurat w tym wypadku zbieżność jest przypadkowa, bo nie mam bladego pojęcia, o co chodzi.

Widocznie nigdy psa nie miałeś

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Thu May 05, 2016 9:52 am
by Szulce
Zainteresowanych informuję, iż chwilowo prace zostały wstrzymane. Poszukuję natchnienia i weny do dalszego tworzenia map. Nie wycofam się z produkcji tego moda, po prostu chwilowo muszę zastopować, żeby potem ruszyć z kopyta.

Stay tuned!

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Thu May 05, 2016 11:20 am
by Creative
Szulce wrote:Zainteresowanych informuję, iż chwilowo prace zostały wstrzymane. Poszukuję natchnienia i weny do dalszego tworzenia map. Nie wycofam się z produkcji tego moda, po prostu chwilowo muszę zastopować, żeby potem ruszyć z kopyta.

Stay tuned!

A możesz dokładnie opisać co zrobiłeś do tej pory?
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Thu May 05, 2016 11:30 am
by Szulce
Problemem jest to, że niewiele. Oprócz 1 misji, zatrzymałem się na samym początku tworzenia drugiej mapy, gdzie jest jeszcze płaska ziemia (dodałem wodę, którą trzeba poprawić). Pomysł na misję mam, ale nie mam mapy.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Thu May 05, 2016 12:01 pm
by Nefarem
Owalam się z robieniem mapy i tak jest

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Thu May 05, 2016 12:55 pm
by Gelwe
Szulce wrote:Problemem jest to, że niewiele. Oprócz 1 misji, zatrzymałem się na samym początku tworzenia drugiej mapy, gdzie jest jeszcze płaska ziemia (dodałem wodę, którą trzeba poprawić). Pomysł na misję mam, ale nie mam mapy.
Niech ci nasz naczelny forumowy modder pomoże z tworzeniem map

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Fri May 06, 2016 5:00 am
by Szulce
Gelwe wrote:Niech ci nasz naczelny forumowy modder pomoże z tworzeniem map

Nie chciałem mu zawracać gitary tworzeniem, poprosiłem go tylko o radę dotyczącą, jak umieścić na niej elementy natury. Poza tym - zacząłem ogarniać, jak tworzyć mapy, więc próbowałem swoich sił, ale wena mi opadła.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sat May 07, 2016 8:21 pm
by Gelwe
Szulce wrote:
Nie chciałem mu zawracać gitary tworzeniem, poprosiłem go tylko o radę dotyczącą, jak umieścić na niej elementy natury. Poza tym - zacząłem ogarniać, jak tworzyć mapy, więc próbowałem swoich sił, ale wena mi opadła.

Polecam Bryce, tworzenie mapek w nim jest w miarę proste, jedyną trudnością jest odpowiednie ustawienie kamery żeby uzyskać podobną perspektywę jak w OW.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sun May 08, 2016 4:53 am
by Szulce
Jeżeli prostsze, niż w Photoshop' ie, to spróbuję. Na razie, jak już wspominałem, brak mi chęci do tego wszystkiego.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sun May 08, 2016 10:59 am
by Nefarem
Coś czuje że mod umrze na zapowiedzi ;/ .
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sun May 08, 2016 12:09 pm
by Antitheus
Nefarem wrote:Coś czuje że mod umrze na zapowiedzi ;/ .
https://original-war.net/articles.php?a=Quiz1
To wypełnij w międzyczasie ankietę.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sun Jul 17, 2016 12:51 pm
by Szulce
Mała aktualizacja - pomimo tego, iż map praktycznie nie ruszyłem, nie oznacza to, że prace stoją:
- Aktualnie dopracowywane są konteksty fabularne i małe niedociągnięcia w pierwszej misji,
- Wskazówki wyświetlają się poprawnie
Nie mam jednak punktu zaczepienia odnośnie GM Editor' a i kontaktu ze Stucuk' iem. Postęp prac postaram się zamieszczać w temacie na bieżąco. Ewentualne pytania również mile widziane.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sun Jul 17, 2016 1:06 pm
by Creative
W takim tempie mod ujrzymy w 2020r. Ale powodzenia

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Thu Sep 22, 2016 9:00 am
by Szulce
Zapewne wielu z Was nie wierzyło, ale oto jest - mapa do misji 02:
Jest to moja pierwsza, wykonana samodzielnie, mapa (podziękowania dla Serpenta za porady

), więc proszę o wyrozumiałość.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Thu Sep 22, 2016 1:37 pm
by Serpent
Popraw kolor trawy w colors.txt
