Page 4 of 7

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Mon Apr 04, 2016 7:22 am
by archanix
Szulce wrote:
Nefarem wrote:"Leje na maszynę" Nie wiem czemu ale mam z tym tekstem złe skojarzenia i niektóre osoby mogą wiedzieć o co chodzi :D .
Akurat w tym wypadku zbieżność jest przypadkowa, bo nie mam bladego pojęcia, o co chodzi. :D
Widocznie nigdy psa nie miałeś :D

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Thu May 05, 2016 9:52 am
by Szulce
Zainteresowanych informuję, iż chwilowo prace zostały wstrzymane. Poszukuję natchnienia i weny do dalszego tworzenia map. Nie wycofam się z produkcji tego moda, po prostu chwilowo muszę zastopować, żeby potem ruszyć z kopyta. :D Stay tuned! :amhello:

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Thu May 05, 2016 11:20 am
by Creative
Szulce wrote:Zainteresowanych informuję, iż chwilowo prace zostały wstrzymane. Poszukuję natchnienia i weny do dalszego tworzenia map. Nie wycofam się z produkcji tego moda, po prostu chwilowo muszę zastopować, żeby potem ruszyć z kopyta. :D Stay tuned! :amhello:
A możesz dokładnie opisać co zrobiłeś do tej pory?

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Thu May 05, 2016 11:30 am
by Szulce
Problemem jest to, że niewiele. Oprócz 1 misji, zatrzymałem się na samym początku tworzenia drugiej mapy, gdzie jest jeszcze płaska ziemia (dodałem wodę, którą trzeba poprawić). Pomysł na misję mam, ale nie mam mapy.

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Thu May 05, 2016 12:01 pm
by Nefarem
Owalam się z robieniem mapy i tak jest :D

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Thu May 05, 2016 12:55 pm
by Gelwe
Szulce wrote:Problemem jest to, że niewiele. Oprócz 1 misji, zatrzymałem się na samym początku tworzenia drugiej mapy, gdzie jest jeszcze płaska ziemia (dodałem wodę, którą trzeba poprawić). Pomysł na misję mam, ale nie mam mapy.
Niech ci nasz naczelny forumowy modder pomoże z tworzeniem map :arhello:

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Fri May 06, 2016 5:00 am
by Szulce
Gelwe wrote:Niech ci nasz naczelny forumowy modder pomoże z tworzeniem map :arhello:
Nie chciałem mu zawracać gitary tworzeniem, poprosiłem go tylko o radę dotyczącą, jak umieścić na niej elementy natury. Poza tym - zacząłem ogarniać, jak tworzyć mapy, więc próbowałem swoich sił, ale wena mi opadła. :?

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Sat May 07, 2016 8:21 pm
by Gelwe
Szulce wrote: Nie chciałem mu zawracać gitary tworzeniem, poprosiłem go tylko o radę dotyczącą, jak umieścić na niej elementy natury. Poza tym - zacząłem ogarniać, jak tworzyć mapy, więc próbowałem swoich sił, ale wena mi opadła. :?
Polecam Bryce, tworzenie mapek w nim jest w miarę proste, jedyną trudnością jest odpowiednie ustawienie kamery żeby uzyskać podobną perspektywę jak w OW.

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Sun May 08, 2016 4:53 am
by Szulce
Jeżeli prostsze, niż w Photoshop' ie, to spróbuję. Na razie, jak już wspominałem, brak mi chęci do tego wszystkiego.

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Sun May 08, 2016 10:59 am
by Nefarem
Coś czuje że mod umrze na zapowiedzi ;/ .

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Sun May 08, 2016 12:09 pm
by Antitheus
Nefarem wrote:Coś czuje że mod umrze na zapowiedzi ;/ .
https://original-war.net/articles.php?a=Quiz1
To wypełnij w międzyczasie ankietę.

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Sun Jul 17, 2016 12:51 pm
by Szulce
Mała aktualizacja - pomimo tego, iż map praktycznie nie ruszyłem, nie oznacza to, że prace stoją:
- Aktualnie dopracowywane są konteksty fabularne i małe niedociągnięcia w pierwszej misji,
- Wskazówki wyświetlają się poprawnie

Nie mam jednak punktu zaczepienia odnośnie GM Editor' a i kontaktu ze Stucuk' iem. Postęp prac postaram się zamieszczać w temacie na bieżąco. Ewentualne pytania również mile widziane. :amhello:

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Sun Jul 17, 2016 1:06 pm
by Creative
W takim tempie mod ujrzymy w 2020r. Ale powodzenia :D

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Thu Sep 22, 2016 9:00 am
by Szulce
Zapewne wielu z Was nie wierzyło, ale oto jest - mapa do misji 02:
Spoiler:
Image
Jest to moja pierwsza, wykonana samodzielnie, mapa (podziękowania dla Serpenta za porady :D ), więc proszę o wyrozumiałość. :amhello:

Re: GMod - zapowiedź

Posted: Thu Sep 22, 2016 1:37 pm
by Serpent
Popraw kolor trawy w colors.txt :P