Страница 4 из 7

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Пн апр 04, 2016 7:22 am
archanix
Szulce писал(а):
Nefarem писал(а):"Leje na maszynę" Nie wiem czemu ale mam z tym tekstem złe skojarzenia i niektóre osoby mogą wiedzieć o co chodzi :D .
Akurat w tym wypadku zbieżność jest przypadkowa, bo nie mam bladego pojęcia, o co chodzi. :D
Widocznie nigdy psa nie miałeś :D

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Чт май 05, 2016 9:52 am
Szulce
Zainteresowanych informuję, iż chwilowo prace zostały wstrzymane. Poszukuję natchnienia i weny do dalszego tworzenia map. Nie wycofam się z produkcji tego moda, po prostu chwilowo muszę zastopować, żeby potem ruszyć z kopyta. :D Stay tuned! :amhello:

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Чт май 05, 2016 11:20 am
Creative
Szulce писал(а):Zainteresowanych informuję, iż chwilowo prace zostały wstrzymane. Poszukuję natchnienia i weny do dalszego tworzenia map. Nie wycofam się z produkcji tego moda, po prostu chwilowo muszę zastopować, żeby potem ruszyć z kopyta. :D Stay tuned! :amhello:
A możesz dokładnie opisać co zrobiłeś do tej pory?

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Чт май 05, 2016 11:30 am
Szulce
Problemem jest to, że niewiele. Oprócz 1 misji, zatrzymałem się na samym początku tworzenia drugiej mapy, gdzie jest jeszcze płaska ziemia (dodałem wodę, którą trzeba poprawić). Pomysł na misję mam, ale nie mam mapy.

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Чт май 05, 2016 12:01 pm
Nefarem
Owalam się z robieniem mapy i tak jest :D

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Чт май 05, 2016 12:55 pm
Gelwe
Szulce писал(а):Problemem jest to, że niewiele. Oprócz 1 misji, zatrzymałem się na samym początku tworzenia drugiej mapy, gdzie jest jeszcze płaska ziemia (dodałem wodę, którą trzeba poprawić). Pomysł na misję mam, ale nie mam mapy.
Niech ci nasz naczelny forumowy modder pomoże z tworzeniem map :arhello:

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Пт май 06, 2016 5:00 am
Szulce
Gelwe писал(а):Niech ci nasz naczelny forumowy modder pomoże z tworzeniem map :arhello:
Nie chciałem mu zawracać gitary tworzeniem, poprosiłem go tylko o radę dotyczącą, jak umieścić na niej elementy natury. Poza tym - zacząłem ogarniać, jak tworzyć mapy, więc próbowałem swoich sił, ale wena mi opadła. :?

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Сб май 07, 2016 8:21 pm
Gelwe
Szulce писал(а): Nie chciałem mu zawracać gitary tworzeniem, poprosiłem go tylko o radę dotyczącą, jak umieścić na niej elementy natury. Poza tym - zacząłem ogarniać, jak tworzyć mapy, więc próbowałem swoich sił, ale wena mi opadła. :?
Polecam Bryce, tworzenie mapek w nim jest w miarę proste, jedyną trudnością jest odpowiednie ustawienie kamery żeby uzyskać podobną perspektywę jak w OW.

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Вс май 08, 2016 4:53 am
Szulce
Jeżeli prostsze, niż w Photoshop' ie, to spróbuję. Na razie, jak już wspominałem, brak mi chęci do tego wszystkiego.

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Вс май 08, 2016 10:59 am
Nefarem
Coś czuje że mod umrze na zapowiedzi ;/ .

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Вс май 08, 2016 12:09 pm
Antitheus
Nefarem писал(а):Coś czuje że mod umrze na zapowiedzi ;/ .
https://original-war.net/articles.php?a=Quiz1
To wypełnij w międzyczasie ankietę.

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Вс июл 17, 2016 12:51 pm
Szulce
Mała aktualizacja - pomimo tego, iż map praktycznie nie ruszyłem, nie oznacza to, że prace stoją:
- Aktualnie dopracowywane są konteksty fabularne i małe niedociągnięcia w pierwszej misji,
- Wskazówki wyświetlają się poprawnie

Nie mam jednak punktu zaczepienia odnośnie GM Editor' a i kontaktu ze Stucuk' iem. Postęp prac postaram się zamieszczać w temacie na bieżąco. Ewentualne pytania również mile widziane. :amhello:

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Вс июл 17, 2016 1:06 pm
Creative
W takim tempie mod ujrzymy w 2020r. Ale powodzenia :D

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Чт сен 22, 2016 9:00 am
Szulce
Zapewne wielu z Was nie wierzyło, ale oto jest - mapa do misji 02:
Spoiler:
Изображение
Jest to moja pierwsza, wykonana samodzielnie, mapa (podziękowania dla Serpenta za porady :D ), więc proszę o wyrozumiałość. :amhello:

Re: GMod - zapowiedź

Добавлено: Чт сен 22, 2016 1:37 pm
Serpent
Popraw kolor trawy w colors.txt :P