Naprawione.Nefarem wrote:W 2 misji nie ma złoża syberytu potrzebnego do ukończenia.
Soldiers of Honor
Re: Soldiers of Honor - OPEN BETA

-
- Soldier level 1
- Posts: 17
- Joined: Fri Jul 08, 2016 1:01 pm
Re: Soldiers of Honor - OPEN BETA
3 misja wszystkie technologie bugi mapy oraz takie same ataki 4 misja trochę zbyt nudna można by poprosić o posiłki albo przejąc skład 5 misja tylko podejde do bazy i rush HG nie można sie obronić troche słabszy atak proponuje oraz wszystkie technologie dostepne są
Re: Soldiers of Honor - OPEN BETA
W menu głównym wciąż widnieje napis - SOLDERS of Honor.
W 1 misji atakujące jednostki świecą się .
W 1 misji można olać znoszenie skrzynek a i tak dialog o ataku się włączy.
W 1 misji atakujące jednostki świecą się .
W 1 misji można olać znoszenie skrzynek a i tak dialog o ataku się włączy.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Soldiers of Honor - OPEN BETA
W ostatniej misji przez atak na bazę wroga ciągle respią się wrogie pojazdy, lagując poważnie gre.
W misji 3 struktura ziemi nie pasuje do tekstur.
W misji 3 struktura ziemi nie pasuje do tekstur.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Soldiers of Honor
Patch 1.1 wydany. Lista zmian jest dostępna dla steam. Oraz wrzuciłem moda dla tych co nie mają steama. Link w 1 poście.

Re: Soldiers of Honor
Jestem wielkim fanem Origina War. Ale z przykorścią stwierdzam że mod jest całkowicie nie zbalansowany. Według mnie wręcz nie grywalny. Niema przyjemności z budowy baz które albo są już zbudowane albo do przejęcia. Misje w których czekamy na kolejne fale wrogów kompletnie według mnie nie przemyślane. Za duża częstotliwość niewspółmierna do poziomu trudności i poziomu postaci którymi dysponujemy. Ocena 2/10.
Re: Soldiers of Honor
Bo to jest rpg. Czy widziałeś coś innego niż budowanie, niszczenie w rpg? To nie jest gra wiedźmin.Po1nter wrote:Jestem wielkim fanem Origina War. Ale z przykorścią stwierdzam że mod jest całkowicie nie zbalansowany. Według mnie wręcz nie grywalny. Niema przyjemności z budowy baz które albo są już zbudowane albo do przejęcia. Misje w których czekamy na kolejne fale wrogów kompletnie według mnie nie przemyślane. Za duża częstotliwość niewspółmierna do poziomu trudności i poziomu postaci którymi dysponujemy. Ocena 2/10.

Re: Soldiers of Honor
Doszedłem na razie do 3 misji, a już znalazłem mnóstwo błędów:
- Rażące błędy ortograficzne
- W pierwszej misji brak informacji, za co otrzymałem medale, misja zakończyła się, pomimo iż kilku Arabów przeżyło
- Niezapisywanie poziomu postaci (co już ktoś zresztą napisał)
- Dialogi bez polotu, nijakie
- W trzeciej misji zbyt duża częstotliwość ataków, bez możliwości wcześniejszego zbudowania dodatkowych fortyfikacji
- Kompletny brak logiki (Arabowie mszczą się za zniszczenie bazy Ruskich? No proszę Cię...)
A tak poza tym, to OW jest grą RTS z elementami RPG. W RPG jest rozbudowana fabuła, ciekawe misje, magia, miecze (opcjonalnie) i w ogóle przyjemnie się w nie gra.
- Rażące błędy ortograficzne
- W pierwszej misji brak informacji, za co otrzymałem medale, misja zakończyła się, pomimo iż kilku Arabów przeżyło
- Niezapisywanie poziomu postaci (co już ktoś zresztą napisał)
- Dialogi bez polotu, nijakie
- W trzeciej misji zbyt duża częstotliwość ataków, bez możliwości wcześniejszego zbudowania dodatkowych fortyfikacji
- Kompletny brak logiki (Arabowie mszczą się za zniszczenie bazy Ruskich? No proszę Cię...)
A tak poza tym, to OW jest grą RTS z elementami RPG. W RPG jest rozbudowana fabuła, ciekawe misje, magia, miecze (opcjonalnie) i w ogóle przyjemnie się w nie gra.


Re: Soldiers of Honor
A, zapomniałbym. Dopracuj drzewka technologiczne w misjach. W drugiej mam badanie na energię z ropy, chociaż nie mogę zbudować elektrowni. Do tego mam możliwość zbudowania bomby syberytowej.
Wygląda to dość niekorzystnie.


Re: Soldiers of Honor
W 2 misji jest mowa o zbudowaniu pojazdu podczas gdy nie ma zadania żeby go zbudować a i tak dostałem medal za to.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Soldiers of Honor
Ok. Patch 1.2 wydany. Poniżej lista zmian po angielsku:
patch 1.2 zmiany:
Jak będę miał czas naprawię resztę błędów.
patch 1.2 zmiany:
Spoiler:

-
- Soldier level 6
- Posts: 341
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Soldiers of Honor
Świetny mod, tak trzymać, cudowny, świetny.



Re: Soldiers of Honor
Kilka błędów zostało naprawionych, ale w ogólnym rozrachunku mod wygląda, jakby był robiony na odwal, bez konkretnego pomysłu na fabułę. Najsamprzód wymienię jednak plusy:
- W drugiej misji dodałeś operatorów bazooki do koszar. Dobre posunięcie, które zmusza do nieco większego myślenia,
- W czwartej misji trzeba rozsądnie operować jednostkami, gdyż moździerze potrafią skutecznie utrudnić dalszą rozgrywkę, zwłaszcza po stracie pojazdu z karabinem gatlinga,
- I największy plus - mod jest krótki i nie trzeba się z nim długo męczyć.
Teraz minusy:
- Jak już wspomniałem wcześniej - błędy ortograficzne i brak logiki. To potrafi zniechęcić gracza,
- Dialogi na poziomie rozmów z podwórka. Zero głębi, polotu, napędzania fabuły - po prostu są, aby być,
- Niezapisywanie poziomu postaci - nie rozumiem, czemu tego nie naprawiłeś,
- Jednolite i nierozbudowane misje - obroń lub zniszcz. Drugą misję napisałbym kompletnie inaczej, ale to odrębny temat na dyskusję. Rodzaj zadań wpływa na kiepską fabułę, która, jeżeli w ogóle jest, to jest niewidoczna,
- Zerknąłem w angielskie tłumaczenie dialogów - tragiczne, bez podstaw tego języka. Najlepiej odzwierciedli to pewien mem krążący po internecie - http://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2015/01/b8 ... 50f477.jpg
Podsumowując, mod jest zupełnie niekompletny, nie przyciągnie uwagi gracza. Może też zrazić tych, którzy nie grali w Twoje poprzednie produkcje. Także niestety, pomimo kilku plusów, wystawiam 2/10.
Offtop: Wnioskuję o założenie tematu, w którym znajdowałyby się modyfikacje wraz ze średnią ich ocen, wystawionych przez użytkowników. Zapobiegłoby to zakładaniu tematów typu "W jakie mody zagrać?", a także myślę, że uchroniłoby to nowych forumowiczów przed natknięciem się na totalną padakę.
- W drugiej misji dodałeś operatorów bazooki do koszar. Dobre posunięcie, które zmusza do nieco większego myślenia,
- W czwartej misji trzeba rozsądnie operować jednostkami, gdyż moździerze potrafią skutecznie utrudnić dalszą rozgrywkę, zwłaszcza po stracie pojazdu z karabinem gatlinga,
- I największy plus - mod jest krótki i nie trzeba się z nim długo męczyć.

Teraz minusy:
- Jak już wspomniałem wcześniej - błędy ortograficzne i brak logiki. To potrafi zniechęcić gracza,
- Dialogi na poziomie rozmów z podwórka. Zero głębi, polotu, napędzania fabuły - po prostu są, aby być,
- Niezapisywanie poziomu postaci - nie rozumiem, czemu tego nie naprawiłeś,
- Jednolite i nierozbudowane misje - obroń lub zniszcz. Drugą misję napisałbym kompletnie inaczej, ale to odrębny temat na dyskusję. Rodzaj zadań wpływa na kiepską fabułę, która, jeżeli w ogóle jest, to jest niewidoczna,
- Zerknąłem w angielskie tłumaczenie dialogów - tragiczne, bez podstaw tego języka. Najlepiej odzwierciedli to pewien mem krążący po internecie - http://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2015/01/b8 ... 50f477.jpg
Podsumowując, mod jest zupełnie niekompletny, nie przyciągnie uwagi gracza. Może też zrazić tych, którzy nie grali w Twoje poprzednie produkcje. Także niestety, pomimo kilku plusów, wystawiam 2/10.
Offtop: Wnioskuję o założenie tematu, w którym znajdowałyby się modyfikacje wraz ze średnią ich ocen, wystawionych przez użytkowników. Zapobiegłoby to zakładaniu tematów typu "W jakie mody zagrać?", a także myślę, że uchroniłoby to nowych forumowiczów przed natknięciem się na totalną padakę.

