Jej innowacyjność (jedyny mod z kampanią przymierza) no i pojazdy/technologie, a ich na pewno było więcej niż dwa
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Чт июл 23, 2015 2:36 pm
Serpent
Markok писал(а):Jej innowacyjność (jedyny mod z kampanią przymierza) no i pojazdy/technologie, a ich na pewno było więcej niż dwa
Stukacz tego nie chciał
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Чт июл 23, 2015 6:52 pm
Gelwe
Gdy widzę co zepsuł Stukacz w nowym patchu.
Spoiler:
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Чт июл 23, 2015 9:49 pm
Szymiew
Zawsze można wrzucić do moda informację "dla OW w wersji [tu numer jakiegoś starszego patcha]".
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Чт июл 23, 2015 10:20 pm
Gelwe
Szymiew писал(а):Zawsze można wrzucić do moda informację "dla OW w wersji [tu numer jakiegoś starszego patcha]".
Jakoś nie chce mi się wierzyć w to żeby ludzie robili downgrade po to by zagrać w SOSa.
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Чт июл 23, 2015 10:30 pm
Markok
Jakby Serpent napisał że trzeba zrobić formata przed instalacją moda to 110% ludzi by to zrobiło..
Nie dla takich modów się downgrady robiło w innych grach
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Чт июл 23, 2015 10:41 pm
Szymiew
Gelwe писал(а):
Szymiew писал(а):Zawsze można wrzucić do moda informację "dla OW w wersji [tu numer jakiegoś starszego patcha]".
Jakoś nie chce mi się wierzyć w to żeby ludzie robili downgrade po to by zagrać w SOSa.
Ja mogę nawet makarenę zatańczyć.
Spoiler:
W zamkniętym pomieszczeniu z opuszczonymi żaluzjami.
I tak nie gram w OW to co mi szkodzi mieć starszą wersję.
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Сб июл 25, 2015 3:06 am
Serpent
Koszmar kolegi48 ;>
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Сб июл 25, 2015 9:12 am
Nefarem
Tower defence w Warcrafcie 3
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Сб июл 25, 2015 1:09 pm
Gelwe
MarkedOne писал(а):Jak patrzę na tego screena to przypominają mi się różne mapki do multi warcrafta 3, gdzie się z przeciwnikiem spamowało jednostkami, specjalne mapki pod to były ;D
Rozgryzłeś temat, ten tryb będzie opierał się na zasadzie gry Age of War.
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Сб июл 25, 2015 5:41 pm
Night
MarkedOne писал(а):Jak patrzę na tego screena to przypominają mi się różne mapki do multi warcrafta 3, gdzie się z przeciwnikiem spamowało jednostkami, specjalne mapki pod to były ;D
Przeniesione przez graczy WarCraftaII. U nas to były... i są "Pballe"
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Сб июл 25, 2015 8:03 pm
Antitheus
Jeśli ktoś by się postarał, mógłby przenieść OW do Warcrafta Grałem kiedyś w C&C właśnie w ten sposób. Z drugiej strony pięknie dopracowana strona graficzna OW poszłaby w cho**rę na rzecz bajkowej i przerysowanej formy W3.
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Вс июл 26, 2015 12:29 am
Backero
Dużo lepszą opcją jest przeniesienie do Starcrafta II. Tamtejszy edytor to dopiero ma możliwości A i klimat i grafika bardziej odpowiadająca niż w W3.
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Вс июл 26, 2015 12:51 am
Gelwe
Pomysł jest dobry, ale trudniej z wykonaniem, póki co musimy dokończyć to co zaczęliśmy w OW.
Re: Sand of Siberia
Добавлено: Пн июл 27, 2015 11:42 am
stucuk
Instead of posting in Polish about how i break everything you could actually work with me. I never did any work on OW in June or July (ignoring the days after 25th of July) but i was working alot in May where no one reported these bugs (I can't work on OW every day of every month, some months i can do alot, others i have other commitments).
As i said on Steam to various people, the "bug" with the "models" is that the game is either being told to load a frame which does not exist or the game doesn't like the actual model.
I am not sure if you ever did what i asked you which was to supply me with the model and the bare minimum files for it to be used in game so that i could test it(i am guessing all i need is the model and a vehicles.txt file with a reference to it but i have never added a custom vehicle part complete with custom model). Do that and i can look into it (Given that i am limited currently to my Phones mobile internet which is crap i can't download lots of MB's anyway).
You havn't even supplied me with information like what versions it works with and which version was the first where it stopped working for you. This kind of information helps alot as i can look at what changed in the source code between the version which worked and the first one that didn't.
I know everyone loves to blame me for everything but do you really expect me to be able to fix stuff when all i have to go on is a generic error message (which doesn't tell me anything except that it can't load at least 1 frame of the model) and a youtube video showing it working in some version.
P.S Im so evil i have been fixing reported bugs while on holiday.
// That's what I've been telling them all along.
Spoiler:
Zamiast pisać po polsku o rzeczach, które rzekomo zepsułem, moglibyście zacząć ze mną współpracować. Nie wprowadzałem żadnych zmian w okresie czerwca i lipca (za wyjątkiem dni po 25 lipca) lecz sporo pracowałem w maju, kiedy to nikt nie zgłaszał tego błędu (nie mogę pozwolić sobie aby pracować nad OW każdego dnia, każdego miesiąca. Niekiedy mogę sobie na to pozwolić, lecz istnieją również dni, gdy zajmują mnie inne obowiązki).
Powtarzając to, co mówiłem już kilku osobom na Steamie, "błąd" z "modelami" polega na tym, że gra próbuje wczytać nieistniejącą klatkę lub gra zwyczajnie nie lubi jego aktualnej postaci.
Nie jestem pewien, czy ktokolwiek pofatygował się aby wysłuchać co mam do powiedzenia i przesłać mi swój model wraz z podstawowymi plikami, które są niezbędne do załadowania go w grze, abym mógł go przetestować (zgaduję, że potrzebuję plików modelu i vehicles.txt, które to się do niego odwołuje lecz nadmieniam, że nigdy nie dodawałem własnego modelu do gry). Zróbcie to a przyjrzę się temu (biorąc poprawkę na to, że jestem aktualnie ograniczony przez przepustowość mobilnego internetu).
Nie daliście mi żadnej informacji o tym, na których wersjach wasze modele działają, a od których przestały wam działać. Ten rodzaj informacji jest niezwykle istotny jako, że mogę sprawdzić, co zmieniło się w kodzie źródłowym między działającą i niedziałającą wersją.
Wiem, że wszyscy kochają obwiniać mnie za zło całego wiata, lecz czy naprawdę oczekujecie, że będę w stanie naprawić cokolwiek, gdy otrzymuję tylko generyczny raport (który nie mówi mi nic poza tym, że gra nie może wczytać przynajmniej jednej klatki modelu) i jakiś filmik na youtube, który pokazuje, że model działał na jakiejś innej wersji?
P.S Jestem taki niedobry, że przez cały weekend zajmowałem się naprawianiem zgłoszonych bugów.