Stránka 39 z 111
Re: Sand of Siberia
Napsal: sob srp 01, 2015 11:01 pm
od Gelwe
Markok píše:Nefarem ma fajny głos, ja tylko zwróciłem uwagę na jedną rzecz, lektorów jest dużo, dający się skubać za darmo - tylko jeden

Zapodajcie jakiś czysty filmik, powiedzcie co mam w nim opisać i zobaczę co da się zrobić, linijka dotycząca nazwy i od razu urwy i uje na lewo i prawo, bajka

Miło jest widzieć zaangażowanie w promowanie moda, kiedy nadarzy się okazja zlecimy ci produkcje filmiku.
EDIT: Ta lista nie zawiera ludzi którzy mi podpadli,ma ona funkcje satyryczno-prześmiewczą,która nie ma na celu urażenia nikogo.
Zawiera ona osoby które w jakiś sposób swoimi czynami wpisały się w moją pamięć (np. mega troll lub koleś mający na drugie imię sarkazm)
Re: Sand of Siberia
Napsal: sob srp 01, 2015 11:22 pm
od Markok
Zlecimy ? Umowa-Zlecenie ? Szefie mogę zaczynać od zaraz, już podaję numer konta!
Mi raczej chodzi o rap battle między mną i Nefkiem, niż promowanie moda moim dennym głosem

.
Edit. No tak temat zszedł na ekonomię i wszyscy się potracili jak z bicza szczelił ^^
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 12:22 am
od Serpent
Markok píše:
Mi raczej chodzi o rap battle między mną i Nefkiem, niż promowanie moda moim dennym głosem

.
Skończ, to nie jest temat o głosie Nefarema tylko o modzie. Na randki/solówki umawiaj się na pw.
// end
Czekam na ewentualne propozycje do tego trybu.
MarkedOne píše:Czy będzie jakiś limit upgrejdowania małpek?
Czy po prostu zawsze zwiększa im się poziom w szczelaniu? może bonusy do obrony/szybkości?
Nie rozumiem zbytnio co masz na myśli pisząc upgrejdowanie małpek? ;d
Jeżeli chodzi ci o poziom to od tego są inne budynki/techy
Bonusy do szybkości odpadają - zbyt duże lagi.
Obrona sama zwiększa się z poziomem więc to jest zrobione.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 12:47 am
od Night
Ale gdzie tu jest fun i okazja do wykazania się? Nie bardzo łapie ten tryb. Atak idzie sam, więc do nas należy tylko stawianie budynków i o ile nie zaśniemy i nie postawimy troche za poźno kolejnego budynku to gra będzie relatywnie wyrównana i wszystko rozbija się o to jak pójdzie ten automatyczny atak tj. której ze stron małpa uderzy pierwsza lub której ze stron dwie lub więcej małp skupi się jednej przeciwnika, gdy pozostałe są jeszcze krok czy dwa z tyłu, dzięki czemu szybciej padną przeciwnicy przy mniejszych obrażeniach własnych. Więc o ile nie żaśmiemy z budową to gra polega na szczęściu.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 12:52 am
od Serpent
Night píše:Ale gdzie tu jest fun i okazja do wykazania się?
Fun według mnie jest ;d
To taka odskocznia żeby sobie pobudować i pooglądać rzeź. W potyczkach staram się dodać jak najwięcej różnych trybów. Jeżeli ci nie będzie pasował ten tryb to masz jeszcze ponad 15 innych mapek do wyboru

Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 7:06 pm
od Serpent
Udało mi się wyeliminować lagi i bug z nieśmiertelną małpą.
Pomysł z kapliczkami odpada, jest od groma budynków i techów dających różne bonusy.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 7:24 pm
od Serpent
Zgadnijcie jaki to rozmiar mapy ;d

Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 8:45 pm
od Markok
400x400 ? Anyway - HOW ?
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 8:46 pm
od Serpent
Markok píše:400x400 ? Anyway - HOW ?
Blisko. Podziękuj Nefaremowi, to on napisał w tej sprawie do Stukacza.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 10:11 pm
od Markok
Podziękowania to raczej należą się temu drugiemu hehe, czy w ogóle z tego coś będzie ? Jak mniemam o bogato wyenvironmentowanych mapach z wieloma bazami możemy pomarzyć, światełko w tunelu może być pewnie tylko w przypadku pustyń/syberii/wielkich akwenów wodnych ?
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 10:39 pm
od Serpent
Markok píše:Podziękowania to raczej należą się temu drugiemu hehe, czy w ogóle z tego coś będzie ? Jak mniemam o bogato wyenvironmentowanych mapach z wieloma bazami możemy pomarzyć, światełko w tunelu może być pewnie tylko w przypadku pustyń/syberii/wielkich akwenów wodnych ?
Widzę na bugtrackerze że Stukacz działa coś w stronę optymalizacji OW.
Nie jestem na 100% pewny tego co robi OW z zabitymi jednostkami ale według mnie te jednostki nadal siedzą w pamięci gry przez co po jakimś czasie gry zaczynają się lagi bo gra musi poświęcać coraz więcej pamięci na nieżywe jednostki.
Co do samych wielkich map, na Flagach dało się kiedyś normalnie grać w 6 osób (nie wiem jak to teraz wygląda) więc na pewno można coś kminić w kierunku większych mapek.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 10:45 pm
od Markok
Przecież ja nic o nieżywych jednostkach nie pisałem ani Flagach O.o (ale trzymanie w pamięci nieżywych jednostek to faktycznie niedorzeczność..)
Pytanie kierowałem w stronę misji/potyczek na wielkich mapach. Bo poco wrzuciłeś tego screena

Re: Sand of Siberia
Napsal: ned srp 02, 2015 10:50 pm
od Serpent
Markok píše:
Pytanie kierowałem w stronę misji/potyczek na wielkich mapach. Bo poco wrzuciłeś tego screena

Może coś będzie ale nie obiecuję, wrzuciłem ten skrin jako ciekawostkę
Na pewno będę próbował zrobić wielką mapę głównego złoża

Re: Sand of Siberia
Napsal: stř srp 05, 2015 3:56 pm
od Serpent
Re: Sand of Siberia
Napsal: stř srp 05, 2015 4:00 pm
od Gelwe
Fajnie że w Nilfgardzie nikt nie widział murzyna przez całe życie.