Page 5 of 9

Posted: Sun Jul 05, 2009 8:13 pm
by Nitek
sAtUrNo wrote:
Moonstrider wrote:Nie znam moda z lepszymi dialogami.
Ja też w sumie ^^


A jeżeli chodzi o poziom mechaniki u Powella to zmień , bo patrzyłem w kampani AM i według niej Powell powinien mieć na początku:
Umiej. Walki - 2 poziom
Umiej. Inżynierii - 0 poziom
Umiej. Mechaniki - 0 poziom
Umiej. Naukowe - 1 poziom

Podobnie miał MacMillan tyle że on miał 3 poziom Walki ;>
Chyba wszystko nie musi byc takie jak w oryginale :D Jeżeli ktoś jeszcze woli 2,0,0,1 od 3,0,2,0 lub jakiś inny pomysł na początkowe umiejętności - piszcie

Posted: Sun Jul 05, 2009 8:41 pm
by sAtUrNo
Rób według swojego upodobania , a my się dostosujemy^^

Posted: Sun Jul 05, 2009 9:02 pm
by Jeronimo
Jego umiejętności są dobrze rozdysponowane ;P
3 walki i 2 mechaniki jest ok ;)

Posted: Sun Jul 05, 2009 9:03 pm
by Nitek
sAtUrNo wrote:Rób według swojego upodobania , a my się dostosujemy^^
Pytam się Was, bo to Wy jesteście konsumentami mojego moda. Po co mam robic coś, co się nie podoba dla 90% graczy?

Posted: Mon Jul 06, 2009 8:37 am
by sAtUrNo
Ale ty masz problemy :lol: lepiej się zajmij modem :D

Posted: Tue Jul 07, 2009 3:09 pm
by 20Michael04
A gram se teraz w Kampanie Am - zostając w am Powell poniżej 1000 doś. ma staty:
2 walka
0 inż.
0 mech.
0 nauk.
a w tej ostatniej rundzie ma 10-8-10-4 (wychodzi na to, że ma 0 um. nauk. na początku bo w ostatniej rundzie ma doświadczenia w tej dziedzinie troche ponad 11tys. :P) i mechaniki ma 240000 doś :D i ma chyba 11 szybkości i 13 obrony (dużo :D)

Ja jednak jestem za tym aby staty zrobić takie jak w tej kampani...

A wogóle może mieć staty w 1 misji już np.
2 walka - poniżej 1000 doś
1 inż - doś. między 1000-2999
3 mech. - 7000- 10999 doś.
0 nauk. - poniżej 1000 doś.
(to był taki tylko przykład) :)

I apropo tej ostatniej misji Am - nie moge jej skończyć bo jak jest drugi atak ludzi Powella i sie ekran na nich robi, bo po chwili Powell tam po bombe pojedzie, więc oczywiście dlatego ekran na to zdarzenie się robi , to jak ludzie Powella wyjda przed baze to wtedy zamiast atakować - stoją... haha :P

P.S. Którą misje robisz (tworzysz) ?? :D:D

Posted: Tue Jul 07, 2009 3:35 pm
by Nitek
W sumie zrobienie 2,0,0,0 nie bylo by takim glupim pomyslem. Aktualnie pracuje nad 2. mapa (tzn teraz mam mala przerwe, ale niedlugo znow zabiore sie do roboty). Mam dialogi az do 4. misji.

Posted: Wed Jul 08, 2009 7:06 pm
by 20Michael04
Nitek zrób też misje na lewej dolnej części mapy - bo tamta część nie jest użyta w kampaniach i modach - wykorzystaj to! :P

A z tym Powellem to zrób staty 2-0-0-0 zamiast 3-0-2-0 i zrób Powellowi szybkość 11 i obrone 13 (jak ma w kampani) :D
// zachowuj również staty i szybkość innych postaci (m.in. Gladstone'a), to nie zajmuje dużo czasu... :P

Posted: Wed Jul 08, 2009 8:16 pm
by Nitek
20Michael04 wrote:Nitek zrób też misje na lewej dolnej części mapy - bo tamta część nie jest użyta w kampaniach i modach - wykorzystaj to! :P

A z tym Powellem to zrób staty 2-0-0-0 zamiast 3-0-2-0 i zrób Powellowi szybkość 11 i obrone 13 (jak ma w kampani) :D
// zachowuj również staty i szybkość innych postaci (m.in. Gladstone'a), to nie zajmuje dużo czasu... :P
Tak się składa, że trzecia misja tam się właśnie będzie znajdowac :D Troche pod Alfą jest takie jeziorko - to właśnie tam :P
Staty Gladstone'a są zachowane i chyba u Powell'a zrobie tak samo.

Posted: Wed Jul 08, 2009 10:05 pm
by 20Michael04
Nitek rób też misje z przyjaciółmi na mapie tj. , innym oddziałem (np. seledynowym jak jest w kampani am) , bo takie misje są fajne - ciekawa by była np. taka misja jak ostatnia w Am, gdy sie zostaje z am-cami, tylko żeby można samemu też atakować - np. gracz ma na celu zniszczenie rosyjskiego labolatorium a przyjaciele zniszczenie labolatorium arabów :)

...albo inna misja np. trzeba bronić przyjaciół, a oni zajmują się atakowaniem wrogów :P

Takie misje mi sie widzą, ale rób jak chcesz - 1 misja zapowiada świetnego moda :D

Posted: Wed Jul 08, 2009 10:09 pm
by Axoris
Wiesz ile takie ataki zajmują linijek w sailu? :shock:

Posted: Wed Jul 08, 2009 10:17 pm
by 20Michael04
Wiem, sam robiłem moda ale po 2 misjach mi sie odechciało ...
A taka misja to bardzo wielki + dla moda :P

Posted: Wed Jul 08, 2009 10:20 pm
by Axoris
No trochę to zajmuje. Mi nie chciałoby się za bardzo robić...chociaż może kiedyś. Żeby nie było offtopu dodaję, że mod jest dla mnie na poziomie...żadnym. Po prostu jedna misja to za mało, żeby ocenić. Co do misji to może być. Całkiem dobre dialogi to duży +

Posted: Wed Jul 08, 2009 10:36 pm
by 20Michael04
[quote="Axoris"](...)mod jest dla mnie na poziomie...żadnym.quote]

Na poziomie żadnym?? Człowieku, Ty chyba nie widziałeś gorszej 1 misji...
Grałem w jednego moda na czym 1 misja polegala na przejściu przez mape od góry do dołu, i nie wiadomo za co były odznaczenia... :P
A tu jest ciekawiej, można rozwalić bunkier i uwolnić więźnia... :P
I wogóle tematyka ciekawa jest - jest sie Powell'em i Nitek napisał, że w modzie będzie się starać nie odbiegać od rzeczywistości kampani... :D

Posted: Wed Jul 08, 2009 10:42 pm
by Axoris
Mam podobną 1 misję tylko, że gra się ruskimi. Nie mówię, że mod jest słaby tylko, że za wcześnie aby go oceniać. 1 misja mi się nawet podobała bo faktycznie większość misji to "przejdź na północ".

Edit: Doczytuj całego posta bo już to wytłumaczyłem :P