[Propozycja] Zasady Fast CB

Wszystko o graniu w OW w sieci.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zasady Fast CB

Post by Nitek »

Antonio wrote:Nitek, rusem mozna wygrac, ale jak na SW. Czaso + uzbro do 5 min, czyli syf a nie gra.
Otóż nie. Na SW jak gram na 2 uzbro najpierw, to do 5. minuty dopiero zaczynam badać 2. uzbro, a badań czasoprzestrzennych mam tyle co nic (bazooki w tym momencie tylko). Ogarnięty am/ar powinien mieć już w tej chwili jakąś rakietkę. Zanim ja zbadam 2. czas, żeby cokolwiek im zrobić to będą mieli już 4-5 rakiet, a wtedy pozamiatane będzie. Dodaj do tego, że na SW są bardziej doświadczeni ludzie.
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Zasady Fast CB

Post by YuriStriatov »

No coz w takim razie ciezko nie przyznac ze zasady by sie sprawdzily gdyby RUS dziala byly do czegokolwiek przydatne i oplacaloby sie budowac srednie czolgi. Ale tak jak jest na obecnym balansie to ewidentnie lepiej trzymac obecne cb ktore i tak w tym momencie jest zawsze am vs am i czasami moze rus.

A ja i tak sie sklaniam do tego zeby zedytowac mapy tak zeby odwrocic dzialanie bt, tzn nie pozwala wjechac do bazy twoim wrogom a pozwala tobie wyjechac.
Image
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zasady Fast CB

Post by Nitek »

Tyle, że zmiana BT na te proponowane przez Antka to IMO świetny pomysł, ale teraz każdy gra CB z aktualnym BT i zmiana ta może wywołać dosyć negatywne emocje i utrudni grę dla nowych graczy.
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Zasady Fast CB

Post by Gwrhkhsh »

I trudno. To wyraźnie lepszy pomysł, nie wiem więc, dlaczego przez takie głupoty powinien zostać zarzucony.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zasady Fast CB

Post by Nitek »

Lepszy pomysł dla Ciebie, dla mnie, dla Antka i wielu innych. Są jednak setki ludzi, co grają CB takie jakie jest i nie w porządku jest to zmieniać, gdy oni tego nie chcą (a z doświadczenia wiem, że taka zmiana nie będzie ciepło przyjęta).
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: Zasady Fast CB

Post by Antonio »

Nosz kur... Te zasady sa tak z***ane, ze da sie wygrac arabami tylko jak wrog nie wie, ze masz arabow. Kazalem matrixowi zagrac normalnie, to zrobil zbrojke + koszary + snipy + badal uzbro i mial nie skoncozna fabryke. Zrobilem soldier rush w 6:30 bylem u niego. Tym sie na takie cos nie da pograc.

Ja od poczatku chcialem tylko przesunac granice BT, jednak odwrocenie tez moze byc. Ale nie moga sie pojazdy cofac do bazy, bo zamiast uciekac do tylu, to pojada do przodu i se wroca swobodnie.

Zrobi ktos to na jakims testowym modzie?
...
Pamel
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 55
Joined: Tue Jan 18, 2011 7:42 pm

Re: Zasady Fast CB

Post by Pamel »

O ku**a, dla mnie to bylo oczywiste, ze bt 5 min, ale no rush 10 min. Jesli wy chcecie grac po prostu 5 min no rush to ta gra jest bez sensu, jak juz wyzej wspomnial Antek arabem mozna pojechac kazdego i nie ma opcji obrony, tj jest, ale gracz musialby byc pewien, ze w ok. 6 minucie wejdzie mu do bazy na pelnej k***ie arab. Jesli chodzi o zmiane granicy bt, tj, ze do 10 min nie wjedziesz rywalowi do bazy, ale za to mozna jezdzic po calej mapie to cb przeksztalci sie na ocw, tyle, ze ograniczone ze wzgledu na surowce. Ja jestem za ustaleniem granic bt w taki sposob, zeby przed 10 min mozna bylo dojechac tylko i wylacznie do swojego soja, inna opcja wg mnie nie ma po prostu sensu.
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Zasady Fast CB

Post by Marcinszabla »

Zmieniam zdanie na temat FCB.Po pięciominutowym BT jak grasz Arabami , to łatwo osłabić wroga autodestrukcją , jednak zwykłe CB powinno zostać do gry AM vs AM , a Fast Clan Base do innych nacji.
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zasady Fast CB

Post by Nitek »

Marcinszabla wrote: a Fast Clan Base do innych nacji.
Znacznie łatwiej wygrać AR na CB grając zdalnymi niż prężąc się rusem na FCB. Fast Clan Base nie ma racji bytu, amen.
DrCzurak
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 274
Joined: Sat Jun 05, 2010 9:58 pm

Re: Zasady Fast CB

Post by DrCzurak »

Haha, wiekszej durnoty nie wymysliliscie chyba, po ch*j robic 5min bt i 5 no rush? Ogarnijcie sie, wstawiacie jakies durnowate zmiany które i tak sa jak na starym cb. Ten wasz OCB wprowadza jedna zmiane - jedziesz komora po calej mapie i tyle. Do tego dajecie mozliwosc dla noobow - rusherow, by sobie mogli lamac wiecej regul np. rushowac nawet w 6 min!

Gratuluje wymyslenia kolejnych durnych zasad, mam nadzieje, ze to gowno nie znajdzie sie w oficjalnych zasadach.
" Przetrwa tylko ten, o nerwach stalowych "
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zasady Fast CB

Post by Nitek »

Mylisz się Czurak, bo np. gra OCW (0 BT i 10 no rush) nie ogranicza się do jeżdżenia komorą po całej mapie przed 10. minutą. Tam dużo wcześniej zaczynasz walkę HG o środek. Możesz olać komorę w 3:30 i iść w badania, żeby mieć 3. komp przed 10. minutą, ale przeciwnik będzie miał kilka HG więcej, więc te Twoje badania niekoniecznie dużo dadzą. Te zasady dają różne możliwości gry. Myślę, ze FCB z BT 0 i no rush 10 + drobne zmiany mogło by być dosyć ciekawe.
DrCzurak
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 274
Joined: Sat Jun 05, 2010 9:58 pm

Re: Zasady Fast CB

Post by DrCzurak »

Skoro jest fast cb, to może będzie Fast SW! Lub fast NW? trzeba wszystkie zasady wprowadzic na fast ! Macie tak durne pomysły, że aż żal tego czytac. Wprowadzcie cos konkretnego i wtedy dajcie to do glosowania. !
" Przetrwa tylko ten, o nerwach stalowych "
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 526
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Zasady Fast CB

Post by Witcher »

DrCzurak wrote:Skoro jest fast cb, to może będzie Fast SW! Lub fast NW? trzeba wszystkie zasady wprowadzic na fast ! Macie tak durne pomysły, że aż żal tego czytac. Wprowadzcie cos konkretnego i wtedy dajcie to do glosowania. !
No tak. To akurat jest pro uber durny pomysł.
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
User avatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Zasady Fast CB

Post by Ghost »

Ojej. Przez tak długi czas Ar był pokrzywdzony na CB, to dlaczego mamy porzucać FCB tylko dlatego, że Ru jest nie grywalny ? Teraz Ru zacznie być stosowany pewnie w 3v3 lub 2v2.
I tak swoją drogą, to jest dość ciekawa i innowacyjna zasada.
Teraz ku**a Amen ateiści ^^

Sam jestem zagorzałym ateistą jak co ;)
DrCzurak
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 274
Joined: Sat Jun 05, 2010 9:58 pm

Re: Zasady Fast CB

Post by DrCzurak »

w tej sytacji nalezy wprowadzic FSW, bo na SW 1v1 am jest pokrzywdzony, na fast sw to moze sie zmienic! FCB stalo sie nie wypalem, moze dajmy szanse sprobowac dla innych zasad fast*? ;D
" Przetrwa tylko ten, o nerwach stalowych "
Post Reply