Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Аватара пользователя
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Сообщения: 556
Зарегистрирован: Чт окт 18, 2007 5:36 pm
Откуда: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Контактная информация:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Backero »

Код: Выделить всё

comagressivemove([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],x,y);
Gdzie x i y to współrzedne hexa bazy, która ma być zaatakowana. Jeśli gracz ma wybór, gdzie zbuduje swoją bazę, to za x i y podstawiasz kolejno getx(baza) i gety(baza), gdzie baza, to identyfikator składu/magazynu gracza. Mówię o tym dlatego, gdyż zauważyłem, że w wielu modach da się oszukać kod ataku przenosząc bazę z miejsca preferowanego przez autora.
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Wielkie dzięki kod działa :)
Изображение
Аватара пользователя
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Сообщения: 1108
Зарегистрирован: Сб янв 15, 2011 8:13 pm
Откуда: Noxus

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Nefarem »

Stop feed pls.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Аватара пользователя
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Сообщения: 556
Зарегистрирован: Чт окт 18, 2007 5:36 pm
Откуда: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Контактная информация:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Backero »

Ja Ci podaję tylko to co masz tutaj i co jest tutaj dokładnie wyjaśnione.
Изображение
Wystarczy angielski lub ostatecznie nawet translate.google.pl żeby takie proste kod ułożyć. Do tego ogarnij warunki starting, every i on, Modding Archive na forum dla bardziej skomplikowanych rzeczy i prosty mod stworzysz już bez problemu, nawet bez tworzenia własnych funkcji.

W tym momencie widzę, że sensownym będzie przestać Ci pomagać, przynajmniej dopóki twoim problemem jest to, że zwyczajnie nie znasz podstaw programowania.
Аватара пользователя
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Сообщения: 359
Зарегистрирован: Вс янв 05, 2014 10:48 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Xander »

Możesz przestać spamować dla nich takimi banalnymi linijkami? To osoby które razem mogliby stworzyć kampanie jakości oryginalnej, więc z wszystkimi takimi banałami leć do mnie... (poświęce się, w końcu proste banały chociaż ogarniam xD)
Creative писал(а):Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Изображение

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Jest problem, bo nie wiem jak zrobić by dialog rozpoczął się po rozpoczęciu wydobywania syberytu, a misja skończyła się na wydobyciu określonej ilości syberytu.
Изображение
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Serpent »

Straszne ;/

W spisie saila masz:
zmienna := GetResourceType(GetBase(ident_magazynu), mat_siberit);

Operując na tej zmiennej:
Every 0$01 trigger zmienna >= 1 do
// dialog

Every 0$01 trigger zmienna = wymagana_ilosc do
// wygrana
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Сообщения: 711
Зарегистрирован: Чт авг 16, 2012 11:11 am
Откуда: Polska
Контактная информация:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Szymiew »

Możesz też rozpocząć dialog w momencie zbudowania kopalni. Był na to chyba event.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Изображение
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Szymiew писал(а):Możesz też rozpocząć dialog w momencie zbudowania kopalni. Był na to chyba event.
Możesz podać kod ?

Код: Выделить всё

every 0$0.1 do
begin
on contact(side1,side4) do youlost('zaatakowales_sojusznika');
end;
Ten kod nie chce działać, edytor go nie przyjmuje.
Последний раз редактировалось Creative Пн мар 02, 2015 6:42 pm, всего редактировалось 2 раза.
Изображение
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Serpent »

Pozdro, nie chce mi się tego nawet komentować...
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Сообщения: 305
Зарегистрирован: Пт фев 16, 2007 1:34 pm
Откуда: Grudziądz

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Jeanks »

No właśnie Serpent ma racje. No no Creative to właśnie dla Ciebie między innymi robie video poradniki. Jak tylko Antiheus się odezwie do mnie umieszczone zostaną na kanale yt. Mam nadzieję, że wtedy już takich "problemów" mieć nie będziesz.

btw: Umieściłeś Eventa w every nie ma prawa to działać.
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Mam jeszcze z tym problem: Jak to rozwiązać ?

Изображение

Изображение
Изображение
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Serpent »

Fajnie że zasłoniłeś dużą część kodu...
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Сообщения: 1242
Зарегистрирован: Вт янв 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Creative »

Serpent писал(а):Fajnie że zasłoniłeś dużą część kodu...
Mówisz masz:

Код: Выделить всё

every 0$02 trigger IsInArea(S1,Area6) do
begin
Dialogueon;
Say(S1,'D1-S6');
Dialogueoff;
wait(0$2);
ruattack;
Dialogueon;
Say(S1,'D1-S4');
SayRadio(P1,'D1-P4');
Say(R1,'D1-R1');
Say(A1,'D1-A1');
Say(T1,'D1-T1');
Say(S1,'D1-S5);
Dialogueoff;
wait(3$0);
ruattack;
wait(3$0);
ruattack;
wait(3$0);
end;
Изображение
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Сообщение Serpent »

Kup okulary:
Say(S1,'D1-S5); <----- tu masz błąd
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Ответить