Page 5 of 26

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 4:02 pm
by Backero

Code: Select all

comagressivemove([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],x,y);
Gdzie x i y to współrzedne hexa bazy, która ma być zaatakowana. Jeśli gracz ma wybór, gdzie zbuduje swoją bazę, to za x i y podstawiasz kolejno getx(baza) i gety(baza), gdzie baza, to identyfikator składu/magazynu gracza. Mówię o tym dlatego, gdyż zauważyłem, że w wielu modach da się oszukać kod ataku przenosząc bazę z miejsca preferowanego przez autora.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 4:13 pm
by Creative
Wielkie dzięki kod działa :)

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 4:25 pm
by Nefarem
Stop feed pls.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 4:29 pm
by Backero
Ja Ci podaję tylko to co masz tutaj i co jest tutaj dokładnie wyjaśnione.
Image
Wystarczy angielski lub ostatecznie nawet translate.google.pl żeby takie proste kod ułożyć. Do tego ogarnij warunki starting, every i on, Modding Archive na forum dla bardziej skomplikowanych rzeczy i prosty mod stworzysz już bez problemu, nawet bez tworzenia własnych funkcji.

W tym momencie widzę, że sensownym będzie przestać Ci pomagać, przynajmniej dopóki twoim problemem jest to, że zwyczajnie nie znasz podstaw programowania.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Wed Dec 31, 2014 4:45 pm
by Xander
Możesz przestać spamować dla nich takimi banalnymi linijkami? To osoby które razem mogliby stworzyć kampanie jakości oryginalnej, więc z wszystkimi takimi banałami leć do mnie... (poświęce się, w końcu proste banały chociaż ogarniam xD)

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Fri Feb 27, 2015 4:05 pm
by Creative
Jest problem, bo nie wiem jak zrobić by dialog rozpoczął się po rozpoczęciu wydobywania syberytu, a misja skończyła się na wydobyciu określonej ilości syberytu.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Fri Feb 27, 2015 5:51 pm
by Serpent
Straszne ;/

W spisie saila masz:
zmienna := GetResourceType(GetBase(ident_magazynu), mat_siberit);

Operując na tej zmiennej:
Every 0$01 trigger zmienna >= 1 do
// dialog

Every 0$01 trigger zmienna = wymagana_ilosc do
// wygrana

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Fri Feb 27, 2015 5:53 pm
by Szymiew
Możesz też rozpocząć dialog w momencie zbudowania kopalni. Był na to chyba event.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Mon Mar 02, 2015 9:07 am
by Creative
Szymiew wrote:Możesz też rozpocząć dialog w momencie zbudowania kopalni. Był na to chyba event.
Możesz podać kod ?

Code: Select all

every 0$0.1 do
begin
on contact(side1,side4) do youlost('zaatakowales_sojusznika');
end;
Ten kod nie chce działać, edytor go nie przyjmuje.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Mon Mar 02, 2015 6:24 pm
by Serpent
Pozdro, nie chce mi się tego nawet komentować...

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Mon Mar 02, 2015 6:45 pm
by Jeanks
No właśnie Serpent ma racje. No no Creative to właśnie dla Ciebie między innymi robie video poradniki. Jak tylko Antiheus się odezwie do mnie umieszczone zostaną na kanale yt. Mam nadzieję, że wtedy już takich "problemów" mieć nie będziesz.

btw: Umieściłeś Eventa w every nie ma prawa to działać.

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Mon Mar 23, 2015 11:51 am
by Creative
Mam jeszcze z tym problem: Jak to rozwiązać ?

Image

Image

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Mon Mar 23, 2015 12:04 pm
by Serpent
Fajnie że zasłoniłeś dużą część kodu...

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Mon Mar 23, 2015 1:00 pm
by Creative
Serpent wrote:Fajnie że zasłoniłeś dużą część kodu...
Mówisz masz:

Code: Select all

every 0$02 trigger IsInArea(S1,Area6) do
begin
Dialogueon;
Say(S1,'D1-S6');
Dialogueoff;
wait(0$2);
ruattack;
Dialogueon;
Say(S1,'D1-S4');
SayRadio(P1,'D1-P4');
Say(R1,'D1-R1');
Say(A1,'D1-A1');
Say(T1,'D1-T1');
Say(S1,'D1-S5);
Dialogueoff;
wait(3$0);
ruattack;
wait(3$0);
ruattack;
wait(3$0);
end;

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Posted: Mon Mar 23, 2015 2:00 pm
by Serpent
Kup okulary:
Say(S1,'D1-S5); <----- tu masz błąd