Page 5 of 18
Re: Overload
Posted: Sat Aug 24, 2013 8:50 am
by $ushiWIR
YuriStriatov wrote:Czerwony text na zoltym = nie da sie doczytac. We no to popraw.
albo Backero zrób obrysy na napisach i grubszą czcionkę

Re: Overload
Posted: Wed Aug 28, 2013 9:42 am
by deekline
i jak tam prace nad modem ?
Re: Overload
Posted: Wed Aug 28, 2013 3:56 pm
by Backero
Trochę wolniej, ale mam coś do pokazania i myślę, że to dzisiaj zrobię ^^
Re: Overload
Posted: Wed Aug 28, 2013 7:32 pm
by Jeanks
5 - 7 lat temu mod by zrobił furorę. Dziś po jego ukończeniu zagra ledwie garstka osób. Tym bardziej wielkie brawa za chęci i ambicję

chyba, że to się wiążę z Twoją pracą czy szkołą albo po prostu się nudzisz heh powodzenia
Re: Overload
Posted: Thu Aug 29, 2013 12:45 am
by Backero
@Jeanks
Mam jednak nadzieję, że uda się choć na trochę przywrócić tym sposobem jakiś graczy
A oto nowy screenshot:
Kolorystycznie jeszcze trochę to może ujednolicę. Przedstawiona została tutaj elektrownia syberytowa, nowy wygląd koszar na bazie behemota, a także manualna wieżyczka z nowym modelem uzbrojona w jedną z nowych broni - Emitera falowego (nazwa do przemyślenia pewnie jeszcze). Będzie to broń na bazie balisty z dużym zasięgiem i atakiem obszarowym. Możliwa będzie do zamontowania tylko i wyłącznie w wieżyczce. Wygląd pewnie ulegnie jeszcze zmianie, zwłaszcza wygląd "pocisków". W rogu zaś znajduje się niemiecki poduszkowiec z radarem.
Re: Overload
Posted: Thu Aug 29, 2013 10:20 am
by Serpent
Ten radar to już przegięcie, wiatraki zamiast kół rotfl.
Re: Overload
Posted: Thu Aug 29, 2013 12:35 pm
by Backero
E tam fajnie jeździ

Może nie widać faktycznie tego tak z tej perspektywy, ale te wiatraki są poziome, nie pionowe. Większy rotfl to te koszary z behemota, które wyglądają jakby miały wejście od góry xd
Re: Overload
Posted: Thu Aug 29, 2013 2:58 pm
by Serpent
Backero wrote:E tam fajnie jeździ

Może nie widać faktycznie tego tak z tej perspektywy, ale te wiatraki są poziome, nie pionowe. Większy rotfl to te koszary z behemota, które wyglądają jakby miały wejście od góry xd
Jeden granat z moździerza i gut baj czops

Re: Overload
Posted: Fri Aug 30, 2013 8:42 pm
by deekline
no no za*****cie to ci wyszło. Aż ciekawi mnie podczas pierwszej gdy jakie błędy będą. Ale myśle że mało bo dużo roboty dałeś do tego moda.
Re: Overload
Posted: Sun Sep 22, 2013 10:28 am
by Siwson
Backero - wyjdzie kiedyś jakaś beta?
Re: Overload
Posted: Sun Sep 22, 2013 5:50 pm
by Backero
Kiedyś na pewno

Póki co mam na głowie zaległy obowiązkowy kurs e-learningowy na studia, a czasu niewiele
Re: Overload
Posted: Tue Sep 24, 2013 7:11 pm
by pomek
Serpent wrote:Ten radar to już przegięcie, wiatraki zamiast kół rotfl.
HAHAHAHAHA !
PS: Jak ten mod wyjdzie, to az zainstaluje ow. W koncu nie po to dalem lajka na fesjie ^^
Re: Overload
Posted: Mon Oct 28, 2013 5:14 pm
by Backero
Oto nanokomora - nowe narzędzie używane przez Amerykanów. W Overload będą oni mogli wyposażyć w to pojazd lub wieżyczkę. Jest to konstrukcja defensywna, która umożliwia samonaprawianie się pobliskich pojazdów. Kod nie jest jeszcze gotowy, ale planowana jest możliwość zwiększenia zasięgu działania poprzez rozwinięcia technologii optycznej oraz mocy przez rozwinięcia technologii komputerowej. Konstrukcja tej "broni" jest automatycznie dostępna po przebadaniu pierwszego poziomu każdej z tych technologii i po zbudowaniu rozbudowy komputerowej i radarowej.
Chciałbym, żeby efekt leczenia się nie stackował, ale na razie nie mam koncepcji, jak to rozkminić

Re: Overload
Posted: Mon Oct 28, 2013 11:54 pm
by $ushiWIR
Trochę na głupiego - wymieszać kod z spowalniacza czasu ruskich i samoleczenia w skrypcie gry bądź lekarzy, naprawy pojazdów przez mechaników? Taki pomysł na głupiego, a co do zasięgu to coś z kodem z radaru od amerykanów?

Re: Overload
Posted: Tue Oct 29, 2013 12:17 am
by Backero
Nic z tych rzeczy. Jeszcze gorzej. Wszystko w SAILu.
Ta nanokomora jest w buildzie już z pół roku, ale ciągle niedokończona i nietestowana, więc istnieje możliwość, że nie pojawi się w ogóle lub pojawi się trochę w innej formie.