Page 5 of 18

Re: Overload

Posted: Sat Aug 24, 2013 8:50 am
by $ushiWIR
YuriStriatov wrote:Czerwony text na zoltym = nie da sie doczytac. We no to popraw.
albo Backero zrób obrysy na napisach i grubszą czcionkę ;)

Re: Overload

Posted: Wed Aug 28, 2013 9:42 am
by deekline
i jak tam prace nad modem ?

Re: Overload

Posted: Wed Aug 28, 2013 3:56 pm
by Backero
Trochę wolniej, ale mam coś do pokazania i myślę, że to dzisiaj zrobię ^^

Re: Overload

Posted: Wed Aug 28, 2013 7:32 pm
by Jeanks
5 - 7 lat temu mod by zrobił furorę. Dziś po jego ukończeniu zagra ledwie garstka osób. Tym bardziej wielkie brawa za chęci i ambicję :P chyba, że to się wiążę z Twoją pracą czy szkołą albo po prostu się nudzisz heh powodzenia

Re: Overload

Posted: Thu Aug 29, 2013 12:45 am
by Backero
@Jeanks
Mam jednak nadzieję, że uda się choć na trochę przywrócić tym sposobem jakiś graczy :)

A oto nowy screenshot:
Image

Kolorystycznie jeszcze trochę to może ujednolicę. Przedstawiona została tutaj elektrownia syberytowa, nowy wygląd koszar na bazie behemota, a także manualna wieżyczka z nowym modelem uzbrojona w jedną z nowych broni - Emitera falowego (nazwa do przemyślenia pewnie jeszcze). Będzie to broń na bazie balisty z dużym zasięgiem i atakiem obszarowym. Możliwa będzie do zamontowania tylko i wyłącznie w wieżyczce. Wygląd pewnie ulegnie jeszcze zmianie, zwłaszcza wygląd "pocisków". W rogu zaś znajduje się niemiecki poduszkowiec z radarem.

Re: Overload

Posted: Thu Aug 29, 2013 10:20 am
by Serpent
Ten radar to już przegięcie, wiatraki zamiast kół rotfl.

Re: Overload

Posted: Thu Aug 29, 2013 12:35 pm
by Backero
E tam fajnie jeździ :D Może nie widać faktycznie tego tak z tej perspektywy, ale te wiatraki są poziome, nie pionowe. Większy rotfl to te koszary z behemota, które wyglądają jakby miały wejście od góry xd

Re: Overload

Posted: Thu Aug 29, 2013 2:58 pm
by Serpent
Backero wrote:E tam fajnie jeździ :D Może nie widać faktycznie tego tak z tej perspektywy, ale te wiatraki są poziome, nie pionowe. Większy rotfl to te koszary z behemota, które wyglądają jakby miały wejście od góry xd
Jeden granat z moździerza i gut baj czops :disco:

Re: Overload

Posted: Fri Aug 30, 2013 8:42 pm
by deekline
no no za*****cie to ci wyszło. Aż ciekawi mnie podczas pierwszej gdy jakie błędy będą. Ale myśle że mało bo dużo roboty dałeś do tego moda.

Re: Overload

Posted: Sun Sep 22, 2013 10:28 am
by Siwson
Backero - wyjdzie kiedyś jakaś beta?

Re: Overload

Posted: Sun Sep 22, 2013 5:50 pm
by Backero
Kiedyś na pewno ;) Póki co mam na głowie zaległy obowiązkowy kurs e-learningowy na studia, a czasu niewiele

Re: Overload

Posted: Tue Sep 24, 2013 7:11 pm
by pomek
Serpent wrote:Ten radar to już przegięcie, wiatraki zamiast kół rotfl.
HAHAHAHAHA !

PS: Jak ten mod wyjdzie, to az zainstaluje ow. W koncu nie po to dalem lajka na fesjie ^^

Re: Overload

Posted: Mon Oct 28, 2013 5:14 pm
by Backero
Image

Oto nanokomora - nowe narzędzie używane przez Amerykanów. W Overload będą oni mogli wyposażyć w to pojazd lub wieżyczkę. Jest to konstrukcja defensywna, która umożliwia samonaprawianie się pobliskich pojazdów. Kod nie jest jeszcze gotowy, ale planowana jest możliwość zwiększenia zasięgu działania poprzez rozwinięcia technologii optycznej oraz mocy przez rozwinięcia technologii komputerowej. Konstrukcja tej "broni" jest automatycznie dostępna po przebadaniu pierwszego poziomu każdej z tych technologii i po zbudowaniu rozbudowy komputerowej i radarowej.

Chciałbym, żeby efekt leczenia się nie stackował, ale na razie nie mam koncepcji, jak to rozkminić :)

Re: Overload

Posted: Mon Oct 28, 2013 11:54 pm
by $ushiWIR
Trochę na głupiego - wymieszać kod z spowalniacza czasu ruskich i samoleczenia w skrypcie gry bądź lekarzy, naprawy pojazdów przez mechaników? Taki pomysł na głupiego, a co do zasięgu to coś z kodem z radaru od amerykanów? :D

Re: Overload

Posted: Tue Oct 29, 2013 12:17 am
by Backero
Nic z tych rzeczy. Jeszcze gorzej. Wszystko w SAILu.

Ta nanokomora jest w buildzie już z pół roku, ale ciągle niedokończona i nietestowana, więc istnieje możliwość, że nie pojawi się w ogóle lub pojawi się trochę w innej formie.