Page 5 of 7
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Thu Sep 22, 2016 2:05 pm
by Don Hard
Całkiem nieźle jak na pierwszą mapę, ale tak jak mój poprzednik, proponowałbym zmienić kolor trawy.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Thu Sep 22, 2016 6:06 pm
by MasterKiller
Trawa, trawa, TRAWA! Bardziej musisz znierównić ją(ProTIP: jak klikniesz Selection->None to mozna trzymając Shift kłaść trawe obszarowo - pewnie to wiesz, no ale ja np. dosyć długo tego nie wiedziałem

). Oprócz tego pousuwaj gdzieniegdzie kępki i wstaw zamiast zwykłej trawy Grass with Flowers albo coś innego(ale te inne kwiatki trzeba z umiarem kłaść). Po za tym przydałoby się dużo wiecej drzew(ustawiaj kępki i nie zapomnij zaznaczyć Random żeby nie klaść tego samego).
A co do GBI - jest całkiem fajnie

Można z niego zdecydowanie więcej wykrzesać.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Fri Sep 23, 2016 12:47 am
by Szulce
Spodziewałem się wszystkiego, ale nie tego, że to trawa nie będzie pasowała.

A zatem po kolei:
- Nie mam pojęcia, jak zmieniać kolory trawy (

), poza tym nie do końca wiem, w którym kierunku ją zmienić (odcień, czy przyciemnić gadzinę..),
- Co do drzewek - dzięki za radę, dam randomowe

,
- Co do ilości wyżej wymienionych - tak będzie musiało zostać, gdyż dokładnie taka była moja wizja (no może nie do końca, ale tyle udało się osiągnąć

). Poza tym zdradzę, iż jest to tylko mapa "przelotowa", a w misji 02 pojawi się ich kilka (między innymi mały bonus, jeżeli chodzi o pewien element znajdujący się po lewej stronie mapy).
Nie mniej dziękuję za ciepłe przyjęcie tegoż projektu.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Fri Sep 23, 2016 11:32 am
by Creative
Jak idą prace nad modem na dzień dzisiejszy?
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Fri Sep 23, 2016 1:27 pm
by Don Hard
Szulce wrote:
- Nie mam pojęcia, jak zmieniać kolory trawy.
Jak Serpent pisał, zmień parametry colors.txt.
Szulce wrote:
Nie mniej dziękuję za ciepłe przyjęcie tegoż projektu.
Dobrze się wszystko zapowiada, to nie mody Blackmen'a, że wszycy wiedzą jak wyjdzie.
Życzę powodzenia w dalszych pracach.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Tue Sep 27, 2016 6:20 am
by Szulce
Creative wrote:Jak idą prace nad modem na dzień dzisiejszy?
Na dzień dzisiejszy:
- Dwie mapy praktycznie skończone (w 02 muszę poprawić to i owo),
- Mapa bonusowa do 02 w drodze, pozostaje stworzyć strukturę, dołożyć detale i nadać kolor ziemi (przy okazji, nie wiecie, jakie parametry do colors.txt sprawią, że będzie ona ciemnoszara?),
Ogółem, cały czas coś się dzieje.
// Edit:
Zmieniłem kolor trawy, nie wiem, czy o to Wam chodziło, ale jak dla mnie wygląda lepiej niż wcześniej:
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Tue Sep 27, 2016 3:06 pm
by Serpent
Moim zdaniem poszedłeś w złym kierunku z tą trawą. Jej kolor powinien zgrywać się z kolorem ziemi aby nie było zbyt dużego kontrastu ;p
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Wed Sep 28, 2016 5:46 am
by Szulce
Kurde, no przecież. Zamiast kombinować jak koń pod górę, wezmę kolor z tej mapy, z której brałem obraz ziemi.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Wed Sep 28, 2016 6:58 am
by Szymiew
Colors.txt można zmieniać z interfejsu w edytorze i szybko przełączać się między starym a nowym wyglądem, nie trzeba pisać w pliku. Może w ten sposób łatwiej będzie wybrać odpowiedni kolor.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sun Oct 02, 2016 11:15 am
by Szulce
Po zapożyczeniu koloru trawy z oryginalnej mapy i stworzeniu mapy bonusowej, czas na obiecany konkurs. Dotyczy on owej mapy dodatkowej. Pytanie brzmi - Co to za mapa?
Nagrodą jest mało znaczące cameo w modyfikacji, lecz mogę zapowiedzieć, że będzie to scena z elementami komicznymi.
Chętnych do udziału zapraszam do pisania priv i z góry apeluję - osoby, które mają już swoje postacie w modzie proszone są o nieuczestniczenie w konkursie.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Fri Oct 07, 2016 7:18 pm
by Szulce
Jeżeli chodzi o wysokość przy drodze, to faktycznie nieciekawie to wygląda, ale sam kolor uległ zmianie (dobrej? ).
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Fri Nov 04, 2016 10:36 pm
by Szulce
Zarąbiście i uroczyście ogłaszam, że po ponad miesięcznej przerwie na Diablo 2, wracam do prac nad modem. Plany na
najbliższe dni,
tygodnie niedaleką (mam nadzieję) przyszłość to:
- Wprowadzenie zmian do mapy 02,
- Rozpoczęcie map 02_cont, 03,
- Ukończenie map =||=,
- Napisanie kodu SAIL i ogólnie sklejenie misji w całość.
Pytania? Zadawajcie tutaj. Propozycje? Składajcie tutaj. Żądania? Także tutaj.

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Fri Nov 04, 2016 11:25 pm
by Gelwe
Szulce wrote:
Pytania? Zadawajcie tutaj. Propozycje? Składajcie tutaj. Żądania? Także tutaj.

Ktoś chętny na Empire Earth?

Re: GMod - zapowiedź
Posted: Fri Nov 04, 2016 11:29 pm
by Serpent
O czym będzie ten mod bo nie doczytałem.
Re: GMod - zapowiedź
Posted: Sat Nov 05, 2016 7:59 am
by Szulce
Serpent wrote:O czym będzie ten mod bo nie doczytałem.
Mod przedstawia historię arabskiego najemnika, Kurta, który podczas akcji odbijania EON' a przez Amerykanów zostaje schwytany i przymusem wysłany w przeszłość do środka uszkodzonej maszyny. Jego celem jest nawiązanie kontaktu z sojusznikami, choć już teraz mogę zdradzić, że nie będzie to takie proste.
Gelwe wrote:Ktoś chętny na Empire Earth?

Chodziło mi o pytania odnośnie moda. Ić stont!
