Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
-
- Soldier level 0
- Posts: 2
- Joined: Sat Apr 17, 2021 11:42 pm
Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć w jaki sposób pozmieniać kolory przeciwników? Był bym bardzo wdzięczny
Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
RastaMaks98 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 11:45 pm Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć w jaki sposób pozmieniać kolory przeciwników? Był bym bardzo wdzięczny
Gelwe wrote: ↑Tue Jan 08, 2019 6:48 pmJeżeli używasz windowsa 7 (lub wzwyż) to przydaje się eksplorator windows.![]()
A tak na poważnie, tutaj masz tabelę kolorów:Przykładowo: Knight01.rhs ma kolor żółty więc po podmianie na Knight03.rhs, rycerz będący pierwotnie żółty zmieni swój kolor na czerwony. Pamiętaj aby zrobić kopię zapasową plików.Code: Select all
0 - niebieski 1 - żółty 2 - pomarańczowy 3 - czerwony 4 - czarny 5 - zielony
-
- Soldier level 0
- Posts: 2
- Joined: Sat Apr 17, 2021 11:42 pm
Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
No ok ale jak się to podmienia wystarczy zmienić cyferke czy jak? I w jakim folderze?
EDIT: Jak próbuje podmieniać to wyskakuje coś takiego
EDIT: Jak próbuje podmieniać to wyskakuje coś takiego
- Attachments
-
- robinek.png (489.67 KiB) Viewed 6770 times
Last edited by RastaMaks98 on Sun Apr 18, 2021 6:09 pm, edited 1 time in total.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
Treść błędu ewidentniej wskazuje na brak danego pliku. Zgaduje że zmieniłeś nazwę pliku łucznika z Archer00 na jakąś inną. Jednak nie zapodałeś zamiennika na jego miejsce, dlatego wywala ci błąd braku pliku.
W skrócie, możesz zmienić nazwy plików ale na ich miejsce musisz mieć zamienniki.
W skrócie, możesz zmienić nazwy plików ale na ich miejsce musisz mieć zamienniki.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- Gravitr
- Throwback Developer
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 27, 2012 12:00 pm
- Location: CZ Prague
- Contact:
Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
[MOD] Arabian History - 9 missions
Show post with download
[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download
[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)
Show post with download
[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download
[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)
Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
Cześć!
czy komuś udało się znaleźć edytor do poziomów w grze?

czy komuś udało się znaleźć edytor do poziomów w grze?
- Gravitr
- Throwback Developer
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 27, 2012 12:00 pm
- Location: CZ Prague
- Contact:
Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
Hi,
no editor has been released, the content shown in the video above was created by modifying existing game files.
no editor has been released, the content shown in the video above was created by modifying existing game files.
[MOD] Arabian History - 9 missions
Show post with download
[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download
[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)
Show post with download
[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download
[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)
Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
Thx Gravitr for the response. It's a pity you can't create your own levels for the game. Overall, it would be great if a game about RH was created in a new version, for example in Unreal Engine 

-
- Soldier level 2
- Posts: 36
- Joined: Sat Nov 26, 2022 4:44 pm
Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
Tytuł ten jak wiele innych (zwłaszcza tych bazujących na Infinity engine - ten od Baldura) zawsze słynęło z ukrytej / nieużytej treści w plikach gry (z tego co się orientuję jeden z dodatków/modów do BG2 - nie pamiętam który- bazował na nieużytych treściach ) .
Podobnie np. Fallout Tactics w wersji Extra Klasyki posiadał w folderach pliki do wydrukowania pełnej stołowo - planszowej wersji gry.
Co do Robin Hooda dawno w niego nie grałem ale swego czasu wciągnął mnie bardziej niż Desperados.
Co więcej jako jedna z nielicznych gier chyba nie posiadała większych błędów i potknięć w naszym ojczystym tłumaczeniu.
PS. Jeśli przymierzacie się do 'ulepszania' tej gry postaram się w miarę możliwości pomóc bo zawsze chciałem nauczyć się modować w Infinity. Piękno tego silnika (i systemów / gier które wspiera) polega na tym, że zawsze można dodać/dopisać/ ulepszyć coś więcej (o ile mnie pamięć nie myli to jest główna różnica i plus silników 'strukturalnych').
Zawsze jest możliwość kontynuowania przygody w wątkach dotąd niedopowiedzianych.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jak wspomnę o modzie do ToEE (Świątynii Pierwotnego Zła - to chyba jedna z bardziej znanych przygód w świecie Greyhawka): Circle of Eight - gorąco polecam!
Podobnie np. Fallout Tactics w wersji Extra Klasyki posiadał w folderach pliki do wydrukowania pełnej stołowo - planszowej wersji gry.
Co do Robin Hooda dawno w niego nie grałem ale swego czasu wciągnął mnie bardziej niż Desperados.
Co więcej jako jedna z nielicznych gier chyba nie posiadała większych błędów i potknięć w naszym ojczystym tłumaczeniu.
PS. Jeśli przymierzacie się do 'ulepszania' tej gry postaram się w miarę możliwości pomóc bo zawsze chciałem nauczyć się modować w Infinity. Piękno tego silnika (i systemów / gier które wspiera) polega na tym, że zawsze można dodać/dopisać/ ulepszyć coś więcej (o ile mnie pamięć nie myli to jest główna różnica i plus silników 'strukturalnych').
Zawsze jest możliwość kontynuowania przygody w wątkach dotąd niedopowiedzianych.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jak wspomnę o modzie do ToEE (Świątynii Pierwotnego Zła - to chyba jedna z bardziej znanych przygód w świecie Greyhawka): Circle of Eight - gorąco polecam!

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?
Niestety RH ma zaszyfrowane pliki (bez klucza ani rusz), więc modding ogranicza się tylko na podmianie kolorów jednostek oraz edycji statystyk (co w poprzednich postach zostało wspomniane), dodatkowo oficjele z Microids nie kwapią się do udostępnienia narzędzi modderskich/kodu źródłowego mimo zapewnień, o podjęciu działań w tej sprawie . Co do chęci pomocy pisz PW, ponieważ pracujemy nad wersją open-source pewnej kultowej gry.Jakskomiksu wrote: ↑Thu Dec 15, 2022 2:58 pm Tytuł ten jak wiele innych (zwłaszcza tych bazujących na Infinity engine - ten od Baldura) zawsze słynęło z ukrytej / nieużytej treści w plikach gry (z tego co się orientuję jeden z dodatków/modów do BG2 - nie pamiętam który- bazował na nieużytych treściach ) .
Podobnie np. Fallout Tactics w wersji Extra Klasyki posiadał w folderach pliki do wydrukowania pełnej stołowo - planszowej wersji gry.
Co do Robin Hooda dawno w niego nie grałem ale swego czasu wciągnął mnie bardziej niż Desperados.
Co więcej jako jedna z nielicznych gier chyba nie posiadała większych błędów i potknięć w naszym ojczystym tłumaczeniu.
PS. Jeśli przymierzacie się do 'ulepszania' tej gry postaram się w miarę możliwości pomóc bo zawsze chciałem nauczyć się modować w Infinity. Piękno tego silnika (i systemów / gier które wspiera) polega na tym, że zawsze można dodać/dopisać/ ulepszyć coś więcej (o ile mnie pamięć nie myli to jest główna różnica i plus silników 'strukturalnych').
Zawsze jest możliwość kontynuowania przygody w wątkach dotąd niedopowiedzianych.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jak wspomnę o modzie do ToEE (Świątynii Pierwotnego Zła - to chyba jedna z bardziej znanych przygód w świecie Greyhawka): Circle of Eight - gorąco polecam!![]()
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodzeKontakt PW.