*ViP* Clan Story [By Nadol] [PL]
- Antitheus
- Kung Führer
- Posty: 2526
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 9:45 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
I błąd to raczej patcha
II I dont care, ważne że zostalo napisane.
III Przykładów nie podam gdyż moja przygoda z edytorem zaczęła się na aktualnym patchu.
W sumie sam sprawdź. Odpal moda np z 1.06 na 1.10b. Jestem ciekaw czy pójdzie bez żadnych błędów. A raczej jestem wręcz pewien ze takowe wystąpią. Jak np poprzez zmianę szybkości realizacji niektórych komend.
II I dont care, ważne że zostalo napisane.
III Przykładów nie podam gdyż moja przygoda z edytorem zaczęła się na aktualnym patchu.
W sumie sam sprawdź. Odpal moda np z 1.06 na 1.10b. Jestem ciekaw czy pójdzie bez żadnych błędów. A raczej jestem wręcz pewien ze takowe wystąpią. Jak np poprzez zmianę szybkości realizacji niektórych komend.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posty: 110
- Rejestracja: pt lis 09, 2007 11:10 pm
- Kontakt:
- Antitheus
- Kung Führer
- Posty: 2526
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 9:45 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Mod tworzony został pod poprzednie patche. Wraz z ich zmianą przestały działac niektóre komendy moda a nawet to spowodowało brak wyświetlania się napisów. Jak to Anarchy już napisał jeśli bardzo zależy ci aby zagrać w moda to uruchom go na poprzedniej wersji patcha. tj niższej niz 1.10 (nie pamietam dokładnie kiedy mod vip był tworzony)
Gdzie tu jest mowa o usuwaniu komend? A studiowanie changelogow na niewiele sie zda jesli nie znasz kodu SAIL misji VIP Clan Story. Po prostu niektóre przeszłe mody nie są kompatybilne z nowym patchem. Tak już jest. To tak jakby mówić o poczatkach świata lub zapodnieniu. Nie jest jasne co się dokładnie dzieje ale po prostu tak jest. W wolnym czasie poiostaram się, jako członek VIP, zdobyć hasło owp vip clan story i poprawić error jeśli go znajdę.I błąd to raczej patcha
II I dont care, ważne że zostalo napisane.
III Przykładów nie podam gdyż moja przygoda z edytorem zaczęła się na aktualnym patchu.
W sumie sam sprawdź. Odpal moda np z 1.06 na 1.10b. Jestem ciekaw czy pójdzie bez żadnych błędów. A raczej jestem wręcz pewien ze takowe wystąpią. Jak np poprzez zmianę szybkości realizacji niektórych komend.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- stucuk
- OWSupport.com Owner
- Posty: 438
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 12:10 am
- Lokalizacja: UK, Scotland
I have "fixed" the VIPMod. It will nolonger play the American Campaign videos when the language is anything other than english. It will also now show the dialogs when the language is anything other than english.
- vipmod_1.0.rar ~19MB
P.S Stu > OWP Passwords.
- vipmod_1.0.rar ~19MB
P.S Stu > OWP Passwords.
- Stu
OWSupport
OWSupport
Re: *ViP* Clan Story [By Nadol] [PL]
Mam problem z 14 misja Vip clan story,zrobilem rakiete syberytowa, strzelilem w dany punkt i nic, gra tocxzy sie dalej o co chodzi w tej misji trzeba zniszczyc cala baze ruskich(co wydaje sie niemozliwe) czy pr prostu strzlic bomba w dany punkt czerwony ale po tym nic sie nie dzieje?? help
-
- Soldier level 3
- Posty: 59
- Rejestracja: czw lis 27, 2014 10:35 am
- Lokalizacja: Bialystok
Re: *ViP* Clan Story [By Nadol] [PL]
Nie wiem czy ktos jeszcze gra w tego moda, czy pamieta, LUB CZY W OGOLE PRZESZEDL.
Nie przeszedlem calej kampanii poniewaz jest BUG.
W ostatniej misji gdzie nie mozna uzywac atomowki, a ruscy z dwoch stron Cie rushuja czolgami na pale i teleportuja sie zolnierzami w srodek bazy, musisz oprocz tego ze zeby sie obronic, to jeszcze w dodatku nie dopuscic do tego zeby arabowie zrobili bombe syberytowa bo inaczej zrzucaja i gg.
Ja oczywiscie po wielu wielu probach W KONCU udalo mi sie wbic sie do ich bazy rozjeba 50% w tym najwazniejsze fabryki i laboratoria. W laboratorium robili projekt bomby syberytowej (konczyli), ale uwalilem przed samym koncem i bije dalej baze.
A tu patrze pojazd z Bomba syberytowa po prostu sie pojawia i wrzuca mi bombke na baze i gg. ALE UDALO MI SIE ZA ENTYM razem zneutralizowac po pojawieniu sie ten pojazd I POMIMO TEGO 5 minut pozniej pojawia sie komunikat ". przegrales", chociaz zadnej rakiety nie ma ani nic sie nie pojawia, nie mam bladego pojecia ocb. KTOS MA MOZE ODPOWIEDZ, PARE DNI NOL LAJFIENIA i takie szkaradzctwo...
POMIMO TEGO ZE NIE UKONCZYLEM OSTATNIEJ MISJI, wydaje mi sie ze moge ocenic mod.
1. Na samym wstepie wpadka, 2000 tysiace lat wstecz? i co do chrystusa sie cofneliscie, gdzie egipcjanie i rzymianie?
2. Mod w znacznej wiekszosci jest kopia oryginalnej kampanii, (nawet niektore dialogi sa chamsko zerzniete) Te same mapy, ta sama fabula, tem sam trop scenariusza, pojawienie sie, malpy, badania nad syberytem itd itp.
3. CIAGLE TE SAME IRYTUJACE ATAKI, na poczatku ostro to wkurza bo te rushe sa za szybkie, za mocne w wczesnych etapach gry, a pozniej montonne gdy przezywasz te ataki.
4. KOMP nic nie tworzy, nie produkuje jednostek nie stawia budynkow, wyj**iesz 10 pojazdow na jednego towera zeby przelamac defensywe i juz drugiego Ci nie postawi, a Ty robisz kolejne.
5. Misja "Atak na delte" na poziomie trudnosci sredni jest to misja nie do wykonania, bylem zmuszony do zastosowania bugu z blokada (postawilem baraki/fabryki w przejsciach i czolgi nie atakowaly i nie przejezdzaly), a co ciekawe byloby na trudniejszym poziomie?
6. MOD NIE DZIALA W NAJNOWSZYCH WERSJACH PATCHA, ONLY 1.09 inaczej zjada dialogi i fabuly nie widac.
Ogolnie zawsze milo sie gra w cos nowego, nawet jezeli jest to cos tylko w 50% innego czy moze mniej, zawsze to ciekawiej. Vip clan mode to raczej mod po prostu kampani original war, z nickami tych gosci z tego klanu. Troszke zmieniony, ale gra sie to samo ten sam scenariusz, te same zadania i cele. STRASZNIE TRUDNY. Nie macie pojecia ile bluzgow zasadzilem i ile sejwow musialem zrobic zeby nie podciac zyl, jednak to wyzwanie. Ale rownie dobrze kazdy moglby nawalic bez sensu wrogow zeby ludzie mieli harda. Mod nadaje sie do zagrania RAZ, nie wiecej razy. Ogolnie polecam, ale jestem wrecz przekonany, ze autor tego moda nigdy go nie przeszedl jako normalny gracz przynajmniej na srednim poziomie.
Nie przeszedlem calej kampanii poniewaz jest BUG.
W ostatniej misji gdzie nie mozna uzywac atomowki, a ruscy z dwoch stron Cie rushuja czolgami na pale i teleportuja sie zolnierzami w srodek bazy, musisz oprocz tego ze zeby sie obronic, to jeszcze w dodatku nie dopuscic do tego zeby arabowie zrobili bombe syberytowa bo inaczej zrzucaja i gg.
Ja oczywiscie po wielu wielu probach W KONCU udalo mi sie wbic sie do ich bazy rozjeba 50% w tym najwazniejsze fabryki i laboratoria. W laboratorium robili projekt bomby syberytowej (konczyli), ale uwalilem przed samym koncem i bije dalej baze.
A tu patrze pojazd z Bomba syberytowa po prostu sie pojawia i wrzuca mi bombke na baze i gg. ALE UDALO MI SIE ZA ENTYM razem zneutralizowac po pojawieniu sie ten pojazd I POMIMO TEGO 5 minut pozniej pojawia sie komunikat ". przegrales", chociaz zadnej rakiety nie ma ani nic sie nie pojawia, nie mam bladego pojecia ocb. KTOS MA MOZE ODPOWIEDZ, PARE DNI NOL LAJFIENIA i takie szkaradzctwo...
POMIMO TEGO ZE NIE UKONCZYLEM OSTATNIEJ MISJI, wydaje mi sie ze moge ocenic mod.
1. Na samym wstepie wpadka, 2000 tysiace lat wstecz? i co do chrystusa sie cofneliscie, gdzie egipcjanie i rzymianie?
2. Mod w znacznej wiekszosci jest kopia oryginalnej kampanii, (nawet niektore dialogi sa chamsko zerzniete) Te same mapy, ta sama fabula, tem sam trop scenariusza, pojawienie sie, malpy, badania nad syberytem itd itp.
3. CIAGLE TE SAME IRYTUJACE ATAKI, na poczatku ostro to wkurza bo te rushe sa za szybkie, za mocne w wczesnych etapach gry, a pozniej montonne gdy przezywasz te ataki.
4. KOMP nic nie tworzy, nie produkuje jednostek nie stawia budynkow, wyj**iesz 10 pojazdow na jednego towera zeby przelamac defensywe i juz drugiego Ci nie postawi, a Ty robisz kolejne.
5. Misja "Atak na delte" na poziomie trudnosci sredni jest to misja nie do wykonania, bylem zmuszony do zastosowania bugu z blokada (postawilem baraki/fabryki w przejsciach i czolgi nie atakowaly i nie przejezdzaly), a co ciekawe byloby na trudniejszym poziomie?
6. MOD NIE DZIALA W NAJNOWSZYCH WERSJACH PATCHA, ONLY 1.09 inaczej zjada dialogi i fabuly nie widac.
Ogolnie zawsze milo sie gra w cos nowego, nawet jezeli jest to cos tylko w 50% innego czy moze mniej, zawsze to ciekawiej. Vip clan mode to raczej mod po prostu kampani original war, z nickami tych gosci z tego klanu. Troszke zmieniony, ale gra sie to samo ten sam scenariusz, te same zadania i cele. STRASZNIE TRUDNY. Nie macie pojecia ile bluzgow zasadzilem i ile sejwow musialem zrobic zeby nie podciac zyl, jednak to wyzwanie. Ale rownie dobrze kazdy moglby nawalic bez sensu wrogow zeby ludzie mieli harda. Mod nadaje sie do zagrania RAZ, nie wiecej razy. Ogolnie polecam, ale jestem wrecz przekonany, ze autor tego moda nigdy go nie przeszedl jako normalny gracz przynajmniej na srednim poziomie.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posty: 4169
- Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
- Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
- Kontakt:
Re: *ViP* Clan Story [By Nadol] [PL]
@be6he6mo6th
Jakbyś napisał mi na pw listę błędów to mógłbym poprawić moda tak aby dało się go ukończyć.
Jakbyś napisał mi na pw listę błędów to mógłbym poprawić moda tak aby dało się go ukończyć.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 3
- Posty: 59
- Rejestracja: czw lis 27, 2014 10:35 am
- Lokalizacja: Bialystok
Re: *ViP* Clan Story [By Nadol] [PL]
Prosze bardzo, wedlug mnie to nie wiem co moglbym wiecej dodac jesli chcialbys, to obgadac to zapraszam albo tu na pw, albo gg 3169445, lub e-mail [email protected]be6he6mo6th pisze: W ostatniej misji gdzie nie mozna uzywac atomowki, a ruscy z dwoch stron Cie rushuja czolgami na pale i teleportuja sie zolnierzami w srodek bazy, musisz oprocz tego ze zeby sie obronic, to jeszcze w dodatku nie dopuscic do tego zeby arabowie zrobili bombe syberytowa bo inaczej zrzucaja i gg.
Ja oczywiscie po wielu wielu probach W KONCU udalo mi sie wbic sie do ich bazy rozjeba 50% w tym najwazniejsze fabryki i laboratoria. W laboratorium robili projekt bomby syberytowej (konczyli), ale uwalilem przed samym koncem i bije dalej baze.
A tu patrze pojazd z Bomba syberytowa po prostu sie pojawia i wrzuca mi bombke na baze i gg. ALE UDALO MI SIE ZA ENTYM razem zneutralizowac po pojawieniu sie ten pojazd I POMIMO TEGO 5 minut pozniej pojawia sie komunikat ". przegrales", chociaz zadnej rakiety nie ma ani nic sie nie pojawia, nie mam bladego pojecia ocb. KTOS MA MOZE ODPOWIEDZ, PARE DNI NOL LAJFIENIA i takie szkaradzctwo...
Pisz na te dane jezeli to co wyzej Ci nie wystarcza bo wedlug mnie uwazam ze w miare sensownie i ogolonie napisalem, ale jak masz jakies "dopytania" to chetnie czekam chcialbym to ku**stwo skonczyc bo jednak troche mi to zycia i nerwow zjadlo zeby nawet na srednim poziomie tego nie skonczyc...