Page 55 of 111

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Oct 14, 2015 2:37 pm
by Monte19
Jak prace nad modem? W ilu procentach ukończone?

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Oct 14, 2015 2:45 pm
by Serpent
Monte19 wrote:Jak prace nad modem? W ilu procentach ukończone?
Gdybym dostawał z każdym takim pytaniem 10 groszy to byłbym milionerem.

Pracę idą do przodu, polecam co jakiś czas odwiedzać ten temat aby być na bieżąco.

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Oct 14, 2015 10:14 pm
by Serpent
Do moda została dodana nowa funkcja.

Od teraz można wysyłać jednego człowieka do pracy przy wydobywaniu syba, dzięki temu zwiększa się wydobycie syberytu o 50%. Dostępne tylko u Arabów. (propozycje podrzucił Szymiew)

Image

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Oct 14, 2015 10:54 pm
by 15DarkMaster1987
ooo super, hmm...a czemu tylko u nich??

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Oct 14, 2015 10:57 pm
by Serpent
Bo chcę żeby w SoSie nacje jeszcze bardziej się różniły, nawet Arabowie i Legion nie są w 100% tacy sami.

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Oct 15, 2015 11:37 am
by 15DarkMaster1987
hmm...a legion może też będzie miał jakieś upgrade ? Np. po wybudowaniu radaru i podjechaniu na odpowiednią odległość przejęcia znajdującego się w wrogiej bazie radaru na jakieś max 2 min?

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Oct 15, 2015 2:45 pm
by Serpent
15DarkMaster1987 wrote:hmm...a legion może też będzie miał jakieś upgrade ? Np. po wybudowaniu radaru i podjechaniu na odpowiednią odległość przejęcia znajdującego się w wrogiej bazie radaru na jakieś max 2 min?
Wut?

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Oct 15, 2015 5:05 pm
by tomek795
Chyba chodzi o przejęcie sygnału obcego radaru, ale pewny nie jestem :P

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Oct 15, 2015 5:45 pm
by Szymiew
Myślę, że chodzi o to:
Gdy wrogi radar znajdzie się w zasięgu radaru Legionu, tymczasowo gracz Legionu otrzymuje wizję tego wrogiego radaru.
W sumie to lubię ten pomysł. :D Uczyniłoby to działania zwiadowcze ciekawszymi.

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Oct 15, 2015 9:32 pm
by 15DarkMaster1987
No dokładnie o to mi chodziło, sorki, że czasem mogę nie wyraznie napisać o co mi kama, ale myślenie o dwóch modach, praca obowiązki w domu, plus nie wysypianie i przeziębienie robi swoje :P hehe

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Oct 16, 2015 1:29 am
by Serpent
Spoko, pomysł nawet ok ale dając zbyt dużą przewagę graczowi.

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Oct 16, 2015 6:16 am
by Szulce
Pomysł wchodzenia ludzi do kopalni kojarzy mi się z Kozakami - tyle, że w OW człowiek to większy skarb. Ogólnie to można by pójść dalej w ten temat i po wrzuceniu naukowca do elektrowni, zwiększałaby się ilość produkowanej energii (byłoby to dostępne dla każdej nacji, albo dla jakiegoś "narodu wybranego").

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Oct 16, 2015 7:01 am
by Szymiew
:arsolar:
Spoiler:
edit: Amerykanom by to pasowało albo Przymierzu. Jakaś optymalizacja generowania energii. Przydałaby się w przypadku nagłego ataku. Albo fabularnie - podczas misji ktoś niszczy jeden rodzaj twoich elektrowni w jakiś specjalny sposób, nie możesz dobudować nowych i podczas ataków musisz wysyłać ludzi do elektrowni, aby zapewnić zasilanie dla działek obrony bazy.

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Oct 16, 2015 10:37 am
by Backero
Myślałem kiedyś o czymś podobnym. A ściślej o nowym rodzaju elektrowni, która zapewnia energię, jeśli znajduje się w środku małpolud, normalna lub zwiększona gabarytowo z miejscem dla kilku małpoludów, które by sobie tam siedziały i jeździły na rowerkach lub pchały młyn generujący energię, ale ostatecznie wydało mi się to dziwne ;p Motyw wydobycia ciekawszy, ale czy to musi być konkretnie człowiek w kopalni, czy małpolud wystarczy?

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Oct 16, 2015 11:18 am
by Serpent
Na tą chwilę wystarczy dowolna jednostka ale może w przyszłości to zmienię.