Problem nie leży w braku doświadczenia, tylko braku czasu. Od 2 miechów staram się ukończyć dosyć duży projekt, który bądź co bądź jest dla mnie sprawą arcy ważną, bo wiąże się z moją przyszłością edukacyjną i prawdopodobnie zawodową. Tak szczerze wam powiem, że zacząłem wątpić w sukces tego moda już jakiś czas temu, gdy po prostu robiłem go na siłę, były naciski z forum itd. Ale to moja wina i tylko moja, za bardzo chciałem. Poświęciłem nad nim sporo czasu i postaram się coś jeszcze zdziałać, ale zapomnicie o nim i nie czekajcie na nic. Jeśli wyjdzie to od razu go opublikuję "z zaskoczenia". Przykro mi, że niektórych z was zawiodłem.
Dzięki za wszelkie wsparcie. A słowa
Szatyna biorę do siebie, będą stanowić motywację, aby o tym projekcie nie zapomnieć.
[ Added: 11:12, 14-07-2011 ]
Witam, pragnę poinformować, że jakieś 1,5 tygodnia temu wróciłem do
testowania moda The Heroes Company i ukończyłem je pomyślnie.
Szkoda trochę, że wtedy odłożyłem prace, bo rzeczywiście ten błąd
konstrukcyjny o którym pisałem był, ale tylko w jednej misji, którą
udało mi się naprawić.
Pozostałe misje wymagały korekt kosmetycznych (czasówki, poprawy
dialogów itd.). Kod został zmodernizowany i jest wg. mnie dość
profesjonalny (w porównaniu do PabloMODa jest przepaść).
Misje w przeciwieństwie do PabloModa nie są zbudowane wątło i większość
z nich według mnie (a sam przeszedłem moda dość szczegółowo od nowa)
jest ciekawa.
Jedynym powodem anulowania prac był brak czasu
(spowodowany innym projektem), a zarazem przez to utrata chęci.
ŻADNE problemy z doświadczeniem i kodem nie wchodziły w grę. Sprawy,
które mnie przerastały były wyjaśniane na forum.
To tyle ode mnie, mam nadzieję, że ktoś zagra w tego moda, bo dużo mnie
to pracy kosztowało i mam nadzieję, że rozbudowana fabuła przypadnie
wam do gustu (choć różni się bardzo od głównej kampanii i od zapowiedzi).
Jak chcecie wiedzieć jak to zapraszam do gry.
Rzeczy, które zostały wskazane za nieprawidłowe w PabloModzie przez was, zostały naprawione.
Oto zmiany:
Rozbudowany zapis jednostek.
Efektowne scenki filmowe (w trybie InGameOn/Off).
Bezbłędne dialogi (ortograficznie przynajmniej

).
Dynamiczne misje (nie ma już liniowości, każda misja ma jakieś smaczki skryptowe).
Równomierny rozkład technologii.
Oficjalne statystyki:
Nazwa moda: The Heroes Company.
Wersja: 1.0
Autor: Pablo Abruzzi.
Ilość misji: 9
Pomoc: original-war.net, Serpent, Xero.
Galeria: http://imageshack.us/g/651/65461017.jpg/
Download: http://original-war.net/files.php?id=124
Wszystkie błędy, które zauważyłem naprawiłem, ale jeśli coś znajdziecie
to pisać.
Have Fun
