Page 7 of 17

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Sun Apr 27, 2014 10:04 pm
by Antitheus
kurzel131 wrote: 2. Ja mam 1.21 coś tam 7 całą mapę objechałem i nie ma go i był w dupę z expem
Damn, to ja na starym patchu działam - w necie dostępny tylko 1.12. Nawet jak nie spotkasz Franka powinien pojawić się przy rozdaniu ekspa (albo tak mi się wydaje). Tak czy siak, w późniejszych misjach i tak większość postaci dostaje boosta.
kurzel131 wrote: 4. ja przed, budynki mniejsza wszyscy żołnierze poza tymi w wieżach albo i nawet mechanicy
Naginając mechanikę misji trzeba liczyć się z tym, że nie wszystko będzie działało płynnie :) Altar nie przewidział stopnia pomysłowości graczy.
kurzel131 wrote:5. ja ruskich nie miałem ino tego niemca kurta to go puściłem by mieć na końcu pomoc arabów, małpy oswoiłem i miałem 13 małp
Zostaw sobie jakieś jednostki przy wjazdach do ruskiej bazy (np radary) to zobaczysz, że od czasu do czasu zmierzali tam będą żołnierze.[/quote]
kurzel131 wrote: wgl trafił ktoś makmilanem pod sąd polowy?
Wystarczy strzelić do swoich towarzyszy w pierwszych misjach lub nie wykonać rozkazów Powella np w ostatniej misji. Bardziej ciekawe jest alternatywne zakończenie gry, gdy nie wejdzie się do Eon'a.

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Mon Apr 28, 2014 12:01 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Przy wybraniu opcji niewchodzenia do EON-a powinna być alternatywna kampania. :D

Co do Franka w trzeciej misji, czy tak właściwie są jakieś korzyści z wysłania go dalej na zwiad? Facet sobie siedzi w kącie... i chyba tyle. Nic dodatkowego nigdy mi nie podpowiedział. A dodatkowa para rąk w bazie i podczas szturmu zawsze się przyda...

Swoją drogą - sprawdzał ktoś kiedyś, co się dzieje w czternastej misji rosyjskiego Przymierza (tam, gdzie wbijamy do Amerykanów po plany bomby), jeśli wcześniej zabijemy Stevensa zaraz jak się pojawi? Zawsze chcę to sprawdzić, ale jak przychodzi co do czego to zapominam, bo szkoda mi gościa. :)

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Mon Apr 28, 2014 4:02 pm
by Antitheus
Frank informuje nas o kolumnie ruskich wozów, a po chwili Cornell marudzi, że ich otoczyli lub żebyś zobaczył, czy coś możesz z tym zrobić. Nie mam pojęcia, czy da się temu jakoś zaradzić. Od razu po komunikacie zaczynam niszczyć im bazę, a nic się nie dzieje (wozy ruskich czasami nie znikają w północno-wschodnim rogu).

Nigdy tego nie sprawdziłem ale myślę, że na 99% Amerykanie się nam łatwo nie poddadzą, ew. będziemy musieli wziąć dokumenty tylko i wyłącznie siłą.

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Mon Apr 28, 2014 4:18 pm
by kurzel131
Antitheus wrote:
2. Damn, to ja na starym patchu działam - w necie dostępny tylko 1.12. Nawet jak nie spotkasz Franka powinien pojawić się przy rozdaniu ekspa (albo tak mi się wydaje). Tak czy siak, w późniejszych misjach i tak większość postaci dostaje boosta.


Machłem się z wersją ściągłem z torentów z paczem 1.12.2
Antitheus wrote:
Naginając mechanikę misji trzeba liczyć się z tym, że nie wszystko będzie działało płynnie :) Altar nie przewidział stopnia pomysłowości graczy.


Ja właśnie tego nie mogę ogarnąć tworzysz grę to przewidujesz wszystkie możliwości a robisz nie wiadomo co i gra, która na prezentacji wygląda na beta wychodzi oficjalnie tydzień później, brak hajsu, czasu?, ale upadające studnio musi zrobić co może. Dla odmiany firma produkująca fallouta anulowała 3 prawie ukończone gry a czemu to nit nie wie, w 1 i 2 było też mnóstwo rzeczy nieskończonych, ja bez modów itd. 2 kończyłem na 100% w 3 miechy.
Antitheus wrote:Zostaw sobie jakieś jednostki przy wjazdach do ruskiej bazy (np radary) to zobaczysz, że od czasu do czasu zmierzali tam będą żołnierze.


Jak do ruskiej bazy to ok, boś pisał ,że respią się ruscy w mojej
Antitheus wrote:
Wystarczy strzelić do swoich towarzyszy w pierwszych misjach lub nie wykonać rozkazów Powella np w ostatniej misji. Bardziej ciekawe jest alternatywne zakończenie gry, gdy nie wejdzie się do Eon'a.


Tak ja akurat od samego początku kombinowałem jak leci strzelałem do ferguson do budynków i sikorskiego poniosło sąd to nie był zostawili mi 1hp i wyjebali z armii. Sądem mi grozili jak strzelałem do arabów w misji z bazą epsilon czy cywil czy żołnierz czy baza zawsze o cywilach gadał, ale w tej samej misji syberytem zajmowałem się na koniec, bo nie pamiętam czy tu był jakiś limit, mimo to nie zaznaczyło mi w celach opracowanie AI i snajperek, mimo że wieże były automatyczne i kilku snajperów w koszarach. No, ale powinno, skoro makmilan gada o ataku ruskich a araby przecie zaatakowali bazę w 21 wieku, co to aneksje ruscy robią?

Mnie rozwala instrukcja wyboru przy łowy na lisa 1 zapytanie co robić, gdy przeprawa jest broniona, idę do drugiej 3 czołgi drugie zapytanie fajnie pięknie Ale ostatnia linia obrony była za dobra na blitzkrieg i chyba będę musiał zlurować te czołgi. Bo sorry na czołg sterowany przez komputer wystarczą 2 strzały z manuelnego ciężkiego działa.

Pomijając ,że donaldson orgazmuje jak się czołgi pojawiają "pod bazą", której nie wybudowałem 3 te same dialogi przy 3 falach warpów.



Frank od czasu 3 misji 2 zwiadu nic ciekawego raczej nie wyczai poza planami tukaczewskiego

Wóz tylko znalazłem jeden na początku i drugi był w bazie wszystkie inne patrole to ludzie.

W sumie co mi się przypomniało
1 misja am zakosiłem czołg zabiłem kierowcę a w 2 albo 3 ten sam kierowca sobie żył do czasu gdy go dojechałem... ...znowu.
w 3 misji andy ponownie gada ,że jego odział rozproszyli ruscy
Antitheus wrote: Nawet jak nie spotkasz Franka powinien pojawić się przy rozdaniu ekspa (albo tak mi się wydaje). Tak czy siak, w późniejszych misjach i tak większość postaci dostaje boosta.
Dobre i tyle ,że jak lucy nie bierzesz a ma ten 4 poziom to dalej się boostuje na innych frontach przez co nie gramy potem pi**ą , sprawdzałem frank się pojawia na rozdawaniu ale i tak dużo stracił będąc niewidzialnym.

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Mon Apr 28, 2014 4:41 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Antitheus wrote:Frank informuje nas o kolumnie ruskich wozów, a po chwili Cornell marudzi, że ich otoczyli lub żebyś zobaczył, czy coś możesz z tym zrobić.
Srsly? U mnie zawsze po prostu w momencie, w którym mocno zbliżę się Macmillanem do północnego skraju mapy, Cornell gada, że ich rozproszyli i mają przerąbane. Z tekstem o ruskich wozach nigdy się nie spotkałem.
Frank od czasu 3 misji 2 zwiadu nic ciekawego raczej nie wyczai poza planami tukaczewskiego
Jeszcze w misji z arabskimi bazami czasami przynosi plany wieżyczek północno-zachodniej bazy. Problem w tym, że czasem wraca ranny albo nie wraca wcale.

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Mon Apr 28, 2014 4:49 pm
by kurzel131
To chyba nie mój etap na razie z arabskiej zagadki wrócił ranny i nic ciekawego nie przyniósł a ten elektryk też nie pomógł oświetlił ledwo jakieś pojazdy gdy ja kończyłem ze składem.

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Mon Apr 28, 2014 5:44 pm
by Anarchy
Ten elektryk to oszust, chce zakosić ci artefakt:P

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Mon Apr 28, 2014 7:47 pm
by SW94
nadwrazliwosc_zebow wrote: Swoją drogą - sprawdzał ktoś kiedyś, co się dzieje w czternastej misji rosyjskiego Przymierza (tam, gdzie wbijamy do Amerykanów po plany bomby), jeśli wcześniej zabijemy Stevensa zaraz jak się pojawi?
Prawdopodobnie jakiś inny naukowiec go zastępuje w 14. misji Przymierza.

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Mon Apr 28, 2014 9:48 pm
by kurzel131
Anarchy wrote:Ten elektryk to oszust, chce zakosić ci artefakt:P
W obecnej arabskiej zagadce? to taki pomarańczowy z małpą chciał ino ciężarówkę z syberytem

A "przyjaciela" to ja skasuje jak tylko spotkam

Mnie ciekawi czy ktoś zastępuje kozłowa w 15 am

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Mon Apr 28, 2014 10:31 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Ten pomarańczowy z małpą przydaje się tylko za pierwszym razem właściwie, pomaga obrać strategię ataku, i w sumie tyle. No i zawsze to jeden z moździerzem + jedna małpa mniej. :)

Zastępuje Kozłowa? A to jego można gdzieś wcześniej spotkać i zabić w kampanii Am? Nawet nie wiedziałem.

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Mon Apr 28, 2014 11:20 pm
by Antitheus
Kozłowa możesz spotkać raz - w ostatniej misji Amerykanów o ile dobrze i sprawnie podejdziesz im pod bazę. Gdy się przyłączają fabryka zostaje wysadzona a Kozłow zabity.

Ten mechanik z 11am zwyczajnie odjeżdża - nie zdarzyło mi się aby polował na mój artefakt.
kurzel131 wrote:Jak do ruskiej bazy to ok, boś pisał ,że respią się ruscy w mojej
Bo tak też się dzieje, tylko rzadko.

W 3 misji Am dialog Cornella jest enigmatyczny - raz się aktywuje, raz nie.

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Tue Apr 29, 2014 3:08 pm
by Anarchy
Mi kiedyś zakosił artefakt. Grałem pierwszy raz, do pilnowania zostawiłem tylko radar (uznałem, że zrobię komorę pod koniec gry i wezmę), skurczybyk podjechał, wziął i spieprzył.

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Tue Apr 29, 2014 3:39 pm
by Antitheus
OWned.
Ja zawsze okopywałem bazę tak, by jedyny wjazd do bazy prowadził przez północną przeprawę (ładnie można dopasować laboratoria i bunkry tak, żeby przyblokować drogi) i chyba facet dawał sobie z tym spokój.

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Tue Apr 29, 2014 8:19 pm
by kurzel131
To tak jak w 2 am wysłałeś wszystkich do noszenia i się dziwiłeś ,że ci znawca hamburgerów uciekł

Znowu zagadka. Po zbudowaniu atomówki na kołach powell gada o ataku ruskich a miałem tylko ustawkę z burlakiem reszta to araby, którzy się nawet nie mogli przebić przez linię obrony.

//Skończ pisać post pod postem, skończ podbijać tematy, skończ dublować tematy i inne rzeczy, które robisz nie tak... To nie Onet... Przypominam, że kolejny warn, to już ban, a masz już 2 za spamowanie linkami. Regulamin: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=5&t=2504 - zoNE

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Posted: Thu May 01, 2014 5:41 pm
by nadwrazliwosc_zebow
kurzel131 wrote:Znowu zagadka. Po zbudowaniu atomówki na kołach powell gada o ataku ruskich a miałem tylko ustawkę z burlakiem reszta to araby, którzy się nawet nie mogli przebić przez linię obrony.
Mówisz o Am13? Ci Arabowie to Legion wysłany przez Rosjan, to gdzieś jest wspomniane tam w dialogach.