Page 7 of 111

Re: Sand of Siberia

Posted: Sat Nov 15, 2014 12:33 pm
by Antitheus
Trochę zabawy w Audacity lub MorphVox Pro i można uzysać zamierzony efekt damskiego głosu.
Btw. na naszym facebookowym fanpage kobiety stanowią aż 2% populacji fanów :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Nov 25, 2014 2:22 pm
by Szymiew
Sikorski i ten co go wita - rewelka, ale jak usłyszałem Rona, to od razu przyszło mi na myśl coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=uDV_CQRXZ-Y
:D

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Nov 25, 2014 10:49 pm
by Serpent
Szymiew wrote:Sikorski i ten co go wita - rewelka, ale jak usłyszałem Rona, to od razu przyszło mi na myśl coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=uDV_CQRXZ-Y
:D
Eh, nie dogodzi wam. Nie było audio źle, jest audio też źle :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Nov 26, 2014 1:38 pm
by Szymiew
Było nie robić wersji dla Polaków! :arhello:

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Nov 26, 2014 5:19 pm
by Serpent
Szymiew wrote:Było nie robić wersji dla Polaków! :arhello:
Jeśli nie dla Polaków to dla kogo? Może Marsjan?

Zresztą, nikt nie musi tego słuchać. Są opcję do wyciszania odgłosów ;)

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 01, 2014 8:56 pm
by Serpent
Kolejny film od Nefarema:

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 01, 2014 9:31 pm
by Szymiew
Ta cyferka nad Hackiem to liczba obsługiwanych pojazdów? Jak ty żeś to zrobił? :o
Trochę taki game-breaker, budujesz 9 wozów z komputrem, przeciwnik 3 Hacki i leżysz :) No, ale do Przymierza pasuje jak ulał, w końcu to frakcja mózgów.
Drzewko technologii - super sprawa.
Co będzie warunkiem do wybudowania dobudowy radarowej, bo nowych technologii chyba nie da się dodawać?
Fort - ciekawy pomysł. Ale... po co w takim razie budować zwykły skład? Fort będzie wymagał jakichś wcześniejszych badań?
Myślałem kiedyś nad tym, że fajnie byłoby zużyć Fort do stworzenia takiej hybrydy koszar i wieży: budynek z którego jakieś 3-4 osoby mogłyby prowadzić ogień, posiadający jednocześnie punkt do zamocowania uzbrojenia. Wątpię jednakże aby coś takiego dało się na OW wymusić z możliwościami modderskimi jakie są dostępne :|

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 01, 2014 9:46 pm
by Serpent
Szymiew wrote:Ta cyferka nad Hackiem to liczba obsługiwanych pojazdów? Jak ty żeś to zrobił? :o
Jest na to odpowiednia komenda ;d

Code: Select all

Co będzie warunkiem do wybudowania dobudowy radarowej, bo nowych technologii chyba nie da się dodawać?
Niestety nie da się tego zrobić z poziomu interfejsu ;/
Podobnie z fortem, są to raczej budynki specjalne przeznaczone na potrzeby kampanii.

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Dec 02, 2014 1:48 am
by generalmorozov
Ten mod połknie całe OW z jego dodatkami :D Szacun 200%

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Dec 02, 2014 11:59 am
by sAtUrNo
Zapowiada się ciekawie , ale ten głos brzmiał jakbyś kluchy w gębie mielił :/

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Dec 02, 2014 2:47 pm
by Serpent
generalmorozov wrote:Ten mod połknie całe OW z jego dodatkami :D Szacun 200%
Dzięki, mam nadzieje że się nie porzyga ;D
sAtUrNo wrote:Zapowiada się ciekawie , ale ten głos brzmiał jakbyś kluchy w gębie mielił :/
Nie wiem jak Nefarem ale ja za te kluchy bym się obraził :disco:


Wracając do tematu:
Pojazd Hack optymalnie może przejąć 3 pojazdy, jednak po wykonaniu badań komputerowych limit ten zwiększa się do 5. Zmusi to przeciwnika do stosowania innych rodzajów sterowania.

Bomba Biologiczna podobnie jak hack po zbadaniu techów syberytowych i biologicznych zwiększa obrażenia jakie zadaje skażenie. Po opracowaniu wszystkich możliwych udoskonaleń 2 bomby zdetonowane jednocześnie będą zadawać porównywalne obrażenia co skażenie po bombie syberytowej.

Dodatkowo jest jeszcze kilka innych jednostek ale to póki co tajemnica :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Dec 03, 2014 10:20 am
by Mart
Ogólnie świetnie wszystko wygląda. Na propsie :D

A cóż u siebie w AW, też mam zmodyfikowane ruskie rakiety i miotacze ognia.

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Dec 03, 2014 7:54 pm
by Serpent
MarkedOne wrote:Ciekawi mnie to jak zrobiłeś tą bombę biologiczną : >
Normalnie, skrypt broni jest napisany w SAILu. Model to nieco zmieniona bomba samobieżna.
bombki.png
bombki.png (41.32 KiB) Viewed 4835 times
MarkedOne wrote: W Dymitrze też mam ruskie rakiety strzelające podwójnie x)
Nigdy nie rozumiałem czemu jak są dwie rakiety to leci tylko jedna :mrgreen:
Mart wrote:Ogólnie świetnie wszystko wygląda. Na propsie :D
Dzięki ;D

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Dec 03, 2014 8:07 pm
by Szymiew
Image
Spoiler:
Image

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Dec 04, 2014 1:22 am
by Serpent
Koncept dla pojazdu HACK, zamiast starego wyglądu.