Page 7 of 111
Re: Sand of Siberia
Posted: Sat Nov 15, 2014 12:33 pm
by Antitheus
Trochę zabawy w Audacity lub MorphVox Pro i można uzysać zamierzony efekt damskiego głosu.
Btw. na naszym facebookowym fanpage kobiety stanowią aż 2% populacji fanów

Re: Sand of Siberia
Posted: Tue Nov 25, 2014 2:22 pm
by Szymiew
Sikorski i ten co go wita - rewelka, ale jak usłyszałem Rona, to od razu przyszło mi na myśl coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=uDV_CQRXZ-Y

Re: Sand of Siberia
Posted: Tue Nov 25, 2014 10:49 pm
by Serpent
Eh, nie dogodzi wam. Nie było audio źle, jest audio też źle

Re: Sand of Siberia
Posted: Wed Nov 26, 2014 1:38 pm
by Szymiew
Było nie robić wersji dla Polaków!

Re: Sand of Siberia
Posted: Wed Nov 26, 2014 5:19 pm
by Serpent
Szymiew wrote:Było nie robić wersji dla Polaków!

Jeśli nie dla Polaków to dla kogo? Może Marsjan?
Zresztą, nikt nie musi tego słuchać. Są opcję do wyciszania odgłosów

Re: Sand of Siberia
Posted: Mon Dec 01, 2014 8:56 pm
by Serpent
Kolejny film od Nefarema:
Re: Sand of Siberia
Posted: Mon Dec 01, 2014 9:31 pm
by Szymiew
Ta cyferka nad Hackiem to liczba obsługiwanych pojazdów? Jak ty żeś to zrobił?
Trochę taki game-breaker, budujesz 9 wozów z komputrem, przeciwnik 3 Hacki i leżysz

No, ale do Przymierza pasuje jak ulał, w końcu to frakcja mózgów.
Drzewko technologii - super sprawa.
Co będzie warunkiem do wybudowania dobudowy radarowej, bo nowych technologii chyba nie da się dodawać?
Fort - ciekawy pomysł. Ale... po co w takim razie budować zwykły skład? Fort będzie wymagał jakichś wcześniejszych badań?
Myślałem kiedyś nad tym, że fajnie byłoby zużyć Fort do stworzenia takiej hybrydy koszar i wieży: budynek z którego jakieś 3-4 osoby mogłyby prowadzić ogień, posiadający jednocześnie punkt do zamocowania uzbrojenia. Wątpię jednakże aby coś takiego dało się na OW wymusić z możliwościami modderskimi jakie są dostępne

Re: Sand of Siberia
Posted: Mon Dec 01, 2014 9:46 pm
by Serpent
Szymiew wrote:Ta cyferka nad Hackiem to liczba obsługiwanych pojazdów? Jak ty żeś to zrobił?
Jest na to odpowiednia komenda ;d
Code: Select all
Co będzie warunkiem do wybudowania dobudowy radarowej, bo nowych technologii chyba nie da się dodawać?
Niestety nie da się tego zrobić z poziomu interfejsu ;/
Podobnie z fortem, są to raczej budynki specjalne przeznaczone na potrzeby kampanii.
Re: Sand of Siberia
Posted: Tue Dec 02, 2014 1:48 am
by generalmorozov
Ten mod połknie całe OW z jego dodatkami

Szacun 200%
Re: Sand of Siberia
Posted: Tue Dec 02, 2014 11:59 am
by sAtUrNo
Zapowiada się ciekawie , ale ten głos brzmiał jakbyś kluchy w gębie mielił :/
Re: Sand of Siberia
Posted: Tue Dec 02, 2014 2:47 pm
by Serpent
generalmorozov wrote:Ten mod połknie całe OW z jego dodatkami

Szacun 200%
Dzięki, mam nadzieje że się nie porzyga ;D
sAtUrNo wrote:Zapowiada się ciekawie , ale ten głos brzmiał jakbyś kluchy w gębie mielił :/
Nie wiem jak Nefarem ale ja za te kluchy bym się obraził
Wracając do tematu:
Pojazd Hack optymalnie może przejąć 3 pojazdy, jednak po wykonaniu badań komputerowych limit ten zwiększa się do 5. Zmusi to przeciwnika do stosowania innych rodzajów sterowania.
Bomba Biologiczna podobnie jak hack po zbadaniu techów syberytowych i biologicznych zwiększa obrażenia jakie zadaje skażenie. Po opracowaniu wszystkich możliwych udoskonaleń 2 bomby zdetonowane jednocześnie będą zadawać porównywalne obrażenia co skażenie po bombie syberytowej.
Dodatkowo jest jeszcze kilka innych jednostek ale to póki co tajemnica

Re: Sand of Siberia
Posted: Wed Dec 03, 2014 10:20 am
by Mart
Ogólnie świetnie wszystko wygląda. Na propsie
A cóż u siebie w AW, też mam zmodyfikowane ruskie rakiety i miotacze ognia.
Re: Sand of Siberia
Posted: Wed Dec 03, 2014 7:54 pm
by Serpent
MarkedOne wrote:Ciekawi mnie to jak zrobiłeś tą bombę biologiczną : >
Normalnie, skrypt broni jest napisany w SAILu. Model to nieco zmieniona bomba samobieżna.

- bombki.png (41.32 KiB) Viewed 4835 times
MarkedOne wrote:
W Dymitrze też mam ruskie rakiety strzelające podwójnie x)
Nigdy nie rozumiałem czemu jak są dwie rakiety to leci tylko jedna
Mart wrote:Ogólnie świetnie wszystko wygląda. Na propsie

Dzięki ;D
Re: Sand of Siberia
Posted: Wed Dec 03, 2014 8:07 pm
by Szymiew
Re: Sand of Siberia
Posted: Thu Dec 04, 2014 1:22 am
by Serpent
Koncept dla pojazdu HACK, zamiast starego wyglądu.