Stránka 65 z 111
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned lis 29, 2015 1:26 pm
od Creative
kolega48 píše:strasznie drogo

Drogo? Słyszałem co innego.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned lis 29, 2015 1:40 pm
od Nefarem
To ja domagam się zwrotu hajsu.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned lis 29, 2015 2:26 pm
od Szymiew
Przecież do 1 grudnia są obniżki na steamie i SoS też jest tańszy. Nie ma co marudzić.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned lis 29, 2015 2:37 pm
od kolega48
a tak w ogóle ja nie widzę tego DLC

albo jestem ślepy
Re: Sand of Siberia
Napsal: čtv pro 10, 2015 7:41 am
od filazaf
A ja wpadłem na pare konceptów jak ulepszyć Arabów.
1. Miotacz ognia niech spala drzewa - jak buldożery
2. Coś ala wieża radarowa - niech generuje małpoludy
3. Małpoludy jako ludzie - wchodzenie / wychodzenie z pojazdów, uzbrojenie specjalne itp.
Na plakacie jest chyba przecież z rpg
4. Komora jako dźwig ?
5. Mocne wzmocnienie balisty
Ma coś z tego sens?
Re: Sand of Siberia
Napsal: čtv pro 10, 2015 7:45 am
od Serpent
1. 3. 4. nie pozwala na to silnik gry.
3. wtf?
5. Już to zostało dawno zrobione.
Re: Sand of Siberia
Napsal: čtv pro 10, 2015 8:23 am
od Antitheus
Propozycja nr 3 jest mocno sensowna. Dźwig służyłby np do załadunku komory i jej rozładunku. Przy okazji naprawiałby też budynki. Ale byłby to mocny ovp względem arabów.
Re: Sand of Siberia
Napsal: čtv pro 10, 2015 8:32 am
od Szymiew
niech generuje małpoludy
Proszę przejść do okienka z Overloadem.
Małpy z rpg byłyby fajne. Albo małpy mogłyby mieć z definicji coś w stylu amerykańskiej niewidzialności - że mogą się ukryć w swoim naturalnym środowisku i tam gdzie jest trawa. Tak, wiem że nic z tego.
Re: Sand of Siberia
Napsal: čtv pro 10, 2015 8:01 pm
od filazaf
Serpent píše:1. 3. 4. nie pozwala na to silnik gry.
3. wtf?
5. Już to zostało dawno zrobione.
Ech, skoro sie nie da, myślałem że:
1. Po prostu ustawić opcje ataku taką jak ma buldog.
2. Przypisany skrypt, który po prostu zsyła małpy tak jak skrzynki
3 Czyli nie da się dla jednej frakcji ustawić znacznika małpy = ludzie ?
Myślałem że są dostępne pliki źródłowe.
A jak sprawa wygląda z pojazdami sterowanymi małpowo? W podstawce na max rozwiniętym techu były słabsze od radio i kompów.
Bo przecież wiadomo że strona arabska jest nie dopracowana, wiadomo WTC 11/9.
Re: Sand of Siberia
Napsal: čtv pro 10, 2015 8:29 pm
od Gelwe
filazaf píše:Serpent píše:
A jak sprawa wygląda z pojazdami sterowanymi małpowo? W podstawce na max rozwiniętym techu były słabsze od radio i kompów.
Nic dziwnego że pojazd z małpą w środku jest prowadzony gorzej niż radiowo i komputerowo. To taka angalogia jak mody blackmena i nefka.
Re: Sand of Siberia
Napsal: pát pro 11, 2015 3:31 am
od Serpent
Sterowanie małpowe w sosie dostało buffa.
Natomiast kwestia pojazdów cywilnych jest bardziej skomplikowana niż się może wydawać. Każdy z tych pojazdów jest specyficzny - z poziomu moddera można tylko manipulować punktami ataku/szybkości itd. ale nie ich specjalnymi cechami.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned pro 13, 2015 1:20 am
od Gelwe
Trwają testy rosyjskiego radaru na multiplayerze.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned pro 13, 2015 7:51 am
od Szymiew
A można z saila dodawać i usuwać elementy środowiska? To wtedy chyba można by zrobić, aby drzewa znikały tuż przy miotaczu płomieni

Troche czit.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned pro 13, 2015 10:10 am
od Xander
Szymiew píše:A można z saila dodawać i usuwać elementy środowiska? To wtedy chyba można by zrobić, aby drzewa znikały tuż przy miotaczu płomieni

Troche czit.
Szkoda że nie możesz strzelać w drzewa tylko z tych miotaczy ;d
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned pro 13, 2015 10:20 am
od Szymiew
Takie obejście mi jeszcze przychodzi do głowy:
- zrobić obrazek ognia albo animację jak się da i ustawić to jako obiekt środowiska.
- gdy miotacz znajdzie się koło drzewa, drzewo jest usuwane i zastępowane obrazkiem ognia, a po sekundzie ten obrazek też jest usuwany. Mamy symulację spalanego drzewa.

I delay, żeby nie wypalało wszystkich drzew wokół w sekundę.
Pewnie wyglądałoby to do luftu x)