Page 1 of 2

Zasady wypowiadania wojen

Posted: Sun Jul 06, 2008 9:40 pm
by Lesio
Po rozmowie z yurim stwierdziłem, że wypada spisać zasady wypowiadania wojen(duży wpływ na to ma też obecna sytuacja na ow lobby). Chodzi mi o coś na wymiar starych zasad cw które kiedyś pełniły tą role.

Jako, że oficjalnymi zasadami przyjętymi teraz są zasady CB proponuje zasady CB na główne zasady walk między klanowych. Ponieważ walczenie na zasadach NW, DSW czy też SW jest wg mnie bez sensu ponieważ ja sobie wymyśle zasady np LW(Lesiok war) i na nich wypowiem wojnę innemu klanowi. A zasady CB są zasadami które można powiedzieć, że już teraz są oficjalnymi zasadami lobby. Oczywiście jako, że żyjemy w demokratycznym kraju proponuje zrobić głosowanie na temat czy ktoś popiera te zasady oczywiście są one jeszcze do zmienienia oto one.

Code: Select all

    * Fortyfikacje
    * 15 ludzi
    * Mało doswiadczeni
    * Średnio początkowych surowców
    * Średnie dostawy
    * Normalna ilość złóż ropy
    * Normalna ilość syberytu
    * Flagi włączone, wolno się obniżają
    * Detekcja syberytu wynaleziona
    * Rzadki respawn ludzi
    * Bomba syberytowa wyłączona
    * Mała ilość małpoludów
    * Build up time 10 minut

Dodatkowo:

    * 2x behemoty max
    * 4 wieże max
    * 2 koszary max

Zabrania się:
   
   * Podawania za innego gracza. 
   * Jeżeli komuś gra się dosyć długo wczytuje nie wolno usuwać gracza.
   * Używania wszelkich programów do cheatowania np. artmoney jeżeli ktoś cheatuje i zostanie to udowodnione np. screenem z nienaturalnym przyrostem surowców. Klan automatycznie przegrywa wojnę.

Ponadto:

   * Ilość rozgrywek jest ustalana przez klan wypowiadający wojnę.
   * Klan złapany na szpiegowaniu automatycznie przegrywa.
   * Jeżeli u jakiegoś gracza wystąpił błąd udowodniony np. screenem należy powtórzyć walkę.
   * Nie można zakazywać innemu klanu korzystanie z pomocy sojuszniczej.(w każdej rozgrywce musi grać chociaż jedna osoba z klanu który toczy wojnę)
   *Przegrany klan nie ulega rozwiązaniu.
Ps. Liczą się głosy tylko potwierdzone postem. Oczywiście zasady są jeszcze do poprawienia więc osobą które są na nie proponuje się powstrzymać i to przedyskutować ja oczywiście jestem na tak ^^

Posted: Mon Jul 07, 2008 9:04 am
by Backero
Zgadzam się z tobą Lesio, ale nie rozumiem trochę: "Jeżeli komuś gra się dosyć długo wczytuje nie wolno usuwać gracza." I jeszcze o o co chodzi z tym szpiegowaniem?

Po za tym wszystko mi pasuje, ale zasady SW też by mogły być :)

Tak więc generalnie jestem za TAK ;)

Posted: Mon Jul 07, 2008 9:16 am
by YuriStriatov
Ja generalnie na tak jestem, tylko ze przydaloby sie poruszyc tez inna sprawe: mianowicie co sie dzieje z klanem przegranym?

Ja mysle ze nie powinno nic sie dziac oprocz zwyklej rozgrywki klanowej. Ew. zanim clanbase stanie na nogi, mozna rozpoczac temat na tym forum ktory ja przypne i gdzie mozna dodawac wyniki wojen klanowych potwierdzone screenami. W ten sposob bedzie mozna bez problemu sprawdzic ktory klan na scenie jest w tym momencie aktywny i wygrywa itd. Jezeli nadal te zasady beda polegac na tym ze klan przegrany nie ma prawa istnienia, to ja zmieniam swoj glos na "nie".

Posted: Mon Jul 07, 2008 9:26 am
by Backero
w sumie to jest to dobre wyjście, klany liczyłyby swoje zwycięstwa i klęski i z jakimi klanami były one rozgrywane, a rozwiązanie klanu zależałoby już od innych czynników

Posted: Mon Jul 07, 2008 10:14 am
by Radzio
Trzeba zmienić to odnośnie utraty synchry, bo nowe OW traci ją coraz częściej, mimo że nikt nie używa programów do cheatowania...

Posted: Mon Jul 07, 2008 10:41 am
by Lesio
prosze bardzo radzio zmienione ^^

Posted: Mon Jul 07, 2008 11:41 am
by Radzio
Więc jestem za ;)

Posted: Mon Jul 07, 2008 4:05 pm
by Maniek
Ja jestem na tak. Ale jeszcze bym dodał to że w wojnie może uczestniczyć tylko jeden gracz ze sprzymierzonego klanu.

Posted: Mon Jul 07, 2008 4:31 pm
by Lesio
no i w taki oto sposób wspólnie ustalimy zasady ^^

Posted: Tue Jul 08, 2008 2:09 am
by YuriStriatov
A co z moim postem?

Posted: Tue Jul 08, 2008 7:49 am
by Lesio
ku**a sory jerzy zapomnialem dziury ;p

Posted: Wed Jul 09, 2008 11:01 am
by NaDoL
No i git, najlepszy jest punkt ostatni, poprostu to kwestia tego co jest na innych scena gier, jest Clan War, ale nie o istnienie klanu tylko o udowodnienie kto na dany moment jest lepszy, i tu też bym w ogóle wywalił pomoc sojuszniczą, bo przecież skoro nie walczy się o stawke istnienia, tylko o to który klan jest lepszy na dany moment (a nie ma lepsze sojusze), to takie coś jest nie potrzebne.
ja np na stronie VIP dalem taki panel jak na OWT z ostatnimi walkami, i tam już nawet jednego spara rozegrałem, więc możecie spojrzeć jak to wygląda.


PS: A no i możecie spiąć poślady bo mam nagrody na turniej o wartości ok 200zł, więc w sierpniu może zrobi się mistrzostwa Polski, a wcześniej jakiś War Weekend ^^ Szczegóły na stronie OWT ( www.turniej.original-war.net ).

Posted: Tue Jul 29, 2008 10:55 pm
by Qaz
całkowicie popieram ten pomysl... mozna by jeszcze wrocic do pomyslu LIGI OW

Posted: Wed Jul 30, 2008 8:59 pm
by pagi1
jestem całkowicie za tymi zasadami wszystko mi pasuje

Posted: Wed Jul 30, 2008 9:06 pm
by Lesio
odnosnie do tego innego tematu kazdy wie o co chodzi ;p wykluczenie klanu na 2-3 tygodnie jest bezsensowne a zasady CB i tak będą oficjalnymi jak wejdzie ranking, a wiec nie widze sensu aby powracac np do zasad cw