Page 1 of 1
Posted: Sat Aug 16, 2008 9:15 am
by piniekf
Ku*wa nic mi nie działa mam mape, nazwe mapy, gdzie sie znajduje itp. I nie działa mapa to po pierwsze. Jak chce zmienic w edytorze misja zeby byla arabska to mi sie edytor zawiesza, a jak nacisne na ikone arabska w kampanii to mi sie zawiesza wszystko

pomocy
Posted: Sat Aug 16, 2008 10:55 am
by Radzio
Wrzuc gdzies moda spakowanego np. na
http://speedyshare.com i daj linka, to zobaczymy, co da sie zrobic

Posted: Sat Aug 16, 2008 11:18 am
by piniekf
Pewnie syf na kółkach tu jest bo od wczoraj rana robie tego moda (i przyokazji saila sie troche ucze chociaz w modzie jeszcze go nie ma

)
Prosze oto link:
http://www.speedyshare.com/509678875.html
I z góry thx za pomoc radzio

Posted: Sat Aug 16, 2008 12:07 pm
by Radzio
A wysłać plik ini to łaska?

Mniejsza już o to. Zaraz zajmę się tym modem przy użyciu domyślnego pliku ini.
Posted: Sat Aug 16, 2008 12:23 pm
by piniekf
Mowilem ze tu syf

Zrobie tego moda moze nie bedzie jakis Zajebis*y ale chociaz nie bede marnowal wam czasu.

Posted: Sat Aug 16, 2008 1:23 pm
by Anarchy
Po za tym, że nie ma pliki colors.txt (chyba każdy tak ma - skopiuj z innego pliku), to wszystko działa dobrze. Po za tym, nie długo dowiesz się, że będziesz musiał wszystkie budynki i ludzi usunąć i jeszcze raz wkleić na mapę. Ale póki SAILa nie umiesz.
Radzio --> Ten plik, póki co, nie powinien być potrzebny. Najwyżej utworzy go ręcznie (może być pusty). I słabo sprawdzałeś, bo, jak widać, są błędy. Hehe, ale wiesz przynajmniej, co zawsze dorzucę od siebie...
Nie powinien, ale bez niego mapa się nie ładuje. Stwórz nową mapę, zrób na niej co chcesz, byle bez kodowania, zapisz i spróbuj włączyć jeszcze raz. Wyskoczy Ci błąd, że nie ma colorsa.
Posted: Sat Aug 16, 2008 1:26 pm
by Radzio
http://www.speedyshare.com/907947190.html
Tu masz poprawionego moda.
Mapę ustawiłeś sam na kampanię arabską, a jeśli chodziło Ci o ustawienie na kampanię arabską z tego menu na górze to... służy to do czegoś innego

Teraz już działa i to. W grze wchodzi też normalnie. Błędem było ustawienie formatu plików tekstowych. Wszystkie pliki ini i txt pozostawiamy w formacie DOS (ANSI/ASCII), a dat i wri zapisujemy jako format Unicode (UTF16 bez BOM-u/U-DOS). W nawiasach podałem inne nazwy tego samego formatu. Jeśli używasz notatnika to po prostu w dialogu "Zapisz jako..." wybierasz format Unicode dla plików wri i dat. Aktualnie wszystkie są już poprawnie ustawione.
Poza tym w misji nie zostawiaj pustych plików src, gdyż po ponownym uruchomieniu edytora zwróci Ci on error i/o 32 (pusty plik wejściowy). To też poprawione (dodałem podstawowy blok startowy).
I na koniec. Coś, czego nie powinieneś robić: NIE ZAPISUJ MAPY PO WEJŚCIU DO GRY Z EDYTORA!!! Wiem, że nie potrafiłeś inaczej ustawić, żeby żołnierze weszli do wieżyczek, ale takie próby powodują, że mapa nie będzie poprawnie działała w grze...
Posted: Sat Aug 16, 2008 1:30 pm
by piniekf
Dzieki za wszystko to biore sie ostro do nauki
