Inteligencja + on VehicleConstructed
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact:
Po co IsLive? Samo sprawdzenie zmiennej wystarczy.
A tak na marginesie to gdzieś na początku kodu misji powinno być disable(99), bo inaczej to się wykona dla pustej listy po 2 sek. od rozpoczęcia.
[ Dodano: 31.05.2009 19:23 ]
A tak na marginesie to gdzieś na początku kodu misji powinno być disable(99), bo inaczej to się wykona dla pustej listy po 2 sek. od rozpoczęcia.
[ Dodano: 31.05.2009 19:23 ]
Cieszę się, że się zgadzamy xDMoonstrider wrote:Powinno zadziałać bez IsLive(); , bo kiedy pojazdu nie ma to wartość jest pusta i =false, tak przynajmniej używano tego w kodach altaru.
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact:
- Gothuk
- Site Administrator
- Posts: 985
- Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
- Location: Poland, Warsaw
- Contact:
nie wartosc nieujemna, ale czy w ogole istnieje jakas wartosc.Moonstrider wrote:pierwszy warunek sprawdza czy zmienna ma wartość nieujemną,
Moonstrider wrote: a drugi czy jednostka 'jest_ok"( a więc jednostka musi istnieć by warunek został spełniony).
czyli musi byc na mapie i nie umiera ^^.IsOK(un:integer)
returns true if unit is on map and not dying
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Ok działa. Dzięki wszystkim za pomoc.
Last edited by Pablo Abruzzi on Mon Jun 01, 2009 7:49 pm, edited 1 time in total.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
No Gothuk tu sie rozpisujesz a mi glupiego kodu nie masz czasu napisać i GSA Wars stoi.
Więc na forum:
Potzrebuje dokładnego kodu na produkcje pojazdu w fabryce po wynalezieniu dabnej technologii (to akurat mam). Wyprodukowany pojazd musi zostać podłączony do pojazdu wieżyczkim a później wyjechac w pole do danego punktu, Próbowałem różnych kombinacji i żadna nie działała. Więc przysłużcie sie potomnym i pomóżcie. Osoby, które podejmą się pomocy umieszczę w podziękowaniach w 'Credits'.
Więc na forum:
Potzrebuje dokładnego kodu na produkcje pojazdu w fabryce po wynalezieniu dabnej technologii (to akurat mam). Wyprodukowany pojazd musi zostać podłączony do pojazdu wieżyczkim a później wyjechac w pole do danego punktu, Próbowałem różnych kombinacji i żadna nie działała. Więc przysłużcie sie potomnym i pomóżcie. Osoby, które podejmą się pomocy umieszczę w podziękowaniach w 'Credits'.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact:
Code: Select all
On VehicleConstructed(poj,fab) do
Begin
if poj=pojazd1 then
Begin
LinkVehicleToHuman(pojazd1,kontroler1);
AddComMoveXY(pojazd1,xx,yy);
end;
end;
pojazd1 - id pojazdu nadany przez pojazd1=ComConstruct(fabryka,podwozie,silnik,kontrola,broń);
kontroler1 - id mechanika wsadzonego do wieży
Seek your own truth. Always.
z tego co mi się zdaje ten prosty kod nie zaskakiwal. Ale spróbuję i zobaczymy co wyjdzie
[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 7:33 pm ]
Gdy pojazd wyjedzie z fabryki nie zaskakuje podłączenie do mechanika. Próboałem 999999k kombinacji i nadal ch*j..... HELP!
[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 7:33 pm ]
Code: Select all
every 0$0.1 trigger GetTech(tech_rocket, 5)=state_researched marked 03 do
begin
czolg1 = comconstruct(fabr, 14,engine_combustion,2,ar_gun);
czolg3 = addcomconstruct(fabr, 14,engine_combustion,2,ar_gun);
czolg4 = addcomconstruct(fabr, 14,engine_combustion,2,ar_gun);
czolg2 = addcomconstruct(fabr, 14,engine_combustion,2,ar_rocket_launcher);
czolg5 = addcomconstruct(fabr, 14,engine_combustion,2,ar_rocket_launcher);
End;
On VehicleConstructed(poj,fab) do
Begin
if fab=fabr then
if poj=czolg1 then
Begin
LinkVehicleToHuman(czolg1,anarchy);
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(czolg1, 110, 56);
end;
if poj=czolg2 then
begin
LinkVehicleToHuman(czolg2,anarchy);
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(czolg2, 86, 32);
end;
if poj=czolg3 then
begin
LinkVehicleToHuman(czolg3,anarchy);
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(czolg3, 110, 56);
end;
if poj=czolg4 then
begin
LinkVehicleToHuman(czolg4,anarchy);
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(czolg4, 110, 56);
end;
if poj=czolg5 then
begin
LinkVehicleToHuman(czolg5,anarchy);
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(czolg5, 86, 32);
end;
end;
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --