Page 1 of 9

Generals Mod v.0.2.0 by Nitek

Posted: Fri Jun 19, 2009 9:46 pm
by Nitek
Opis moda:
Grając w ten mod, będziesz miał okazję wcielic się w postac amerykańskiego pułkownika - Arthura Powell'a. Wszystko inne jest zgodne z oryginalną fabułą Original War (nie zmieniam faktów o których można było się dowiedziec grając w kampanię, ale dodaję to, co do tej pory było niewyjaśnione).

Język - Image Polski (w przyszłości planuję zrobic wersję angielską, a jeżeli mod zdobędzie uznanie - postaram się o przekład na język czeski)
Liczba misji - 1 (planuję zrobic ok. 16 misji)
Poziom trudności - Do wyboru jak w standardowych kampaniach. Każdy, kto przeszedł podstawowe kampanie, nie będzie miał problemu z przejściem mojego moda na najłatwiejszym poziomie.
Jakośc map i tekstur - Dobra (częśc map posiada tekstury wyciągnięte z kampanii, a częśc będzie stworzona przeze mnie od podstaw, razem z wykonanymi teksturami)
Autor - Kuba "Nitek" Nitkiewicz
Aktualna wersja - 0.2.0

Screenshoot'y:

Najnowsze screenshot'y ukażą się wraz z wersją 0.3.0

Changelog:
0.0.1 --> 0.1.0 wrote: - Dodane poziom trudności
- Dodane medale
- Działający skrypt przegranej po olaniu rozkazów
- Poprawki estetyczne kodu
0.1.0 --> 0.2.0 wrote: - Początkowy stopień Powell'a to major (wcześniej pułkownik)
- Dodany został własny interface
- Dodany został własny ekran wczytywania pierwszej misji
- Dodane zostało polecenie "RevelFogArea" do pierwszej misji
- Kilka zmian w ustawieniach interface
- Uproszczenie kodu w pierwszej misji

Linki do downloadu najnowszej wersji (0.2.0):
http://rapidshare.com/files/248424409/N ... .0.2.0.rar
http://www.speedyshare.com/649653516.html
Linki, które dodał użytkownik Asder i bardzo Mu za to dziękuję:
http://odsiebie.com/pokaz/5276786---e660.html
http://www.przeklej.pl/plik/nitek-mod-v ... vcbc4p62j6

Posted: Sat Jun 20, 2009 1:28 am
by Moonstrider
Every sprawdzające jak się domyślam stronę Gladstona można napisać prościej:

Code: Select all

Every 0$01 trigger IsInArea(Powell,RU_Baza) do 
Begin 
 If GetSide(Gladstone)=4 then
  Begin
  YouLost('Rozkazy');
  end;
end;
i tak napisane every działa mi poprawnie. Sprawdź jeszcze raz wszystko od początku i sprawdź czy area obejmuje rządany obszar :)

Posted: Sat Jun 20, 2009 10:30 pm
by Nitek
Skopiowałem Twój i skrypt, odpaliłem game mode z edytora i nie działał. Dla upewnienia, odpaliłem mod normalnie i też nie działało. Skopiowałem Twój skrypt do innego bloku i... działa :) Jeszcze po tym wykasowałem Twój kod i wpisałem mój poprzedni kod do tego samego bloku i też działa. Nie wiem dlaczego. W tym bloku, w którym nie działały te skrypty mam jeszcze jeden kod, który wcześniej normalnie działał :D Trochę to dziwne.
EDIT: Zapomniałem podziękowac - dziękuję ;p
EDIT2: Pierwsza misja jest już w całości skończona - medale i poziom trudności też. Teraz rosjanie też są dodawani za pomocą Sail'a. Za kilka dni dodam wersję z drugą mapą, godną dema mojej kampanii.

Posted: Sun Jun 21, 2009 8:47 am
by Jeanks
Nitek potrafisz robić mapki do moda ? potrzebuję kogoś takiego hmm ... ;]

Posted: Sun Jun 21, 2009 9:44 am
by Moonstrider
No więc po pierwsze wklej ten blok w którym nic nie działało i napisz gdzie wklejałeś skrypty. Po drugie czasem lepiej postawić niektóre jednostki w edytorze, tzn. wtedy kiedy są od początku misji na mapie, bo SAIL zużywa jednak zasoby kompa. Po trzecie jak jesteś komuś bardzo wdzięczny to dajesz mu pozytywną ocenę - koło avatarów są takie znaczki żółte.

Posted: Sun Jun 21, 2009 2:40 pm
by Nitek
W tym bloku, w którym skrypt "przegranej" nie działał jest jeszcze to:

Code: Select all

Every 0$1 trigger IsDying(RU_Base) do
 Begin
  ComMoveUnit(Fox,Powell);
  SetSide(Fox,1);
  ComAttackUnit(RU_Sol2,Fox);
  Say(Fox,'AMSol1c_04');
  Say(Powell,'Powell1c_11');
 End;
ale to działa normalnie.

A gdzie te znaczki są? Ja ich nie widzę :/

Posted: Sun Jun 21, 2009 8:48 pm
by Moonstrider
A gdzie wstawiałeś ten skrypt na przegraną w tym bloku? Przed/po/pomiędzy którymi linijkami? Jak jesteś zalogowany i czytasz wątki to obok napisu Reputacja możesz oceniać posty.

Posted: Sun Jun 21, 2009 8:58 pm
by Nitek
Przed. Ja nie mam tych znaczków koło reputacji ;p

EDIT: dodałem wersję 0.1.0 do downloadu.

Posted: Sun Jun 21, 2009 9:53 pm
by Moonstrider
Nie wrzucaj na rapida, ale na odsiebie lub speedyshara, bo jak ktoś jest w sieci i nie ma publicznego ip to jest rzeźnia...

Posted: Sun Jun 21, 2009 10:00 pm
by Nitek
Wrzuciłem na speedyshare. OdSiebie nie działa na chwilę obecną.

Posted: Sun Jun 21, 2009 10:31 pm
by Moonstrider
Rozegrałem tą pierwszą misję i cóż, za wiele ocenić się nie da, ale za dialogi dałbym 5/5. Są na bardzo wysokim poziomie, a co będzie z resztą, zobaczymy :P

Posted: Sun Jun 21, 2009 10:38 pm
by Nitek
Moonstrider wrote:za dialogi dałbym 5/5. Są na bardzo wysokim poziomie
Nawet nie wiesz jak miło mi się to czyta :D Z drugiej misji mi tylko SAIL został (mam już dialogi i myślę, że są na takim samym poziomie).
Jeanks wrote:Nitek potrafisz robić mapki do moda ? potrzebuję kogoś takiego hmm ... ;]
Czy potrafię? Próbuję. Mam zamiar zrobic 3. i 4. misję samodzielnie od podstaw. Trochę już zacząłem robienie "terenu" w 3. misji. Nie idzie mi tak fajnie jak SAIL, ale nie będzie to trwac wiecznie :P Ofc zobaczycie mapy z teksturami :D

Posted: Mon Jun 22, 2009 8:33 pm
by sAtUrNo
Ciekawy mod , w ogóle ciekawa fabuła mam nadzieje że będzie więcej misji :)
fajnie by było zobaczyć Powella , który dociera do bazy Alfa xD

Posted: Mon Jun 22, 2009 9:48 pm
by Nitek
sAtUrNo wrote:Ciekawy mod , w ogóle ciekawa fabuła mam nadzieje że będzie więcej misji :)
fajnie by było zobaczyć Powella , który dociera do bazy Alfa xD
Zobaczysz ;p w drugiej misji, ale nic więcej nie powiem xD
Chcę pokazac, że Powell nie jest wcale taki zły, miał ciężkie życie i to sprawiło, że jest taki jaki jest. Mozecie byc pewni, że zobaczycie minimum 5 misji (mam taki pomysł, który mi osobiście się bardzo podoba) nie wiem za ile, ale zobaczycie (jeżeli starczy mi sił, dotrwam do końca xd)

Posted: Tue Jun 23, 2009 10:06 am
by Jeronimo
Pierwsza misja jest bardzo dobra ;P
Tylko trochę nie pasuje mi to (ale to jest tylko moja opinia),że on jest pułkownikiem już gdy wchodzi do Eona.Ciekawie by było gdybyś pokazał jego "drogę do władzy" xD
BTW.Świetne dialogi ;) W porównaniu do innych modów to są super.

Ocena 1 misji
4,5/5