Soundtrack

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Post Reply
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Soundtrack

Post by Pablo Abruzzi »

Jak zmienia się muzykę podczas gry, tzn: mamy amerykańską kampanię i chce, aby w pewnym momencie pojawiła się, np: muzyka arabska tak jak to miało miejsce w 3 misji rosyjskiej, po ataku arabów. Proszę o pomoc.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Soundtrack

Post by Radzio »

Zajrzyj do kodu misji.

Podpowiedź: Nazwa funkcji jest bardzo logicznie powiązana z jej zastosowaniem.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Soundtrack

Post by Antitheus »

oto kod skarbie z misji 3 Ru (blok 'arabi'):

Code: Select all

// konec ingame videa
//EVERY 0$5 TRIGGER FilterUnitsInArea(RU1_base,[[f_side,You2],[f_type,unit_human],[f_ok]])=0 DO
EVERY 0$5 TRIGGER FilterUnitsInArea(RU1_base,[[f_side,You2],[f_ok]])<=3 DO
begin
  arabi_kirov_posily_posli;
  DisableVideoExclamations;
  music_nat=0;
  chmo_6;
  InGameOff;
  stav_omikron=8;
end;
next:

Code: Select all

gdzieś tam w kodzie w dowolnym miejscu 
music_nat=nation_arabian;
czyli jeśli dasz music_nat=1; powinna zacząć grac arabska muzyka. Cóż moge się mylić bo zmęczony jestem ale arara.

a teraz trochę z pliku SAILConstants:
music_auto = 0
music_combat = 1
music_prep = 2
music_recon = 3
music_victory = 4
music_menu = 5
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 985
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Re: Soundtrack

Post by Gothuk »

Code: Select all

PlaySoundXY(x:integer y:integer ident:string)
plays sound with ident from coordinates x, y
-.-
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Soundtrack

Post by Radzio »

Dobra, nieco Cię sprostuję xD

Te stałe odnoszą się do innej zmiennej, mianowicie...

Code: Select all

music_class=VALUE;
Zmienna wymusza określony rodzaj muzyki, zależny od podanej VALUE:

Code: Select all

music_auto = 0
music_combat = 1
music_prep = 2
music_recon = 3
music_victory = 4
music_menu = 5
Przykład:

Code: Select all

music_class=music_combat; // lub music_class=1;
Ustawia muzykę na tą podczas walki, do odwołania (czyli ustawienia zmiennej na music_auto, tudzież 0).

Code: Select all

music_nat=VALUE;
Zmienna wymusza muzykę określonej nacji/narodu, zależną od podanej VALUE:

Code: Select all

nation_nature = 0
nation_american = 1
nation_arabian = 2 // jako muzyka raczej od najemników
nation_russian = 3
nation_arabian_music = 4 // jako muzyka bardziej arabska
Przykład:

Code: Select all

music_nat=nation_arabian; // lub music_nat=2;
Ustawia muzykę na tę dla Arabów, do odwołania (czyli przywrócenia poprzedniej wartości nacji/narodu).

Podpowiedzi: stałe mogą być stosowane na przemian z ich liczbowymi odpowiednikami, w niektórych sytuacjach jest to bardziej praktyczne

Ciekawostka: jest jeszcze zmienna

Code: Select all

PauseMusic=true/false;
dzięki której można wstrzymać muzykę (nadając dramatyzmu scenie xD). True (bądź 1) pauzuje muzykę, false (0) wznawia ją.

@Gothuk: Wiesz, pewnie chcieli dodać Dolby Theater System. Albo EAX 5.0 xD
Post Reply