Dobra, nieco Cię sprostuję xD
Te stałe odnoszą się do innej zmiennej, mianowicie...
Zmienna wymusza określony rodzaj muzyki, zależny od podanej VALUE:
Code: Select all
music_auto = 0
music_combat = 1
music_prep = 2
music_recon = 3
music_victory = 4
music_menu = 5
Przykład:
Code: Select all
music_class=music_combat; // lub music_class=1;
Ustawia muzykę na tą podczas walki, do odwołania (czyli ustawienia zmiennej na music_auto, tudzież 0).
Zmienna wymusza muzykę określonej nacji/narodu, zależną od podanej VALUE:
Code: Select all
nation_nature = 0
nation_american = 1
nation_arabian = 2 // jako muzyka raczej od najemników
nation_russian = 3
nation_arabian_music = 4 // jako muzyka bardziej arabska
Przykład:
Code: Select all
music_nat=nation_arabian; // lub music_nat=2;
Ustawia muzykę na tę dla Arabów, do odwołania (czyli przywrócenia poprzedniej wartości nacji/narodu).
Podpowiedzi: stałe mogą być stosowane na przemian z ich liczbowymi odpowiednikami, w niektórych sytuacjach jest to bardziej praktyczne
Ciekawostka: jest jeszcze zmienna
dzięki której można wstrzymać muzykę (nadając dramatyzmu scenie xD). True (bądź 1) pauzuje muzykę, false (0) wznawia ją.
@Gothuk: Wiesz, pewnie chcieli dodać Dolby Theater System. Albo EAX 5.0 xD