Page 1 of 1
Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Mon Sep 21, 2009 5:59 pm
by Raginis
Wybaczcie za kolejny temat, ale jak mam coś ciekawego do napisania to warto byłoby żeby to uwypuklić w oddzielnym temacie, a nie zbieraniu wszystkiego do jednej kupy powodując, że długość posta jest baaaardzo długa. Teraz do rzeczy
Przykładowe ustawienia dla PSW mogłyby wyglądać w następujący sposób
* Tylko Skład
* 15 ludzi
* Mało Doświadczeni żołnierze
* Średnia ilość początkowych surowców
* Średnie dostawy
* Normalna ilość złóż ropy
* Normalna ilość syberytu
* Flagi wyłączone
* Detekcja syberytu wynaleziona
* Brak pojawiania się postaci
* Bomba syberytowa wyłączona
* Średnia ilość małpoludów
* Build up time 5 -10 minut
Dodatkowo:
* Dozwolona budowa jednego warsztatu
* Ilość koszar i bunkrów nieograniczona
* Dozwolone budowanie tylko wieżyczek sterowanych ręcznie
* Dozwolone jest montowanie w wieżyczkach każdego rodzaju uzbrojenia
* Ilość dozwolonych wieżyczek sterowanych ręcznie 6
Myślę że byłyby to sensowne ustawienia. Dostaw nie byłoby mało, ale zapobiegłoby to wybudowaniu w krótkim czasie najlepszego uzbrojenia. Ewentualnie ustawić dostawy na niskie co jeszcze by wzmocniło w/w efekt.
Co oferuje ten tryb ? Trochę świeżości w zasadach, więcej taktyk i przede wszystkim większy fun
Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Mon Sep 21, 2009 6:45 pm
by Terminat
Raginis wrote:Wybaczcie za kolejny temat, ale jak mam coś ciekawego do napisania to warto byłoby żeby to uwypuklić w oddzielnym temacie, a nie zbieraniu wszystkiego do jednej kupy powodując, że długość posta jest baaaardzo długa. Teraz do rzeczy
Przykładowe ustawienia dla PSW mogłyby wyglądać w następujący sposób
* Tylko Skład
* 15 ludzi
* Mało Doświadczeni żołnierze
* Średnia ilość początkowych surowców
* Średnie dostawy
* Normalna ilość złóż ropy
* Normalna ilość syberytu
* Flagi wyłączone
* Detekcja syberytu wynaleziona
* Brak pojawiania się postaci
* Bomba syberytowa wyłączona
* Średnia ilość małpoludów
* Build up time 5 -10 minut
Dodatkowo:
* Dozwolona budowa jednego warsztatu
* Ilość koszar i bunkrów nieograniczona
* Dozwolone budowanie tylko wieżyczek sterowanych ręcznie
* Dozwolone jest montowanie w wieżyczkach każdego rodzaju uzbrojenia
* Ilość dozwolonych wieżyczek sterowanych ręcznie 6
Myślę że byłyby to sensowne ustawienia. Dostaw nie byłoby mało, ale zapobiegłoby to wybudowaniu w krótkim czasie najlepszego uzbrojenia. Ewentualnie ustawić dostawy na niskie co jeszcze by wzmocniło w/w efekt.
Co oferuje ten tryb ? Trochę świeżości w zasadach, więcej taktyk i przede wszystkim większy fun
przeciez to cb no nie?
zmieniles tylko lekko co jest dozwolone a co nie
Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Mon Sep 21, 2009 6:54 pm
by Xero Rozbójca
Moim zdaniem: bezsens.
Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Mon Sep 21, 2009 7:04 pm
by Backero
teraz bedzie wylot nowych zasad bo przyjelismy HC na oficjal

Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Mon Sep 21, 2009 7:51 pm
by Raginis
Problem w tym że nie wolno produkować żadnych pojazdów ...
Jedynie co możemy montować to uzbrojenie na wieżyczkach.
Co do wysypu zasad : nie wiem. Nie wchodzę na forum codziennie, zarejestrowałem się znaczniej później aniżeli gram w OW ...
Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Mon Sep 21, 2009 8:48 pm
by Nitek
TSW? Tower Super War? xD Toż to nie ma najmniejszego sensu... Jest SW, jest CB, jest NW - więcej do szczęścia nikomu nie potrzeba xC
Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Mon Sep 21, 2009 8:59 pm
by Raginis
No i jest tryb taki jaki komu pasuje. Dałem propozycje poddać pod dyskusję - jest to to zmodyfikowany sw - nie oszukujmy się, że amerykanie mają nikłe szanse w tym trybie ( no chyba że to noob ale to inna bajka ).
Moja propozycja wynika z chęci wprowadzenia "zamieszania" w klasycznych taktykach ( czytaj obudowania platform i skał koszarami oraz zamiany prawie wszystkich ludzi w żołnierzy/operatorów moździerza/żołnierzy z bazooka).
Uważam, że moja propozycja nie jest pozbawiona sensu. Może się podobać, może budzić wymioty, ale proszę o konstruktywną krytykę. Jeśli jesteście za - to dlaczego ? Jeśli na nie - również dlaczego ?
Nie wspominając o tym, że nie jest to "fun" tryb, lecz mogący zostać wykorzystany w przyszłości w ważniejszych rozgrywkach.
Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Tue Sep 22, 2009 7:56 am
by Serpent
Co wam tak wszystkim teraz wieżyczki przychodzą do głowy???
TW teraz to TSW w ogolę to jakieś nie dorzeczne.
Głownym założeniem tego jest o bunkrowanie się na platformie i strzelanie w 1 miejsce przez pół godziny (xD)
Dlatego też daje 1.2/10 punktów dlatego że to tylko strata czasu ,a i tak się niczego nie nauczysz

Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Tue Sep 22, 2009 10:30 am
by Raginis
Tak samo obudowanie platform oraz skał koszarami i strzelanie pociskami spowalniającymi i czasoprzestrzennymi i granie na to kto pierwszy wyjdzie z koszar i którego inżyniera przeniesie pod nasze koszary ...
To że mam mało postów to nie znaczy, że grałem w multi raz czy dwa ... wiem na czym polegają dane tryby i jakie taktyki najczęściej ludzie stosują. Nie mówię, że wszystkie ale to właśnie jest urok gry, że zawsze możemy spodziewać się jakiejś niespodzianki tudzież niestandardowego zagrania.

Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Tue Sep 22, 2009 11:35 am
by Serpent
Może wymyślił byś zasadami opierające się na Blitzkriegu xD (Sądzę po avku,że dasz radę)

Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Tue Sep 22, 2009 2:50 pm
by Antitheus
w sumie do HC się przekonałem do tych nowych coś nie mogę. Co prawda ktoś powinien wziąć się za udynamicznienie SW (dsw jest dla mnie trochę zbyt dynamiczne

) i po prostu ogarnięcie sensownych zasad.
Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Tue Sep 22, 2009 3:25 pm
by Raginis
Z blitzkriegiem ( wojna błyskawiczna - określenie tu idealnie pasuje) to chyba już cw pasuje ... w końcu mamy dużą produkcję wysyłanie czołgów w pierwszej linii na wroga. Brakuje tylko wchodzącej zaraz za czołgami piechoty ( co często się nie zdarza, rzadko kiedy widywałem takowy efekt). i przede wszystkim samolotów
jedyne co mi przychodzi do głowy z blitzkriegiem to ręcznie sterowane pojazdy + to że przy ataku biorą udział tylko mechanicy/żołnierze. Ale to już naciągane
A co żeby ożywić sw ? no moja propozycja zasad nie doprowadzi do dynamizacji natarć. Antitheus pisze, że dsw jest zbyt dynamiczne. Więc cóż można zrobić ?
Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Tue Sep 22, 2009 3:27 pm
by Terminat
ale po co ci ulepszac zasady nie pasuja ci te co juz sa?
Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Tue Sep 22, 2009 6:59 pm
by Xero Rozbójca
Raginis, po co zmieniać to co już jest? Raczej żadne nowe zasady nie wejdą już...
Re: Nowy tryb - TSW/PSW
Posted: Wed Sep 23, 2009 1:15 pm
by Serpent
Xero Rozbujca wrote:Raginis, po co zmieniać to co już jest? Raczej żadne nowe zasady nie wejdą już...
Chyba że powstaną nowe mapy i tryby ustawień
