Problemy Terminata Dotyczące modowania

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Terminat »

gdy chce odpalic mape swoja nie z singla wyskakuje cos takiego
http://img21.imageshack.us/img21/6310/costamw.png
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Serpent »

1.Pisałeś coś w sailu?
2.Dodawałes jakieś elementy poza ludzmi na mapie?
3.Następnym razem dokładniej opisz błąd :wink:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Terminat »

1Napisalem kod na zrobienie pojazdu i wyjazd z fabryki
2Tak dalej jest fabryka
3Zawsze jak napisze cos w sailu to mi wyskakuje
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Serpent »

Wklej tu ten kod,przeciez to nie boli 8)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Terminat »

Wziolem go z modding Archive

Code: Select all

Export czolg1,czolg2;

Every 0$1 trigger GetDistUnits(fac1,abc)<10 or   GetDistUnits(fac1,abc1)<10 or GetDistUnits(fac1,abc2)<10 do
Begin
czolg1 = addcomconstruct(fac1, ru_heavy_tracked,engine_combustion,control_manual,ru_gatling_gun);
czolg2 = addcomconstruct(fac1, ru_medium_tracked,engine_combustion,control_manual,ru_gun);
end;

var kierowca;
On VehicleConstructed(un,fab) do
Begin
if fab=fac1 then
  Begin
   //if un=czolg1 or un=czolg2 then
    //Begin
     kierowca=IsDrivenBy(un);
     ComMoveToArea(kierowca,arena);
     AddComExitVehicle(kierowca);
     AddComEnterUnit(kierowca,fac1);
    //end;
  end;
end;
jak co identy zrobilem
edit1
Sry ale zle ident podalem
EDIT2
Napisalem kod i kompiluje i blad wyskakuje

Code: Select all

ComPlaceRemoteCharge(Wal,x16,y15,0);
Last edited by Terminat on Sat Nov 28, 2009 3:05 pm, edited 1 time in total.
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Radzio »

Błąd nie dotyczy SAILa, zapisałeś zepsutą mapę..
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Antitheus »

SAIL często wyrzuca nam niezrozumiałe błędy. Jednak w kodzie na pierwszy rzut oka nie dostrzegam błędu. Sprawdź czy area nie ma takiego samego identu jak jednostka i jeśli to się nie uda rozpakuj na nowo mapę i wklej od nowa kod. Niestety ja w swej historii musiałem tak parę razy zrobić.
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Terminat »

z tamtym juz sobie poradzilem teraz
Kompiluje i wyskakuje blad nie wiem jak to zrobic

Code: Select all

ComPlaceRemoteCharge(Wal,x16,y15,0);
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Nitek »

Terminat wrote:z tamtym juz sobie poradzilem teraz
Kompiluje i wyskakuje blad nie wiem jak to zrobic

Code: Select all

ComPlaceRemoteCharge(Wal,x16,y15,0);
Wywal te "x" i "y" i zostaw

Code: Select all

ComPlaceRemoteCharge(Wal,16,15,0);
Ewentualnie jeszcze wywal te 0, bo służy to do ustawiania wysokości.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Radzio »

Nitek wrote:Ewentualnie jeszcze wywal te 0, bo służy to do ustawiania wysokości.
Nie wciskaj kitu :P. Jeśli ostatni parametr jest na zero, to ładunek zostanie umieszczony na hexie o wcześniej podanych koordynatach, w przeciwnym wypadku wartość zostanie potraktowana jako jednostka, przy której ładunek ma się znaleźć.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Nitek »

Radzio wrote:
Nitek wrote:Ewentualnie jeszcze wywal te 0, bo służy to do ustawiania wysokości.
Nie wciskaj kitu :P. Jeśli ostatni parametr jest na zero, to ładunek zostanie umieszczony na hexie o wcześniej podanych koordynatach, w przeciwnym wypadku wartość zostanie potraktowana jako jednostka, przy której ładunek ma się znaleźć.
Wybacz, ale byłem o tym przekonany, że to wysokość ^^ Każdy się myli (tak, nawet ja xD) :disco:
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Terminat »

Nie wiem gdzie popełnilem ale dialog sie ciagle sie powtarza

Code: Select all

every 0$0.1 marked 001 do
  begin
    AddComMoveXY(Arab,20,22);
    enable;
    DialogueOn;
    wait(0$30);
    Say(Arab,'Arab');
    Say(Wal,'Wal1');
    DialogueOff;
  end;
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Radzio »

Usuń enable;
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by Terminat »

zapytanie mi nie dziala i w kompile blad wyskakuje

Code: Select all

every 0$1 trigger IsInArea(Wal,Area03) do
begin
Case Query("pt") of
 begin
 SaveCharacters(Wal,'Wal')
 YouWin
end;
 begin
 YouLost
end;
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania

Post by ph3nom »

Powinno być:

Code: Select all

every 0$1 trigger IsInArea(Wal,Area03) do
begin

Case Query("pt") of
1: begin
SaveCharacters(Wal,'Wal');
YouWin;
end;
2: begin
YouLost(ident:string);
end;
end;

end;
ident:string to identyfikator wiersza (definiującego tekst, który powinien zostać wyświetlony w przypadku przegranej) zdefiniowany w pliku .wri z dialogami.
Image
Post Reply