gdy chce odpalic mape swoja nie z singla wyskakuje cos takiego
http://img21.imageshack.us/img21/6310/costamw.png
Problemy Terminata Dotyczące modowania
Problemy Terminata Dotyczące modowania
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
1.Pisałeś coś w sailu?
2.Dodawałes jakieś elementy poza ludzmi na mapie?
3.Następnym razem dokładniej opisz błąd
2.Dodawałes jakieś elementy poza ludzmi na mapie?
3.Następnym razem dokładniej opisz błąd
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
1Napisalem kod na zrobienie pojazdu i wyjazd z fabryki
2Tak dalej jest fabryka
3Zawsze jak napisze cos w sailu to mi wyskakuje
2Tak dalej jest fabryka
3Zawsze jak napisze cos w sailu to mi wyskakuje
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
Wklej tu ten kod,przeciez to nie boli
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
Wziolem go z modding Archive
jak co identy zrobilem
edit1
Sry ale zle ident podalem
EDIT2
Napisalem kod i kompiluje i blad wyskakuje
Code: Select all
Export czolg1,czolg2;
Every 0$1 trigger GetDistUnits(fac1,abc)<10 or GetDistUnits(fac1,abc1)<10 or GetDistUnits(fac1,abc2)<10 do
Begin
czolg1 = addcomconstruct(fac1, ru_heavy_tracked,engine_combustion,control_manual,ru_gatling_gun);
czolg2 = addcomconstruct(fac1, ru_medium_tracked,engine_combustion,control_manual,ru_gun);
end;
var kierowca;
On VehicleConstructed(un,fab) do
Begin
if fab=fac1 then
Begin
//if un=czolg1 or un=czolg2 then
//Begin
kierowca=IsDrivenBy(un);
ComMoveToArea(kierowca,arena);
AddComExitVehicle(kierowca);
AddComEnterUnit(kierowca,fac1);
//end;
end;
end;
edit1
Sry ale zle ident podalem
EDIT2
Napisalem kod i kompiluje i blad wyskakuje
Code: Select all
ComPlaceRemoteCharge(Wal,x16,y15,0);
Last edited by Terminat on Sat Nov 28, 2009 3:05 pm, edited 1 time in total.
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
Błąd nie dotyczy SAILa, zapisałeś zepsutą mapę..
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
SAIL często wyrzuca nam niezrozumiałe błędy. Jednak w kodzie na pierwszy rzut oka nie dostrzegam błędu. Sprawdź czy area nie ma takiego samego identu jak jednostka i jeśli to się nie uda rozpakuj na nowo mapę i wklej od nowa kod. Niestety ja w swej historii musiałem tak parę razy zrobić.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
z tamtym juz sobie poradzilem teraz
Kompiluje i wyskakuje blad nie wiem jak to zrobic
Kompiluje i wyskakuje blad nie wiem jak to zrobic
Code: Select all
ComPlaceRemoteCharge(Wal,x16,y15,0);
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
Wywal te "x" i "y" i zostawTerminat wrote:z tamtym juz sobie poradzilem teraz
Kompiluje i wyskakuje blad nie wiem jak to zrobicCode: Select all
ComPlaceRemoteCharge(Wal,x16,y15,0);
Code: Select all
ComPlaceRemoteCharge(Wal,16,15,0);
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
Nie wciskaj kitu . Jeśli ostatni parametr jest na zero, to ładunek zostanie umieszczony na hexie o wcześniej podanych koordynatach, w przeciwnym wypadku wartość zostanie potraktowana jako jednostka, przy której ładunek ma się znaleźć.Nitek wrote:Ewentualnie jeszcze wywal te 0, bo służy to do ustawiania wysokości.
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
Wybacz, ale byłem o tym przekonany, że to wysokość ^^ Każdy się myli (tak, nawet ja xD)Radzio wrote:Nie wciskaj kitu . Jeśli ostatni parametr jest na zero, to ładunek zostanie umieszczony na hexie o wcześniej podanych koordynatach, w przeciwnym wypadku wartość zostanie potraktowana jako jednostka, przy której ładunek ma się znaleźć.Nitek wrote:Ewentualnie jeszcze wywal te 0, bo służy to do ustawiania wysokości.
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
Nie wiem gdzie popełnilem ale dialog sie ciagle sie powtarza
Code: Select all
every 0$0.1 marked 001 do
begin
AddComMoveXY(Arab,20,22);
enable;
DialogueOn;
wait(0$30);
Say(Arab,'Arab');
Say(Wal,'Wal1');
DialogueOff;
end;
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
Usuń enable;
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
zapytanie mi nie dziala i w kompile blad wyskakuje
Code: Select all
every 0$1 trigger IsInArea(Wal,Area03) do
begin
Case Query("pt") of
begin
SaveCharacters(Wal,'Wal')
YouWin
end;
begin
YouLost
end;
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Re: Problemy Terminata Dotyczące modowania
Powinno być:
ident:string to identyfikator wiersza (definiującego tekst, który powinien zostać wyświetlony w przypadku przegranej) zdefiniowany w pliku .wri z dialogami.
Code: Select all
every 0$1 trigger IsInArea(Wal,Area03) do
begin
Case Query("pt") of
1: begin
SaveCharacters(Wal,'Wal');
YouWin;
end;
2: begin
YouLost(ident:string);
end;
end;
end;