Problemy Terminata Dotyczące modowania
Napsal: pát lis 27, 2009 7:49 pm
gdy chce odpalic mape swoja nie z singla wyskakuje cos takiego
http://img21.imageshack.us/img21/6310/costamw.png
http://img21.imageshack.us/img21/6310/costamw.png
Original-War.Net community forums - serving the community since 2006
https://forum.original-war.net/
Kód: Vybrat vše
Export czolg1,czolg2;
Every 0$1 trigger GetDistUnits(fac1,abc)<10 or GetDistUnits(fac1,abc1)<10 or GetDistUnits(fac1,abc2)<10 do
Begin
czolg1 = addcomconstruct(fac1, ru_heavy_tracked,engine_combustion,control_manual,ru_gatling_gun);
czolg2 = addcomconstruct(fac1, ru_medium_tracked,engine_combustion,control_manual,ru_gun);
end;
var kierowca;
On VehicleConstructed(un,fab) do
Begin
if fab=fac1 then
Begin
//if un=czolg1 or un=czolg2 then
//Begin
kierowca=IsDrivenBy(un);
ComMoveToArea(kierowca,arena);
AddComExitVehicle(kierowca);
AddComEnterUnit(kierowca,fac1);
//end;
end;
end;
Kód: Vybrat vše
ComPlaceRemoteCharge(Wal,x16,y15,0);
Kód: Vybrat vše
ComPlaceRemoteCharge(Wal,x16,y15,0);
Wywal te "x" i "y" i zostawTerminat píše:z tamtym juz sobie poradzilem teraz
Kompiluje i wyskakuje blad nie wiem jak to zrobicKód: Vybrat vše
ComPlaceRemoteCharge(Wal,x16,y15,0);
Kód: Vybrat vše
ComPlaceRemoteCharge(Wal,16,15,0);
Nie wciskaj kitu . Jeśli ostatni parametr jest na zero, to ładunek zostanie umieszczony na hexie o wcześniej podanych koordynatach, w przeciwnym wypadku wartość zostanie potraktowana jako jednostka, przy której ładunek ma się znaleźć.Nitek píše:Ewentualnie jeszcze wywal te 0, bo służy to do ustawiania wysokości.
Wybacz, ale byłem o tym przekonany, że to wysokość ^^ Każdy się myli (tak, nawet ja xD)Radzio píše:Nie wciskaj kitu . Jeśli ostatni parametr jest na zero, to ładunek zostanie umieszczony na hexie o wcześniej podanych koordynatach, w przeciwnym wypadku wartość zostanie potraktowana jako jednostka, przy której ładunek ma się znaleźć.Nitek píše:Ewentualnie jeszcze wywal te 0, bo służy to do ustawiania wysokości.
Kód: Vybrat vše
every 0$0.1 marked 001 do
begin
AddComMoveXY(Arab,20,22);
enable;
DialogueOn;
wait(0$30);
Say(Arab,'Arab');
Say(Wal,'Wal1');
DialogueOff;
end;
Kód: Vybrat vše
every 0$1 trigger IsInArea(Wal,Area03) do
begin
Case Query("pt") of
begin
SaveCharacters(Wal,'Wal')
YouWin
end;
begin
YouLost
end;
Kód: Vybrat vše
every 0$1 trigger IsInArea(Wal,Area03) do
begin
Case Query("pt") of
1: begin
SaveCharacters(Wal,'Wal');
YouWin;
end;
2: begin
YouLost(ident:string);
end;
end;
end;