Page 1 of 2

Deathmatch DEMO ;p

Posted: Sat Mar 27, 2010 7:06 pm
by Xero Rozbójca
Proszę bardzo oto Deathmatch DEMO zrobiony przeze mnie ;p
Jako, że jestem mało zaawansowany(wyżej niż początkujący) w SAIL'u, to mogą wywalić błędy :mrgreen:

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Sat Mar 27, 2010 7:50 pm
by Nitek
Taki chaos trochę :P
Ogólnie na dowódcy przeszedłem to szybko, za szybko.
Ogólnie pomysł oryginalny, co jest dużym plusem.
Tło w menu jest beznadziejne, przyciski są w miarę ładne, lecz należy zmienić kolor napisów (na białe np.), bo kolor czarny jest zupełnie nieczytelny.

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Sat Mar 27, 2010 7:55 pm
by Xero Rozbójca
Żeby nie było:
Nie miałem wcale robić moda nawet o takiej tematyce, tylko sprawdzałem swoje umiejętności w SAIL'u, co potrafię napisać xD Ale skoro udało mi się zrobić nieustający resp ludzików, to czemu nie robić drugiej misji? xD
DEMO - nie ma poziomów trudności :mrgreen:
Dobrze, że zwróciłeś uwagę na interfejs, bo może podpowiesz mi, jak zmienić kolor napisów? :D I dlaczego nie działa mi muzyka?! -.-

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Sat Mar 27, 2010 8:27 pm
by Nitek
Muzykę i tak mam zazwyczaj wyłączoną :P Ogólnie muzyka zwiększa jedynie rozmiar moda :(
Nie wiem niestety jak zmienić kolor czcionki. Dodatkowo zmień tło i postaraj się o tekstury.

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Sat Mar 27, 2010 8:56 pm
by Axoris
Xero nikt nie powie Ci dlaczego nie działa u Ciebie muzyka bo zabezpieczyłeś plik hasłem :roll: Co do moda podoba mi się właśnie przez oryginalność. Jeszcze nigdy nie grałem w takiego moda do OW. Mapy żałosne są no ale to demko jest :P

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Sat Mar 27, 2010 9:09 pm
by Serpent
Sto razy było MÓWIONE że muzyka nie gra w spakowanym owp. dlatego moj mod nie ma zabezpieczeń
Napisy można zmień za pomocą DevMod :disco:
Fajna jest 2 misja doszedłem do finału gdzie się okazało że nie ma końca...

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Sun Mar 28, 2010 10:15 am
by Nitek
Serpent wrote:Sto razy było MÓWIONE że muzyka nie gra w spakowanym owp. dlatego moj mod nie ma zabezpieczeń
Napisy można zmień za pomocą DevMod :disco:
Fajna jest 2 misja doszedłem do finału gdzie się okazało że nie ma końca...
DevMod zmieni kolor czcionki, ale tylko u Ciebie w grze. U innych to będą nadal czarne napisy, chyba, że oni też je zmienią za pomocą DevModa ;o

I chyba znalazłem sposób na to, aby mapa była zabezpieczona. Otóż wszystko spakuj do OWP, a muzykę zostaw nie spakowaną :disco:

Najprostsze odpowiedzi wcale nie przychodzą tak szybko ^^

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Sun Mar 28, 2010 1:05 pm
by Serpent
Nitek devmod służy do zmian w kolorach i czcionkach w twoim modzie,lecz by zmiany sie zapisywały trzeba mieć wszystkie pliki tekstowe z interface inaczej zmiany sie nie zapiszą

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Sun Mar 28, 2010 1:38 pm
by Nitek
Serpent wrote:Nitek devmod służy do zmian w kolorach i czcionkach w twoim modzie,lecz by zmiany sie zapisywały trzeba mieć wszystkie pliki tekstowe z interface inaczej zmiany sie nie zapiszą
Naucz się czytać ze zrozumieniem, bo już nie po raz pierwszy pokazujesz, że brak Ci tej umiejętności...

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Sun Mar 28, 2010 7:51 pm
by Serpent
Dziękuje za podsumowanie,nie licz nigdy więcej na moją pomoc :wink:

Kolor czcionki da się zmienić ale czarne są domyślne dla gry

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Mon Mar 29, 2010 1:58 pm
by Asder

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Mon Mar 29, 2010 2:19 pm
by Serpent
Po co robić upload czegos co ma tyle błędów a autor wyda nowsza wersje
Poza tym xero mogłbyś coś dodać w 1 misji a nie nawalnka na całego

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Mon Mar 29, 2010 5:23 pm
by Xero Rozbójca
@up
Pierwsza misja to d**a. Po co ją usuwać? xD Ktoś mało myślący może jej nie przejść :P

To chyba ostatni post co do Deathmatch DEMO :P
Poprawiłem jakość gry w 2. misji:
+ medale
+ boss
+ zakończenie misji :disco:
+ więcej LAGÓW :twisted:

DEATHMATCH DEMO

Aha, i proszę naszego zapalonego uploadera Asdera o ochłonięcie. xD

PS. Nie czepiać się tekstury w II misji, plz :lol: :lol:

@ Axoris
medale pojawiają(przyjamniej miały) się pojedynczo za każde osiągnięcie(przetrwanie do 4 poziomu, zabicie bossa oraz za zbudowanie wieżyczki,fabryki, labolatorium rozwinietego)

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Mon Mar 29, 2010 6:48 pm
by Creative
Ehh co za człowiek 2 misje i 44 MB ........ no widzisz nie umiesz pakować w .owp i rar najlepszą kompresją , bo to troche zajmuje a mam wolnego neta więc zrób to co cie prośiłem.

Re: Deathmatch DEMO ;p

Posted: Tue Mar 30, 2010 3:06 pm
by Axoris
Jestem zmuszony przyznać rację Black-menowi. Xero 44mb jak na 2 misje to bardzo dużo. Co do tekstur w 2 misji to są ok :lol: Co do błędów:
- najpierw pojawiły się medale później dopiero boss
- dostałem tylko jeden medal