Page 5 of 6

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Fri Jan 07, 2011 4:07 pm
by Szulce
Black-Men wrote:Tylko 4 misje co to jest mod ?? DNO !!
Ważne, aby był dobrze rozbudowany i miał ciekawą fabułę.
A tak na marginesie - Tobie chciałoby się robić więcej niż 5 misji?

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Fri Jan 07, 2011 4:11 pm
by Gwrhkhsh
Nie. Szkoła jest ważniejsza niż robienie modów, Szulce. Naprawdę, nie wiem jak można traktować posty Black-Mena poważnie.

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Fri Jan 07, 2011 4:42 pm
by Creative
Przez tyle czasu pracować nad modem i wydać 4 misje , co by było jakby kampania ow miała 5 misji ?

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Fri Jan 07, 2011 4:50 pm
by Radzio
Może nie miałaby tylu błędów :P

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Fri Jan 07, 2011 4:52 pm
by Serpent
Kampanie robiła firma która chciała zarobić na tejże kampanii, firma liczy kilka(naście) osób i są one podzielone na zespoły odpowiedzialne za mapy,kod,grafike itd. także weź to pod uwagę black menior bo rzygać mi się chce na twoje posty.

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Fri Jan 07, 2011 5:46 pm
by Creative
To rzygaj proszę bardzo :P Ja piszę niekiedy dobre albo złe posty ale to zależy odemnie :P

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Fri Jan 07, 2011 7:25 pm
by Szulce
Gwrhkhsh, po prostu wnerwiają mnie tacy ludzie, którzy innych krytykują, a sami nie zrobiliby więcej.
Jak dla mnie to się nie trzyma kupy.

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Fri Jan 07, 2011 7:33 pm
by Creative
Sam bym zrobił z 1 misje a 4 misje to dopiero wyzwanie ale mod TMF jest git tylko mało rozbudowany :P

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Fri Jan 07, 2011 7:35 pm
by Szulce
Ja tam uważam co innego.
... Ale o gustach się nie dyskutuje :P

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Fri Jan 07, 2011 10:22 pm
by ph3nom
Przepraszam za opóźnienie, ale mod jest jeszcze w fazie testowania przez alpha-testerów. Jestem prawie przekonany, że wyjdzie już jutro.

Co do ogólnej dyskusji na temat moda. Wersja 0.3.1 jest po prostu poprawioną wersją moda w wersji 0.3. Poprawie uległo niemal wszystko, od interfejsu, po dodanie zaawansowanego AI (prawdę mówiąc, problem który mamy teraz to wygrać drugą misję z komputerem, który sam naprawia bazę i odbudowuje budynki).

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Sat Jan 08, 2011 9:04 am
by Ozi
wiesz ph3nom, w wersji 0.3 nie mozna na nic narzekac jest dobrze :p

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Sat Jan 08, 2011 12:03 pm
by Creative
W tym modzie znajduje się mało misji.

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Sat Jan 08, 2011 12:25 pm
by YuriStriatov
BlackMen ty nie rozumiesz po co ten mod zostaje wydany co nie... przeciez to jest przede wszystkim eksperyment jesli chodzi o SAIL i mozliwosci modowania OW. Co z tego ze sa 4 misje, jak nie umiesz docenic ile badan i roboty w nie weszlo w porownaniu do innych modow to wez chociaz sie nie powtarzaj bez najmniejszej przerwy...

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Sat Jan 08, 2011 2:47 pm
by Antitheus
Sry za offtop ale Yurek, my mamy skuteczne środki aby zniechęcić blakmena od dalszego spamu :P

Re: The Mystery Future vAlpha 0.3

Posted: Sat Jan 08, 2011 2:55 pm
by ph3nom
Prawda, że mod jest zaniedbany jeśli chodzi o fabułę (nie została ona dokończona), dlatego zdaję sobie sprawę, że może to być niezadawalające dla niektóych graczy. Jednak ani dialogi, ani wątki nie są tak bardzo ważne w przypadku TMF. Tworzyłem tego moda raczej dla zabawy, testując różne skrytpy i możliwości SAIL'a.

Według mnie było to warte zachodu, bo stworzyłem coś zupełnie nowego i innego od pozostałych modów. Oto wszystkie innowacje, które poraz pierwszy zobaczycie/zobaczyliście w TMF:

Code: Select all

- poziomy interfejs menu gry,
- Defender:
    - technologia zdefiniowana w SAIL,
    - innowacyjne ładowanie,
    - własne wskazówki.
- AI:
    - buduje i naprawia budynki,
    - leczy jednostki (3 misja),
    - zmienia profesje jednostek,
    - atakuje jednostki wroga,
    - konstruuje pojazdy i montuje uzbrojenie na wieżyczkach,
    - podłącza pojazdy do wieży kontrolnej,
    - zmienia typ sterowania niektórych pojazdów (w razie potrzeby).
- instalator z własną grafiką i ikoną,
- intro do pierwszej misji (jest to drugi mod, który go posiada - pierwszy to Arabian Nights).
Dodam, że mod jest już dostępny na http://tmf.owsupport.com/ :)