Mod na enginie Source Original War

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Post Reply
ahmedzst
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 3
Joined: Thu Sep 02, 2010 8:22 pm

Mod na enginie Source Original War

Post by ahmedzst »

Witam szukam chętnych do pracy przy modzie na engin'ie Source od Half Life 2. Mod będzie dotyczyć oczywiście gry Original War, przykładowy mod miał już swoją początkową produkcje ale niestety "padł". Oto link do niego http://www.moddb.com/mods/hl-original-war. Chciałbym znaleźć osoby, które potrafią i znają się na obsłudze SDK do silnika Source, oraz osoby które znają się na tworzeniu nowych postaci i teksturowaniu oraz na samym kodzie SDK. Wszelkie propozycje proszę pisać w newsie oraz na [email protected]. Może naprawdę znajdzie się lista chętnych dzięki którym odświeżymy temat Original War i dzięki którym będzie mogli obudzić ducha tej gry wśród innych graczy.
P.s. Co do enginu zastanawiałem się również nad Unreal 3 jeżeli ktoś zna dobrze ten engin też z chęcią zapraszam. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: Mod na enginie Source Original War

Post by ph3nom »

Popieram każdą inicjatywę, mającą na celu pobudzenie sceny oraz dalszy rozwój gry. Zrobienie jednak OW i podtrzymanie klimatu na silniku gry nastawionej typowo na FPS jest nielada wyczynem. Wiąże się z tym wiele problemów czysto technicznych - czy będzie można budować pojazdy i budynki? Czy będzie można w każdej chwili zmienić postać którą się dowodzi i czy będzie ona posiadać własne statystki? No i najważniejsze, czy będzie to wyglądało jak OW? Bo jak narazie jedyne co miałem okazję zobaczyć (apropos tego czeskiego moda) to kanciaste, niedopracowane mapy i modele...

Oczywiście, wierzę że można zrobić coś ciekawego, ale uważam, że są o wiele lepsze gry nadające się na modyfikację tak, aby przypominały OW (spójrz chociażby na popularny jakiś czas temu temat o modyfikowaniu StarCraft'a 2).
Image
ahmedzst
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 3
Joined: Thu Sep 02, 2010 8:22 pm

Re: Mod na enginie Source Original War

Post by ahmedzst »

Jasne można i na enginie Starcrafta 2 ale ja niestety nie znam się na tym edytorze. Ale jeżeli ktoś się zna na tym to oczywiście móglbym w jakiś sposób pomóc rozpocząć projekt. Ja myślałem o Source z tego względu że jest niesamowicie dopracowana mimika twarzy oraz że można ten engine wykorzystać do poziomu gier RPG, RTS. I charakteryzuje się niskimi wymaganiami oraz dosyć ładną i ciekawą grafiką jak na dzisiejsze standardy, co do grafiki to chodzi mi o to że Source prezentuje rzeczywisty charakter modeli to znaczy kształt fizyka animacja dlatego też tak myślalem o Unreal Development Kit bo też z tego enginu można coś "wyciosać" i efektywny wynik pracy by wyszedł. Tak więc naprawdę zapraszam może ktoś będzie chętny i wspólnymi siłami osiągnie się naprawdę cudowny wynik. Może każdy kto przeczyta tego posta niech rozniesie wieść wszędzie gdzie to tylko możliwie. Pozdrawiam
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Mod na enginie Source Original War

Post by Serpent »

Witam, OW na silniku Socure to nie będzie to samo :?
Ow to strategia, robiąc ten mod na wspomnianym silniku wyjdzie z tego raczej RPG, a nie to co znamy.

PS:
Ładne modele :)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Mod na enginie Source Original War

Post by YuriStriatov »

Wiesz Serp nie powiedzialbym: http://www.isotx.com/index.php?view=1888

Pomysl jest niezly, tylko watpie zeby na tej stronie sie znalazl ktos od modeli 3D. Tutaj przede wszystkim gracze sa.
Image
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Mod na enginie Source Original War

Post by Antitheus »

... i coraz więcej amatorów SAILowania :P
User avatar
Gorki16
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 236
Joined: Thu Jan 29, 2009 1:02 pm
Location: Głogów

Re: Mod na enginie Source Original War

Post by Gorki16 »

ja trochę się kiedyś 3d zajmowałem ;) ale to dawno i krótko ;)
ahmedzst
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 3
Joined: Thu Sep 02, 2010 8:22 pm

Re: Mod na enginie Source Original War

Post by ahmedzst »

To może jak tyle osób tutaj zagląda to może wspólnymi silami spróbujemy coś zrobić np na początek porozsyłać tą wiadomość na wszystkie możliwe serwisy zajmujące się tą tematyką i może naprawdę kogoś się znajdzie kto będzie miał rewelacyjny pomysł i zdolności.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Mod na enginie Source Original War

Post by Serpent »

ahmedzst wrote:To może jak tyle osób tutaj zagląda to może wspólnymi silami spróbujemy coś zrobić np na początek porozsyłać tą wiadomość na wszystkie możliwe serwisy zajmujące się tą tematyką i może naprawdę kogoś się znajdzie kto będzie miał rewelacyjny pomysł i zdolności.
Możesz jaśniej, jaką tematyką?

Poza tym znajdź teraz kogoś kto ma wolny czas, wiadomo praca/szkoła i nie długo studia :?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Mod na enginie Source Original War

Post by YuriStriatov »

Szukanie wpierw artystow a dopiero potem robienie moda to troche zajmowanie sie tym od dupy strony ze tak powiem. Pierwsze co to powinno sie robic na modelach z HL2 sam concept moda i gameplay. Potem mozna fajerwerki graficzne dokladac jak juz jest cos zrobione solidnie.
Image
Post Reply