Multiplayer Exploits
Posted: Tue Dec 28, 2010 3:03 pm
There are multiplayer exploits which have existed since 1.02 still in Original War. Multiplayer has always had more bugs than any other part of Original War because hardly anyone tests it. I can't work on multiplayer exploits if no one is going to test it, as fixing one could have the effect of creating more (By changing how one part of OW works to fix something it can cause another part to fail because OW now works differently).
So if in 2011 i work on multiplayer exploits, will the community actually bother to test it? You can't expect multiplayer to ever be bug free if hardly anyone is going to help find bugs.
---------------------------
Są błędy w multi Original War, które istnieją już od wersji 1.02. Multiplayer zawsze miał więcej błędów niż pozostałe części Original War, ponieważ mało kto testował go (w betach). Nie mogę pracować nad nimi, jeśli nikt nie będzie (beta-) testował, gdyż poprawka jednego błędu może powodować powstanie kolejnych (przez zmianę działania jakiejś części OW można spowodować, że inna część nie będzie działać, ponieważ OW działa już inaczej).
Czy, jeśli w 2011 roku będę pracował nad błędami multiplayera, społeczność będzie (beta-) testowała go? Nie możecie oczekiwać multi bez błędów, jeśli prawie nikt nie będzie pomagał szukać błędów.
So if in 2011 i work on multiplayer exploits, will the community actually bother to test it? You can't expect multiplayer to ever be bug free if hardly anyone is going to help find bugs.
---------------------------
Są błędy w multi Original War, które istnieją już od wersji 1.02. Multiplayer zawsze miał więcej błędów niż pozostałe części Original War, ponieważ mało kto testował go (w betach). Nie mogę pracować nad nimi, jeśli nikt nie będzie (beta-) testował, gdyż poprawka jednego błędu może powodować powstanie kolejnych (przez zmianę działania jakiejś części OW można spowodować, że inna część nie będzie działać, ponieważ OW działa już inaczej).
Czy, jeśli w 2011 roku będę pracował nad błędami multiplayera, społeczność będzie (beta-) testowała go? Nie możecie oczekiwać multi bez błędów, jeśli prawie nikt nie będzie pomagał szukać błędów.