Page 1 of 3
Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Tue Jan 04, 2011 10:04 pm
by Nitek
Jeżeli macie jakieś propozycje co do balansu, to piszcie wszystko tutaj.
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Tue Jan 04, 2011 10:12 pm
by ph3nom
Chcę, żeby podwójne laserki siały więcej zniszczenia niż bomba syberytowa
A na poważnie, to uważam, że powinny być one choć trochę usprawnione, tj aby dmg. był zwiększony o połowę.
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Tue Jan 04, 2011 10:54 pm
by pijanymis
u arabów można zwiększyć zasięg broni w wieżach o ile tak się da i zwiększyć trochę ich obrone.Wiadomo araby mają najsłabszą obronę w budynkach.
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Wed Jan 05, 2011 2:20 pm
by Gwrhkhsh
Miś, ty orientujesz się w ogóle, co to są Arabowie?
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Sat Jan 08, 2011 1:38 am
by Woozi
Wywalenie zapotrzebowania na małpę do produkcji pojazdu sterowanego małpą. Wtedy by ludzie produkowali je jak kompy, a na chwile obecna jest to nonsens bo liczba małp jest ograniczona, a poza tym złapanie takiej też trochę zajmuje...
Przerobienie średniego gąsienicowego na ciężkie, tzn zmniejszenie prędkości, zwiększenie kosztu i wytrzymałości.
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Sat Jan 08, 2011 10:58 am
by Katmartin
U arabów można by zwiększyć obrone budynków.
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Thu Jan 13, 2011 11:31 pm
by pomek
Spowalniacz czasu:
- koszt produkcji zwiekszony o 20 skrzynek i 5 syba
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Fri Jan 14, 2011 4:22 am
by YuriStriatov
Tylko jesli lekkie dzialo rusa dostanie jakies ulepszenie, tak zeby mogl on sie wybronic normalnie zanim dojdzie do spowow.
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Tue Jan 25, 2011 2:02 pm
by Scyzor
ja bym dodał, aby Arabowie mogli w koszarach zamieniać się w szejków, oraz pojazd ustawiający do 3 zdalnych min.
U amerykanów podwozie antyminowe :p
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Sun Feb 06, 2011 9:42 am
by Grellenort
Fajnym, wg mnie, rozwiązaniem były by też gdyby ataki rakietą syberytową były by na zasadzie uderzeń nuklearnych ze stacrafta tzn:
- dłuższy czas ataku - i to sporo jakies 20-30 sekund
- ostrzeżenie
- kropeczka w miejscu ataku
Sprawiło by to, że:
- dało by się wybronić przed takim atakiem
- dało by się zazwyczaj uchronić przynajmniej cześć jednostek mobilnych przed zniszczeniem
A tak jak jest w tej chwili, to samo zrobienie syberytówki, praktycznie kończy grę, lub rakieta jest od razu blokowana w większości gier.
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Sun Feb 06, 2011 11:40 am
by Serpent
Wątpię żeby Nitson miał kod źródłowy gry aby dodać taki bajer
Nadal apeluje aby dodać miotacz ognia o parametrach jakich wcześniej podałem.
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Sun Feb 06, 2011 1:45 pm
by Nitek
To weź mi wyślij propozycję z tym miotaczem, bo muszę w końcu ruszyć dupę i wydać 003.
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Sun Feb 06, 2011 2:38 pm
by Serpent
Code: Select all
WEAPON_TYPE 26
NAME "E(Flame-thrower)C(Flame-thrower)"
NATION Arabian
SYMBOL w-a-flame
OIL 30
SIBERIUM 0
CANS 40
TIME 20
SOUND_NAME Flame
SOUND_TYPE 0
SEL_XY 0 0
ROTATE_TYPE Free_gyro
SIGHT 9
WEIGHT 2 3
ATTACK
MINMAX_RANGE 3 10
FREQUENCY 45 45
DAMAGE 89 10 48
EFF 90 14 70
ANIM 1 10 3
END_OF_ATTACK
PRODUCED_IN 23
TECHNOLOGY 70
Łap.
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Sun Feb 06, 2011 3:38 pm
by Dehumanizer
Wydłużyć czas opracowywania (150-200%?) top technologii, takich jak zaawansowane podwozie, ciężkie działa, lasery, etc. Zwiększenie kosztów (o połowę? albo może nawet dwukrotnie) i czasu produkcji (też o połowę?) ciężkich/zaawansowanych podwozi. Przy okazji nieco podwyższyć im obronę. Sprawi to, że nabierze sensu używanie średnich broni i podwozi, ale ciężkie i zaawansowane nie staną się zbędne. Ruscy będą mogli grać na czas i się okopać, arabowie będą mogli wygrać zanim dojdzie się do hg, a amerykanie będą mogli się dostosować (lekkie podwozie z działami? A może wyścig zbrojeń z ruskiem?).
Re: Propozycje zmian w jednostkach
Posted: Wed Feb 09, 2011 10:33 pm
by YuriStriatov
Odnosnie powyzszego:
http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=7&t=2472
Uzaleznienie tech HG od tech 3 uzbro tez by bylo dobre. Wez Nitek zepnij poslady i zacznij rzucac wersjami beta w koncu zeby sie to rozkrecilo, bo potrzebne to jest.