Page 1 of 2

Zapowiedź

Posted: Tue Jan 04, 2011 11:41 pm
by Incantatoris
Image
Wojna skończona! Amerykanie dopięli swego - zwyciężając bitwę o Główne Złoże, zakończyli wojnę w prehistorii. Jednakże, nie pisane było im zaznać spokoju i normalnego życia w dzikim jeszcze świecie. Na Ziemie spadł meteoryt, przynosząc nowe niebezpieczeństwo..

Tym niebezpieczeństwem okazały się Zombie - żołnierze, którzy pozapominali o swoich celach, pragnieniach oraz ogólnie o człowieczeństwie. Zombies Hates Fast Foods przedstawia apokalipsę w świecie, który jeszcze się teoretycznie nie powstał. Czterej bohaterowie - trzech amerykańców, jeden Rosjanin - uciekają od swoich towarzyszy broni i kierując się na pustkowie w nadziei na ocalenie.

Be alive!
Modyfikacja będzie wyznaczać graczowi jeden cel: przetrwaj, odpierając fale nadchodzących Zombie. Z każdym atakiem, Zombie będzie co raz więcej. Zarażeni także wraz z upływem czasu, naucz się lepiej trzymać karabin i prowadzić pojazdy. Będą nękać gracza co raz to bardziej zaawansowaną bronią. Sprytu też będzie im z czasem przybywało.
Aby nie było zbyt nudno, postaram się przygotować różne eventy, poczynając od: ocal zdrowego, a kończąc na..
Spoiler:
. Włożę wszelkie starania w to, aby gra była przede wszystkim zbalansowana i zróżnicowana. Główny priorytet został nadany rozgrywce, w której nie chcę widzieć ani krzty nudy. Będę urozmaicać grę na wszelakie możliwe mi sposoby

Uciekaj, uciekaj..!
Fabuła gry nie będzie za bardzo skomplikowana. Staram się, aby była jak najprostsza, przy tym logiczna i niebanalna. Związku z tym, że to raczej modyfikacja skrimishowa, która ma być alternatywą dla braku normalnych potyczek z AI, to nie chcę tworzyć zbyt zawiłej historii. Dialogi także będę starał się ograniczać do minimum, chociaż zależy mi na tym, aby reprezentowały jednak jakiś poziom. Tak więc, nie zabraknie rozmów między bohaterami i przeróżnych komentarzy.
A jeżeli już mowa o bohaterach: w modzie będziemy mieli czterech głównych bohaterów: John, Barbara, Benedykt oraz Ben. Dojdą inne, poboczne postacie, które będą mieli również dużo do powiedzenia co nasi głowni bohaterowie. To jednak wszystko, co mógłbym zdradzić na ten temat. Obowiązuje mnie tajemnica dziennikarska - zaczekajcie do premiery ; )

I not speak americano?
Modyfikacja na pewno będzie w polskiej wersji. O ile nie skończy się na słowach i dojdzie do premiery. Mój angielski jest na tyle słaby, że na pewno nie będę sam próbował tłumaczyć tekstów. Także z szacunku do tego zamorskiego języka, nie zamierzam tego robić. Jeżeli ubłagam kogoś ogarniętego, aby pomógł mi z angielską wersją, to owa wersja wyjdzie. Chociaż nie ukrywam, że bardzo mi zależy na wydaniu wersji w tym języku. Co do dubbingu: nie, nie będzie. Nie mam ni karty dźwiękowej (jeszcze), ni dobrego mikrofonu, ni żadnej wiedzy nt. nagrywania i obróbki dźwięku.

Bez ściemy
Mógłbym dużo napisać, jednakże z każdym słowem, trudniej mi będzie spełnić wasze oczekiwania. Włożę wszelkie starania w to, aby to była oryginalna, ciekawa i co najważniejsze - ukończona modyfikacja. Chcę zapewnić Wam kilkanaście godzin dobrej zabawy. Miejmy nadzieję, że mi się uda. Jako że mod nie będzie zawierać jako takich elementów fabularnych, to myślę, że niczego nie stracę, jeżeli wydam demo. Postaram się to zrobić jak najszybciej, ale wiecie jak to z tym bywa: chęci teraz są, później może ich zabraknąć. No.. azaliż nie trzeba cieszyć się chwilą?

Re: Zapowiedź

Posted: Sat Jan 08, 2011 11:00 am
by Katmartin
Dobrze się zapowiada :)

Re: Zapowiedź

Posted: Sat Jan 08, 2011 1:09 pm
by Ozi
moze moze jakis przewidywany termin?

Re: Zapowiedź

Posted: Sat Jan 08, 2011 11:50 pm
by Incantatoris
Nie. Prace są na takim poziomie, że ciężko mi podać przybliżoną datę premiery. Miejmy nadzieję, że będzie to 2011 rok :D

Re: Zapowiedź

Posted: Fri Jan 21, 2011 8:27 pm
by Antonio
A demo kiedy? Brakuje mi czegos na singla, na nudne wyklady.

Re: Zapowiedź

Posted: Fri Jan 21, 2011 8:29 pm
by Nitek
Demka nie będzie. Inc głosi anty-demonstracyjne poglądy.

Re: Zapowiedź

Posted: Fri Jan 21, 2011 8:29 pm
by Incantatoris
demo będzie jak gotowy będzie skrypt wykonujący ataki. Próbuję pójść na skróty, ale chyba okazuje się, że będę musiał wrócić do punktu wyjścia i zacząć wszystko od nowa. Przerosło mnie to.

edit: @Nitek: nie zrozumiałeś mnie. Moja modyfikacja nie będzie posiadała jako-takiej fabuły, więc de facto nie mam czego zdradzać. Jestem przeciw dem modów, w których nacisk jest kładziony na własnie na fabułę.

Re: Zapowiedź

Posted: Wed Feb 09, 2011 1:00 pm
by Leszcz
Coś podobnego robiłem :D że kosmici przejmowali nad ludźmi władzę podłączając się do ich układu nerwowego i została grupka ludzi i się broniła :D ale tradycji musiało stać się zadość i zostawiłem niedokończony :D

Więc powiem Krótko, jeśli uda Ci się zrobić za****ste AI "zombi" będziesz moim mistrzem :)

Re: Zapowiedź

Posted: Wed Feb 09, 2011 8:16 pm
by hidan
mod ciekawy :)

Re: Zapowiedź

Posted: Wed Feb 09, 2011 9:14 pm
by Incantatoris
Napiszę tylko, że prace nadal trwają. Miałem małą przerwę, ale dalej idzie robota.

Re: Zapowiedź

Posted: Sat Feb 26, 2011 3:36 pm
by 3m sie
Uwielbiam zombie mody >:D

wiec czekam z niecierpliwoscia na ten mod ;)

Re: Zapowiedź

Posted: Sat Feb 26, 2011 3:46 pm
by Serpent
Tam zombiaki będą tylko z nazwy więc nie wiem czemu się ślinisz :D

Re: Zapowiedź

Posted: Sat Feb 26, 2011 4:03 pm
by Incantatoris
Serpent wrote:Tam zombiaki będą tylko z nazwy więc nie wiem czemu się ślinisz :D
oj, coś tam się wykombinowało, aby przynajmniej troszkę zombiaków przypominało :P

Re: Zapowiedź

Posted: Sun Mar 13, 2011 2:06 pm
by 3m sie
a ja sie slinilem -.-

trudno juz myslalem ze malpludzie to beda zombie (i niektozi cywile) ze po tym jak zabija 1 osobe ona staje sie zm ^^ i ze maja duzo hp ;p

tak wyobrazam sobie zombie mod xD

Re: Zapowiedź

Posted: Sun Mar 13, 2011 9:16 pm
by Incantatoris
Tylko że to jest niemożliwe :) Tzn. teoretycznie, dałoby coś takiego zrobić, ale to nie jest moim zamiarem.