- Info:
Naposledy upraveno: 31.1.2011
Některé informace v článku jsou čerpány z http://owsupport.com
Charaktery do OW lze vytvořit dvěma způsoby:
- Pomocí souboru Start.txt
- Pomocí SAILu
V tomto článku najdete tvorbu charakteru pomocí souboru Start.txt.
- Některé informace z článku jsou čerpány z http://owsupport.com
1) Tvorba souboru Start.txt
Ve složce s vaší modifikací ve složce Campaigns/STRANA/...zde... si vytvořte nový textový dokument Start.txt
STRANA = Tag strany (kampaně), pro kterou budete tvořit charaktery.
- Am = Američané (cesta: ../Campaigns/Am/Start.txt)
Ar = Arabové (cesta: ../Campaigns/Ar/Start.txt)
Ru = Rusové (cesta: ../Campaigns/Ru/Start.txt)
Code: Select all
VARIABLES 0*
CHARACTERS 1**
Char_ID 1***
DEFINE
// Definice (parametry) charakteru
END_OF_DEFINE
END
** Číslo (1) označuje počet charakterů v souboru Start.txt. Číslo musí být totožné s počtem charakterů, jinak může dojít k chybě ve hře.
*** Číslo (1) označuje, že je jednotka živá. Pokud by bylo číslo 0, jednotka by byla mrtvá. Tato hodnota je pro ukládací soubory hry.
Char_ID = ID charakteru pro SAIL
3) Definice charakteru
Obecný zápis parametrů charakteru
Code: Select all
Char_ID 1
DEFINE
NAME name_ID
HUMAN hc_sex hc_class uc_nation
ATTR attr_stamina attr_speed
SKILLS sol exp eng exp mec exp sci exp
LAST_MISSION hc_last_mission
CHAR @ hc_importance 0
RANDSEED 0
VOICE number GALLERY hc_gallery hc_face_number
END_OF_DEFINE
hc_sex = 1 - muž; 2 - žena
hc_class = 1 - voják; 2 - inženýr; 3 - mechanik; 4 - vědec; 5 - sniper; 8 - minometčík; 9 - bazukér; 11 - pouštní bojovník
uc_nation = 1 - Američan; 2 - Arab; 3 - Rus. Pouštní bojovník musí být Arab!
attr_stamina = výdrž, odolnost jednotky - defaultně se udává 10
attr_speed = rychlost jednotky - defaultně se udává 10
sol exp... zkušenosti pro určitou profesy: sol - voják; eng - inženýr; mec - mechanik; sci - vědec
hc_last_mission = mise, ve které se charakter použije naposledy
hc_importace = důležitost jednotky, pokud je číslo větší 100, jednotka bude "světlá"
number = hlas jednotky
hc_gallery = název galerie
hc_face_number = číslo portrétu jednotky
Příklad charakteru
Code: Select all
JMM 1
DEFINE
NAME macmillan
HUMAN 1 1 1
ATTR 11 11
SKILLS 3 2195 0 4582 0 24838 1 16776
LAST_MISSION 15
CHAR @ 110 0
RANDSEED 0
VOICE 101 GALLERY us 5
END_OF_DEFINE
Jakmile máte jednotku ve Start.txt nadefinovanou (ujistěte se, že máte za parametrem CHARACTERS číslo odpovídající počtu charakterů v dokumentu), můžete si svůj charakter vytvořit v editoru (SAILu).
Pro vytvoření nového charakteru je v sailu funkce:
Code: Select all
NewCharacter(ident:string);
Code: Select all
export id;
id:=NewCharacter('Char_ID');