Page 2 of 3

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Sun Feb 06, 2011 7:15 pm
by tomek795
Ej serpent 1 pytanie czmeu niemoge twojego moda sobie otworzyć w edytorze?

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Sun Feb 06, 2011 7:32 pm
by Serpent
Rozpakuj plik mod.owp i to co wypakowałeś wklej do folderu mods...

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Sun Feb 06, 2011 7:56 pm
by Radzio
Po co pakować do OWP?

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Sun Feb 06, 2011 7:58 pm
by Serpent
Radzio wrote:Po co pakować do OWP?
Przyzwyczajenie :lol:

// xD

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Mon Feb 28, 2011 11:18 pm
by TheAmonWar
Serpent można w jakiś sposób zwiększyć atak z kilku ludzi na pojazdy ?

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Tue Mar 01, 2011 7:12 am
by Luke
@TheAmonWar

Żeby zmienić jednostki atakujące trzeba zmienić nieco kod ataku.

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Tue Mar 01, 2011 2:06 pm
by Serpent
TheAmonWar wrote:Serpent można w jakiś sposób zwiększyć atak z kilku ludzi na pojazdy ?

Jak nazwa mówi, Wolny Budowniczy. Wystarczy chwile pomyśleć i wklepać funkcje na atak pojazdów(może być nawet jakiś kod z tej strony). Mod jest do zabawy, nie ma w nim fabuła więc wszystko zależy od was.

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Wed Mar 02, 2011 1:51 pm
by TheAmonWar
Ok jakoś ogarnę to ;]

[ Added: 13:51, 02-03-2011 ]

aa i mam 2 pytanie "Kur co to jest trójkąt obok 2 flagi i miga kur co z tym mam zrobić???" na 1 stronie tak ktoś napisał ale ja takiego guzika to niewidzialem nigdzie

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Wed Mar 02, 2011 2:40 pm
by Luke
@TheAmonWar

Jest to aktywator ataków. Jeżeli ich nie aktywowałeś na początkowym to się pojawia.

Na początku pojawia się pytanie: Czy chcesz aktywować tryb walki?

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Fri Mar 04, 2011 9:25 pm
by TheAmonWar
spoko dzięki

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Tue Jul 26, 2011 12:14 am
by PatryQQQQ
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zwiększyć te ataki? ale tak łopatologicznie bo jestem zielony w robieniu modów.

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Tue Jul 26, 2011 10:25 am
by Serpent
PatryQQQQ wrote:Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zwiększyć te ataki? ale tak łopatologicznie bo jestem zielony w robieniu modów.
Najłatwiej to skopiować linijkę która znajdziesz w kodzie i ją powielać:

Code: Select all

ident = get_human(parametry);
Następnie za ident wpisujesz jakiś inny ident np: gr1, mn1.

Pamiętaj żeby je wyeksportować:

Code: Select all

Export gr1, mn1;
Na końcu ustawiasz jednostki na mapie:

Code: Select all

PlaceUnitArea(Ident, Area, False);
Przykład:

Code: Select all

// Funkcja, zamiast tego możesz użyć Every
Export gr1;

Function Postaw_Ludzika;
begin
 
   gr1 = get_human(parametry w nawiasie);
   PlaceUnitArea(gr1, Baza, false);

end;


// Wczytujesz funkcję na początku
Starting
Begin
Postaw_Ludzika;
end;

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Tue Jul 26, 2011 3:46 pm
by PatryQQQQ
Za cho**rę nic nie rozumiem, chyba nie nadaję się do robienia modów.
Serpent mógł byś mi napisać w jakim pliku i gdzie robi się te ataki, chce żeby do 10 minut atakowała piechota a później coraz więcej ludzi i czołgów.

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Wed Mar 14, 2012 4:55 pm
by lordarek
mi nie dziala guzik przejdz do nastepnej misji w 2 mapie rozbudowalem baze na maksa zrobilem baze tam gdzie ludzie wroga wyłarzą i ich rozwalam trójkąt migający mnie denerwował i rozwaliłem go bombą syberytową pomóżcie nie chce grać na dwóch mapach

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Posted: Mon Apr 09, 2012 4:22 pm
by Vitas
Pobrałem, wypakowałem, wkeiłem do folderu mods i nie działa. Da sie coś z tym zrobić? ;/ Mam patcha 1.10b