Page 1 of 1
Własne GBI do modów
Posted: Sun Mar 06, 2011 1:11 pm
by Moonstrider
Pomailowałem trochę z grafikami wymienionymi pod nagłówkiem 'Landscapes' w credistach gry i dowiedziałem się co nieco o tworzeniu tychże obrazków do map. Potrzebuję jednak pewnej pomocy: zapisanych ustawień kamery ortograficznej(ortogonalnej) dla bryce 5.5/6.3/7.1 i opisu sposobu zmiany kąa nachylenia kamery. Mam nadzieję, że jakiś grafik poświęci mi na to kilka minut, bo ja sam za nic nie mogę wspomnianych ustawień znaleźć. Jak to dostan i 'eksperymenty' wyjdą pomyślnie to opublikuję poradnik tworzenia własnego GBI.
Re: Własne GBI do modów
Posted: Sun Mar 06, 2011 2:18 pm
by Serpent
Nie no co ty, wychodzi na to że w modach są klocki LEGO a nie ziemia...
Zmiana kamery nie powinna być trudna, pomógłbym ale nie mam żadnego Bryca przy sobie.
Re: Własne GBI do modów
Posted: Sun Mar 06, 2011 4:58 pm
by Maniek
Czy GBI stworzone w bryce, przynajmniej trochę przypomina oryginalne tekstury?
Re: Własne GBI do modów
Posted: Sun Mar 06, 2011 5:05 pm
by Anarchy
Oni się tym posługiwali, więc raczej na pewno.
btw. przed 'przynajmniej' nie powinno być przecinka:P
Re: Własne GBI do modów
Posted: Sun Mar 06, 2011 5:16 pm
by Serpent
Bryce powinien wygenerować obraz ziemi przystosowany do wysokości mapy, potem pozostaje obróbka w Photoshopie.
Re: Własne GBI do modów
Posted: Tue Mar 08, 2011 9:17 am
by Moonstrider
No mniej więcej, ale jest jeszcze jeden bardzo ważny etap robienia GBI:
nazghul wrote:Creating a good looking
procedural material in Bryce was another
important part of the whole process
Widzę jednak nikłe chęci do pomocy

Cóż, wbrew pozorom nie jest to takie proste. Podobno we wcześniejszych wersjach produktów DAZa można sobie było zaznaczyć "Kamera ortogonalna" i nie było problemu (gdzieś w necie widziałem nawet obrazek z tą opcją; nie mogę go teraz zna;eźć), a teraz nie wiadomo co robić...