Page 1 of 1

Własne GBI do modów

Posted: Sun Mar 06, 2011 1:11 pm
by Moonstrider
Pomailowałem trochę z grafikami wymienionymi pod nagłówkiem 'Landscapes' w credistach gry i dowiedziałem się co nieco o tworzeniu tychże obrazków do map. Potrzebuję jednak pewnej pomocy: zapisanych ustawień kamery ortograficznej(ortogonalnej) dla bryce 5.5/6.3/7.1 i opisu sposobu zmiany kąa nachylenia kamery. Mam nadzieję, że jakiś grafik poświęci mi na to kilka minut, bo ja sam za nic nie mogę wspomnianych ustawień znaleźć. Jak to dostan i 'eksperymenty' wyjdą pomyślnie to opublikuję poradnik tworzenia własnego GBI.

Re: Własne GBI do modów

Posted: Sun Mar 06, 2011 2:18 pm
by Serpent
Nie no co ty, wychodzi na to że w modach są klocki LEGO a nie ziemia...

Zmiana kamery nie powinna być trudna, pomógłbym ale nie mam żadnego Bryca przy sobie.

Re: Własne GBI do modów

Posted: Sun Mar 06, 2011 4:58 pm
by Maniek
Czy GBI stworzone w bryce, przynajmniej trochę przypomina oryginalne tekstury?

Re: Własne GBI do modów

Posted: Sun Mar 06, 2011 5:05 pm
by Anarchy
Oni się tym posługiwali, więc raczej na pewno.

btw. przed 'przynajmniej' nie powinno być przecinka:P

Re: Własne GBI do modów

Posted: Sun Mar 06, 2011 5:16 pm
by Serpent
Bryce powinien wygenerować obraz ziemi przystosowany do wysokości mapy, potem pozostaje obróbka w Photoshopie.

Re: Własne GBI do modów

Posted: Tue Mar 08, 2011 9:17 am
by Moonstrider
No mniej więcej, ale jest jeszcze jeden bardzo ważny etap robienia GBI:
nazghul wrote:Creating a good looking
procedural material in Bryce was another
important part of the whole process
Widzę jednak nikłe chęci do pomocy :P Cóż, wbrew pozorom nie jest to takie proste. Podobno we wcześniejszych wersjach produktów DAZa można sobie było zaznaczyć "Kamera ortogonalna" i nie było problemu (gdzieś w necie widziałem nawet obrazek z tą opcją; nie mogę go teraz zna;eźć), a teraz nie wiadomo co robić...